Category Archives: Педагогічний досвід
Досвід роботи педагогів ЗДО № 518 «Формування у дітей дошкільного віку ключових компетентностей засобами музейної педагогіки (на основі музею Григорія Світлицького)»

Тема досвіду: «Формування у дітей дошкільного віку ключових компетентностей засобами музейної педагогіки (на основі музею Григорія Світлицького)».
Адреса досвіду: ЗДО № 518 Подільського району м. Києва.
Автори досвіду: Шевченко Тетяна Миколаївна, Стриженюк Леся Анатоліївна, Гавриленко Альона Василівна, Дидикало Оксана Валентинівна, Заблоцька Любов Михайлівна, Пальченко Наталія Миколаївна, Колосюк Лана Олександрівна, Яковчук Галина Віталіївна.
Суть досвіду полягає у використанні ресурсів музею при закладі дошкільної освіти, що дозволяє адаптувати дітей до сучасних реалій життя, вчити їх сприймати довкілля на основі законів культури, традицій і буття предків. Активне залучення дітей до збереження народної культури, виховання громадянської і патріотичної самосвідомості орієнтує на духовні цінності і дає надію на відродження високодуховного українського суспільства. Музейні експонати виступають засобами розвитку в дошкільників здатності реалізовувати свій творчий потенціал через сприйняття, співпереживання, осмислення, оцінювання духовних надбань та цінностей національної культури. А використання інноваційних технологій в освітньому процесі сприяє формуванню ключових компетентностей у музейному осередку, вносить в освітній процес новизну, яскравість, неповторність та підвищують його рівень.
Матеріали:
Опис досвіду роботи ЗДО № 518 Подільського р-ну м. Києва
Заняття з розвитку образної асоціативної пам’яті «Жива картина»
Розповідь «Коли картина художника оживає» за картиною Г. Світлицького «Бузок»
Заняття «Осінній пейзаж за творчістю Г. Світлицького»
Список джерел, де описано досвід роботи ЗДО № 518
Положення про музей Григорія Світлицького в ЗДО № 518
Покликання на фейсбук-сторінку ЗДО № 518
Досвід роботи Колегіуму «Олімп» Оболонського району м.Києва
Тема досвіду: «Інформаційне та організаційно-методичне забезпечення становлення успішної в соціумі особистості в навчально-виховному процесі колегіуму «Олімп».
Адреса досвіду: Колегіум «Олімп» м.Києва.
Автори досвіду: директор Колегіуму «Олімп» Манзер С.А. та заступник директора з науково-методичної роботи Цілик Н.В.
Суть досвіду полягає в розробці інформаційного та організаційно-методичного забезпечення становлення успішної у соціумі особистості у межах навчально-виховного процесу колегіуму «Олімп» та готовності вчителя до становлення успішної у соціумі особистості учня.
Про досвід
Сайт колегіуму «Олімп»
Досвід роботи Марії Анатоліївни Стаднійчук, вихователя-методиста ДНЗ №726 Голосіївського району м.Києва

Тема досвіду: «Художньо-педагогічне спілкування з дітьми третього року життя засобом дидактичної гри».
Адреса досвіду: ДНЗ №726 Голосіївського району м.Києва.
Автор досвіду: Стаднійчук Марія Анатоліївна.
Суть досвіду. Вперше запропоновано художньо-педагогічне спілкування з дітьми третього року життя засобом авторської дидактичної гри. Таке спілкування є дієвим засобом формування творчих нахилів дітей.
Після проведеного експерименту така система роботи дістала подальший розвиток. На її основі було розроблено Програму художньо-педагогічного спілкування з дітьми третього року життя на навчальний рік.
Матеріали досвіду:
Планування спілкування для дітей раннього віку
Приклади конспектів художньо-педагогічного спілкування
Презентація досвіду
Досвід роботи Олени Вікторівни Іванюк, вихователя-методиста ДНЗ №85 Святошинського району м.Києва

Тема досвіду: «Комікс як засіб навчання дітей дошкільного віку іноземної мови».
Адреса досвіду: ДНЗ №85 Святошинського району м.Києва.
Автор досвіду: Іванюк Олена Вікторівна.
Суть досвіду. Новизна представленої роботи полягає у визначенні коміксу як ефективного засобу навчання дошкільників іноземної мови, у якому внаслідок жанрових особливостей використовується яскраве унаочнення і який багато в чому компенсує типові вади навчання іноземних мов.
Своєрідна форма коміксів дозволяє використовувати їх з метою формування в дітей мовленнєвих навичок і вмінь.
Використання коміксів є результативним, оптимальним, ефективним засобом навчання діалогічного та монологічного мовлення дітей як наочних опор для організації продуктивного та репродуктивного їх мовлення; опорою педагогові у виборі індивідуального маршруту розвитку кожної дитини дошкільного віку; орієнтацією на пізнавальну сферу дошкільника в доцільному поєднанні з мультимедійними технологіями.
Матеріали досвіду:
Дидактичні умови використання коміксів у навчанні іноземних мов дітей дошкільного віку: презентація
Добір ігор, що сприяють формуванню англомовної компетентності
Фонетичні казки з мімічними етюдами
Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району м.Києва Н.І.Бизової

Тема досвіду: «Мультисенсорне навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бизова Наталія Іванівна.
Матеріали досвіду:
Бизова Н.І. Мультисенсорне навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет
Конспект уроку «Британська кухня» з використанням навчального Інтернет-майданчика Wiki Land 313 (11 клас)
Конспект уроку – академічної структурованої дискусії «Інтернет-стосунки» з використанням навчального Інтернет-майданчика Wiki TV (11 клас)
Конспект уроку домашнього читання «Конан Дойль. Спілка рудих» із використанням навчальних Інтернет-майданчиків Troyeshchyna Land і Magic Land (8 клас)