Науково-методична конференція для педагогів спеціальних та інклюзивних навчальних закладів
20 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичну конференцію «Корекційна робота з дітьми зі слухо-мовленнєвими порушеннями: методичний аспект». Учасниками заходу стали педагоги спеціальних та інклюзивних навчальних закладів. Мета конференції – сприяти формуванню середовища професійного спілкування фахівців, що працюють з дітьми, які мають мають кохлеарні імпланти й навчаються в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання.
Програма конференції
В.В.Шорохова. Організаційні засади підвищення кваліфікації педагогів, які працюють в умовах інклюзивного навчання: тези доповіді
Т.Б.Кулакова. Медична діагностика як перший крок реабілітації дітей із порушеннями слуху: презентація виступу
Н.В.Шепеленко. Підвищення розбірливості сприйнятого мовлення учнів з кохлеарними імплатнами як запорука успішного інтегрованого навчання: презентація виступу
Н.В.Михайлюченко. Психологічна допомога в розвитку дітей із вадами слуху в центрі «СУВАГ»: презентація виступу
Л.М.Гапоненко. Mетодика роботи на апараті VERBOTON: презентація виступу
Л.О.Карпішина. Практичне застосування логоритмічних ігор та вправ у роботі вчителів-логопедів та дефектологів з дошкільниками з ЗПР та порушеннями мовлення: тези доповіді
Учасників конференції було поінформовано про діяльність педагогів, чиї професійні досягнення в галузі логопедії, сурдопедагогіки, отоларингології, кохлеарної імплантації сприяють підвищенню якості корекційної роботи з дітьми.
У пленарній частині конференції взяли участь працівники Міського центру реабілітації слуху та мовлення «СУВАГ»; фахівці відділу реабілітації слуху та мовлення, технічних засобів навчання медичної клініки вищої категорії акредитації «Аврора»; відділу Центру реабілітації слуху та мовлення Інституту отоларингології імені професора О.С. Коломійченка НАМН України.
Практична частина конференції була спрямована на демонстрацію досягнень результатів практичної діяльності фахівців названих вище закладів. Було представлено сучасні методики подолання слухо-мовленнєвих порушень, розробки занять із логоритміки, фонетичної ритміки, музично-ритмічних занять та занять із використанням звукопідсилювальної та звукокорегулюючої апаратури. Велику цікавість викликала презентація комплексу «Верботон», обладнання для обстеження слуху «Інтеракустікс», цифрових слухових апаратів фірми «Отікон» (Данія), тренажерів для реабілітації слуху та мовлення «Світ звуків».
Головним результатом співпраці стало вироблення рекомендацій щодо роботи з дітьми із різними ступенями порушення слуху, які мають кохлеарні імпланти.
Залишити відповідь