Category Archives: Експертна рада

Склад експертної комісії

Склад експертної комісії
з проведення дослідно-експериментальної роботи

 

Організаційний супровід засідань комісії здійснює НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій

Засідання міської експертної комісії 30 вересня 2014 року

30 вересня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних проектів.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендованих до відкриття з 2014-2015 н.р., а саме: «Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти» – СЗШ №27, 95, 175 Шевченківського району; «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи» – Київська спеціальна школа-інтернат №16 Святошинського району; «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інноваційного суспільства» – Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, СЗШ №81 Дніпровського району м. Києва; «Морально-духовний розвиток учнів 5 – 9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі» на базі СЗШ №219 Оболонського району, СЗШ №206, 297 Святошинського району м. Києва.
О.І.Іванова. Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти (СЗШ №27, 95, 175): презентація
Н.М.Нікуленкова. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи: презентація
І.П.Воротникова. Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства: презентація
Н.К.Лебідь. Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників: презентація
О.І.Буковська. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація

Засідання міської експертної комісії 19 травня 2014 року

19 травня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 10 експериментальних проектів.
Директор СЗШ №104 ім. О.Ольжича Оболонського району м. Києва Ю.Г.Ніцу доповів комісії про результати дослідно-експериментальної роботи «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі». Доповідь викликала жвавий інтерес, що спричинено актуальністю й доцільністю впровадження мультипрофільного навчання в освітнє середовище сучасних навчальних закладів.
Директор школи I ступеня №268 Оболонського району м. Києва О.Л.Антонюк презентувала успішні результати дослідно-експериментальної роботи з теми «Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи», які отримали позитивне схвалення присутніх.
Ю.Г.Ніцу. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація
О.Л.Антонюк. Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи: презентація
Т.В.Мироненко. Формування інтегрованих уявлень учнів про навколишній світ за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація
І.В.Корнійчук. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація
Л.А.Кузьменко. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація
Н.І.Бережна. Формування особистості учня, здатної до самореалізації, на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація