Category Archives: Педагогічний досвід
Досвід роботи педагогів ЗДО № 518 «Формування у дітей дошкільного віку ключових компетентностей засобами музейної педагогіки (на основі музею Григорія Світлицького)»
Тема досвіду: «Формування у дітей дошкільного віку ключових компетентностей засобами музейної педагогіки (на основі музею Григорія Світлицького)».
Адреса досвіду: ЗДО № 518 Подільського району м. Києва.
Автори досвіду: Шевченко Тетяна Миколаївна, Стриженюк Леся Анатоліївна, Гавриленко Альона Василівна, Дидикало Оксана Валентинівна, Заблоцька Любов Михайлівна, Пальченко Наталія Миколаївна, Колосюк Лана Олександрівна, Яковчук Галина Віталіївна.
Суть досвіду полягає у використанні ресурсів музею при закладі дошкільної освіти, що дозволяє адаптувати дітей до сучасних реалій життя, вчити їх сприймати довкілля на основі законів культури, традицій і буття предків. Активне залучення дітей до збереження народної культури, виховання громадянської і патріотичної самосвідомості орієнтує на духовні цінності і дає надію на відродження високодуховного українського суспільства. Музейні експонати виступають засобами розвитку в дошкільників здатності реалізовувати свій творчий потенціал через сприйняття, співпереживання, осмислення, оцінювання духовних надбань та цінностей національної культури. А використання інноваційних технологій в освітньому процесі сприяє формуванню ключових компетентностей у музейному осередку, вносить в освітній процес новизну, яскравість, неповторність та підвищують його рівень.
Матеріали:
Опис досвіду роботи ЗДО № 518 Подільського р-ну м. Києва
Заняття з розвитку образної асоціативної пам’яті «Жива картина»
Розповідь «Коли картина художника оживає» за картиною Г. Світлицького «Бузок»
Заняття «Осінній пейзаж за творчістю Г. Світлицького»
Список джерел, де описано досвід роботи ЗДО № 518
Положення про музей Григорія Світлицького в ЗДО № 518
Покликання на фейсбук-сторінку ЗДО № 518
Досвід роботи Колегіуму «Олімп» Оболонського району м.Києва
Тема досвіду: «Інформаційне та організаційно-методичне забезпечення становлення успішної в соціумі особистості в навчально-виховному процесі колегіуму «Олімп».
Адреса досвіду: Колегіум «Олімп» м.Києва.
Автори досвіду: директор Колегіуму «Олімп» Манзер С.А. та заступник директора з науково-методичної роботи Цілик Н.В.
Суть досвіду полягає в розробці інформаційного та організаційно-методичного забезпечення становлення успішної у соціумі особистості у межах навчально-виховного процесу колегіуму «Олімп» та готовності вчителя до становлення успішної у соціумі особистості учня.
Про досвід
Сайт колегіуму «Олімп»
Досвід роботи Марії Анатоліївни Стаднійчук, вихователя-методиста ДНЗ №726 Голосіївського району м.Києва
Тема досвіду: «Художньо-педагогічне спілкування з дітьми третього року життя засобом дидактичної гри».
Адреса досвіду: ДНЗ №726 Голосіївського району м.Києва.
Автор досвіду: Стаднійчук Марія Анатоліївна.
Суть досвіду. Вперше запропоновано художньо-педагогічне спілкування з дітьми третього року життя засобом авторської дидактичної гри. Таке спілкування є дієвим засобом формування творчих нахилів дітей.
Після проведеного експерименту така система роботи дістала подальший розвиток. На її основі було розроблено Програму художньо-педагогічного спілкування з дітьми третього року життя на навчальний рік.
Матеріали досвіду:
Планування спілкування для дітей раннього віку
Приклади конспектів художньо-педагогічного спілкування
Презентація досвіду
Досвід роботи Олени Вікторівни Іванюк, вихователя-методиста ДНЗ №85 Святошинського району м.Києва
Тема досвіду: «Комікс як засіб навчання дітей дошкільного віку іноземної мови».
Адреса досвіду: ДНЗ №85 Святошинського району м.Києва.
Автор досвіду: Іванюк Олена Вікторівна.
Суть досвіду. Новизна представленої роботи полягає у визначенні коміксу як ефективного засобу навчання дошкільників іноземної мови, у якому внаслідок жанрових особливостей використовується яскраве унаочнення і який багато в чому компенсує типові вади навчання іноземних мов.
Своєрідна форма коміксів дозволяє використовувати їх з метою формування в дітей мовленнєвих навичок і вмінь.
Використання коміксів є результативним, оптимальним, ефективним засобом навчання діалогічного та монологічного мовлення дітей як наочних опор для організації продуктивного та репродуктивного їх мовлення; опорою педагогові у виборі індивідуального маршруту розвитку кожної дитини дошкільного віку; орієнтацією на пізнавальну сферу дошкільника в доцільному поєднанні з мультимедійними технологіями.
