Майстер-клас для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів
Науковці стверджують, що для розвитку розумових здібностей дитини та її мовлення вкрай важливо розвивати дрібну моторику її ручок. У ранньому дитинстві надзвичайно важливо навчити її складати пірамідку, пазли, зводити будиночок з кубиків…
Педагогам дошкільних навчальних закладів корисно ознайомитись із такою публікацією педагога: В.І.Осадча. Формування тонких диференційованих рухів пальців рук у дітей із порушенням опорно-рухового апарату // «Дефектолог», 2013 р., – №9 (81), вересень. – С. 20-35.
Програма майстер-класу
Фотогалерея
21 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка для вчителів-логопедів спеціальних та інклюзивних груп дітей ДНЗ було проведено майстер-клас «Інноваційні підходи до подолання мовленнєвих порушень дітей дошкільного віку». Майстер клас провела вчитель-логопед спеціального ДНЗ №591 для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату Дніпровського району Віра Іванівна Осадча.
Було презентовано такі інноваційні методики: кольоротерапія (методика «Кольоровий тиждень» – для покращення психоемоційних станів); психогімнастика («Кольорова вода» – для вироблення позитивних емоцій); нумерологія та кольоротерапія (для розвитку й корекції психічних процесів). Було обгрунтовано й показано використання масажу біологічно активних точок (за Фріц Эрн Углін); різноманітні форми роботи з формування дрібної моторики (за методикою А.В.Нікітіної «Малювання мотузочкою»), особливості застосування різноманітних природніх та інших матеріалів: круп, насіння, кольорової ізоленти, ґудзиків, мушлів, ниток, поролону, вати, пластиліну, тіста). У роботі з дітьми Віра Іванівна використовує різноманітні набори для конструювання, конструктори «Вальда» і «Стільці-балансири» (для розвитку моторики й рівноваги), масажні тренажери, гумові іграшки-масажери (для масажу та самомасажу), дерев’яні кубики, фігури з ниток, м’яку кольорову проволоку, камінці люстерка, дзиґи, фігурні дироколи, шнурівки, прищепки, магніти, мозаїки, об’ємні пазли.
Залишити відповідь