Category Archives: ПОДІЇ
Педагоги ДНЗ обговорюють інноваційні практики роботи з родинами
27 лютого 2014 року в Київському міському будинку вчителя відбулося чергове заняття університету науково-педагогічних знань вихователів-методистів ДНЗ «Метод проектів у роботі з батьками». Розглядалися інноваційні практики роботи з родинами зокрема, питання організації проектної діяльності з батьками в умовах дошкільного навчального закладу.
Програма заходу
Г.В.Смольникова. Інноваційні практики роботи з батьками (проектна діяльність): тези виступу
Т.В.Кущова, Л.Г.Німак. Батьківські родзинки для кожної дитинки: Інноваційний освітній проект творчої співпраці батьків, дітей і педагогів: презентація
Л.І.Меленець. Проекти роботи з родинами в ДНЗ м. Києва (за результатами міського конкурсу 2013 р.): презентація
Методичний посібник для вчителів-логопедів ДНЗ
Під час проведення в ІППО КУ імені Бориса Грінченка майстер-класу «Організація корекційно-розвивальної логопедичної роботи з дітьми, що мають порушення мовленнєвого розвитку» було презентовано методичний посібник для вчителів-логопедів ДНЗ.
Програма майстер-класу
Про ДНЗ №677 Солом’янського району
Круглий стіл ІППО для вчителів початкової школи
18 лютого 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено круглий стіл «Викладання курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі: проблеми і перспективи».
Учасники круглого столу обмінялися думками з приводу шляхів реалізації змісту курсу «Сходинки до інформатики» та особливостей викладання нового навчального предмета.
Т.І.Наньєва. Курс «Сходинки до інформатики» в початковій школі: презентація
О.В.Кувшинова. Особливості впровадження курсу «Сходинки до інформатики» в 2 класі: презентація
Л.В.Телецька. Використання ігрових завдань програмно-методичного комплексу «Сходинки до інформатики»: презентація
Н.М.Бицюра. Порівняльний аналіз змісту програми та підручника з курсу «Сходинки до інформатики» для 2 класу
23 лютого – День захисника Вітчизни
Для чоловіків, які мають або ж мали честь носити військову форму, цей зимовий день особливий. Попри зміну політичних систем і етичних поглядів 23 лютого асоціюється з мужністю та стійкістю характеру, силою духу та відданістю Батьківщині. Сама назва свята передбачає, що захист Вітчизни вимагає сміливості, честі, відваги, самопожертви. Це свято об’єднує чоловіків багатьох поколінь: тих, хто пройшов через горнило війни, і тих, хто сьогодні стоїть на захисті інтересів Батьківщини, тих, хто відслужив у лавах армії, і тих, хто мріє їх поповнити.
Щиро вітаємо з чоловічим святом – Днем захисника Вітчизни! Нехай над нами небо голубіє, не знають втоми руки золоті, нехай душа ніколи не черствіє і серце не втрачає доброти!
О.В.Дудар, Г.В.Лінчевська. «Від козацьких старшин до спортивних вершин»: сценарій спортивного свята, присвяченого Дню захисника Вітчизни (для учнів 8-10 класів)
Вікіпедія: День захисника вітчизни
З архіву сайта ІППО: День захисника Вітчизни
Визначено претендентів на здобуття Шевченківської премії – 2014
У рік 200-ліття від дня народження Кобзаря на здобуття Національної премії України імені Тараса Шевченка було представлено близько 60 творів. До третього туру дійшло одинадцятеро претендентів, з яких шляхом голосування було відібрано п’ятьох. 14 лютого Комітет з Національної премії України імені Тараса Шевченка затвердив список претендентів на здобуття Шевченківської премії 2014 року. Офіційно вони стануть лауреатами після відповідного указу президента України.
Вікіпедія: Національна премія України імені Тараса Шевченка
Комітет з Національної премії України імені Тараса Шевченка
21 лютого – Міжнародний день рідної мови
«Мова є домом буття. У цьому житлі живе людина», – стверджував один із засновників сучасної лінгвістичної філософії Мартін Гайдеґґер (М.Heidegger, 1889-1976). Як же перегукуються з цією думкою слова з листа Тараса Шевченка братові 15 листопада 1839 р.: «Ще раз прошу, напиши мені письмо, та по-своєму, будь ласкав, — а не по-московському… Не забудь же, зараз напиши письмо — та по–своєму»…
З архіву сайта ІППО: День рідної мови
Друг читача: 12 книг про рідну мову кожному українцю
Тетяна Печончик. «У «кравчучки», «тітушка» і «кнопкодавів» є чималі шанси потрапити до академічних словників»
Як Тітушко став «тітушкою» – мовознавець Пономарів
Термін «тітушки» тепер у словнику
Учителя-словесника зацікавить стаття Тараса Возняка «Семантичний простір мови»
Майстер-клас для вчителів-логопедів навчальних закладів
23 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено майстер-клас «Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення». Захід провела вчитель-логопед міського медичного центру «Добробут» Ольга Василівна Дем’яненко. Учителям-логопедам навчальних закладів столиці було надано рекомендації щодо застосування сенсорної дієти; організації та проведення заходів для дітей зі зниженою сенсорною чутливістю; використання заспокійливих заходів для зниження сенсорної гіперчутливості та гіперстимулювання.
Учасники майстер-класу отримали практичні поради, які вони зможуть реалізувати у своїй практиці.
Програма майстер-класу
О.В. Дем’яненко. Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення: презентація
О.В.Дем’яненко. Формування мовлення в дітей раннього віку: відеолекція
Науково-методична конференція для педагогів спеціальних та інклюзивних навчальних закладів
20 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичну конференцію «Корекційна робота з дітьми зі слухо-мовленнєвими порушеннями: методичний аспект». Учасниками заходу стали педагоги спеціальних та інклюзивних навчальних закладів. Мета конференції – сприяти формуванню середовища професійного спілкування фахівців, що працюють з дітьми, які мають мають кохлеарні імпланти й навчаються в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання.
Майстер-клас для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів
Науковці стверджують, що для розвитку розумових здібностей дитини та її мовлення вкрай важливо розвивати дрібну моторику її ручок. У ранньому дитинстві надзвичайно важливо навчити її складати пірамідку, пазли, зводити будиночок з кубиків…
Педагогам дошкільних навчальних закладів корисно ознайомитись із такою публікацією педагога: В.І.Осадча. Формування тонких диференційованих рухів пальців рук у дітей із порушенням опорно-рухового апарату // «Дефектолог», 2013 р., – №9 (81), вересень. – С. 20-35.
Програма майстер-класу
Фотогалерея