Матеріали досвіду:
Дидактичні умови використання коміксів у навчанні іноземних мов дітей дошкільного віку: презентація
Добір ігор, що сприяють формуванню англомовної компетентності
Фонетичні казки з мімічними етюдами
Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району м.Києва Н.І.Бизової
Тема досвіду: «Мультисенсорне навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бизова Наталія Іванівна.
Матеріали досвіду:
Бизова Н.І. Мультисенсорне навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет
Конспект уроку «Британська кухня» з використанням навчального Інтернет-майданчика Wiki Land 313 (11 клас)
Конспект уроку – академічної структурованої дискусії «Інтернет-стосунки» з використанням навчального Інтернет-майданчика Wiki TV (11 клас)
Конспект уроку домашнього читання «Конан Дойль. Спілка рудих» із використанням навчальних Інтернет-майданчиків Troyeshchyna Land і Magic Land (8 клас)
Досвід роботи працівників ДНЗ №63 Солом`янського району м.Києва С.Л.Самойлової та О.Г.Лисенко
Тема досвіду: «Індивідуалізація в навчально-виховній роботі дошкільного закладу».
Адреса досвіду: ДНЗ №63 Солом`янського району м.Києва.
Автори досвіду: Самойлова Світлана Леонідівна, Лисенко Олена Георгіївна.
Суть досвіду полягає в створенні в дошкільному навчальному закладі психолого-педагогічних умов для становлення індивідуальності дошкільника. Необхідність індивідуалізації навчально-виховного процесу обумовлена можливістю краще враховувати здібності, інтереси, потенційні можливості кожної дитини, стиль спілкування і навчання. Це, у свою чергу, призводить до формування позитивного, толерантного ставлення до інших дітей, бачення та прийняття розбіжностей між ними, прагнення допомогти й підтримати.
Матеріали:
Опис досвіду роботи ДНЗ №63
Стратегії педагогічної роботи з дітьми залежно від їх темпераменту
Поради щодо урахування індивідуальних відмінностей у виховному процесі
Анкета «Прояв самостійності дітей у родині» та поради батькам щодо виховання в дітей самостійності
Критерії об’єднання дітей для організації підгрупових занять
Досвід роботи вчителя інформатики Кловського ліцею №77 Печерського району Ю.Б.Шведової
Тема досвіду: «Розробка та впровадження послідовної програми з курсу інформатики для 5-11 класів».
Адреса досвіду: Кловський ліцей №77 Печерського району м.Києва.
Автор досвіду: Шведова Юлія Борисівна.
Суть досвіду полягає в розробці послідовного програмного комплексу з вивчення інформаційних технологій з курсу «Інформаційні технології у дизайн-освіті для 5-11 класів. Ідея комплексу полягає в інтегруванні навчальних курсів освітніх галузей “Технології” та “Естетична культура” із застосуванням напрямку інформаційних технологій та дизайн-освіти, основою якого є послідовна програма з курсу інформаційних технологій для 5-11 класів, його апробація, діагностика, аналіз результатів та остаточний вибір якісних форм та методів навчання за результатами цього аналізу.
Матеріали досвіду:
Скорочений опис інформаційного Web-посібника з економічної географії для 10-х класів (США, Канада, Австралія та країни Західної Європи) з практичними та тестовими завданнями
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів технологічний напрям, технологічний профіль, спеціалізація «Основи дизайну»
Досвід роботи колективу ДНЗ № 428 «Екологічне виховання старших дошкільників (за творами Василя Сухомлинського)»
Тема досвіду: «Екологічне виховання старших дошкільників (за творами Василя Сухомлинського»).
Адреса досвіду: ДНЗ № 428 Шевченківського району м. Києва.
Автори досвіду: Заріцька Наталія, директор, Селіванова Ірина, вихователь-методист, Стеценко Тетяна, Могутнова Наталія, вихователі.
Новизна педагогічного досвіду полягає у:
• розробці інноваційних форм роботи формування природодоцільної поведінки: реалізація потенціалу освітньої подорожі в процесі пізнання природного простору міського дитячого садка;
• модифікації дидактичних ігор природничого змісту на основі казок Василя Сухомлинського;
• визначення ролі проєктної діяльності як ефективного методу екологічної освіти дошкільників.
Опис досвіду
Свідоцтво про затвердження педагогічного досвіду
Фейсбук-сторінка ДНЗ № 428
Досвід роботи вчителя фізики гімназії №179 Голосіївського району Н.Г.Ткаченко
Тема досвіду: «Інтерактивні технології та методики в навчально-виховному процесі з фізики».
Адреса досвіду: гімназія №179 Голосіївського району м.Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Наталія Григорівна
Суть досвіду полягає в розробці методик інтерактивного навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики, астрономії та природознавства.
Матеріали досвіду:
• Конспект уроку «Тиск. Одиниці тиску» (8 клас)
• Конспект уроку «Тиск у рідинах та газах» (8 клас)
• Конспект уроку-конференції «Шкала електромагнітних випромінювань. Властивості та застосування різних видів випромінювання»
• Н.Г.Ткаченко. Передовий педагогічний досвід: презентація виступу