Category Archives: Рекомендації
Методичні рекомендації на 2024/2025 навчальний рік
Методичні рекомендації для вчителів української мови та літератури
Методичні рекомендації для вчителів зарубіжної літератури
Методичні рекомендації для вчителів історії України
Методичні рекомендації для вчителів англійської мови (іноземних мов)
Методичні рекомендації для вчителів іспанської мови
Методичні рекомендації для вчителів хімії
Методичні рекомендації для вчителів біології та екології
Методичні рекомендації для вчителів фізики
Методичні рекомендації для вчителів математики
Методичні рекомендації для вчителів трудового навчання та технологій
Методичні рекомендації для вчителів «Мистецтва»
Методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти
Методичні рекомендації для вчителів початкової школи
Методичні рекомендації щодо організації позаурочної роботи з військово-патріотичного виховання
Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури
Навчальний рік в умовах воєнного стану
Розпочався новий навчальний рік. Це ще один рік викликів. Викликів для батьків, викликів для учнів, викликів для вчителів, для адміністрації закладів освіти.
Нижче подано матеріали, які можуть бути корисними для підготовки до занять, для організації навчального процесу, для надання психологічної допомоги.
Якщо ви тут не знайшли необхідної інформації або вам потрібна консультація з організації навчального процесу, будь ласка, напишіть про цю потребу на електронну пошту o.didur@kubg.edu.ua
Методичні рекомендації
Методичні рекомендації для вчителів української мови та літератури
Методичні рекомендації для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
Методичні рекомендації для вчителів історії України
Методичні рекомендації для вчителів англійської мови
Методичні рекомендації для вчителів іспанської мови
Методичні рекомендації для вчителів хімії
Методичні рекомендації для вчителів біології та екології
Методичні рекомендації для вчителів фізики
Методичні рекомендації для вчителів математики
Методичні рекомендації для вчителів трудового навчання
Методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти
Методичні рекомендації для вчителів початкової школи
Методичні рекомендації для педагогів закладів позашкільної освіти
Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури
Атестація
Порадники
Інклюзивна підтримка у період воєнного стану: поради та рекомендації
Організація інклюзивного навчання у 2022/2023 н. р.: перелік документів
Організація інклюзивного навчання у період воєнного стану
Рекомендації педагогам закладів освіти у період воєнного стану
Партнерство вчителя та асистента вчителя у період воєнного стану
Інклюзивно-ресурсні центри: організація роботи у період воєнного стану
Поради батькам у період воєнного стану
Нормативно-правова база для освітян у період воєнного стану
Матеріали для педагогів та батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного та шкільного віку
Контакти інклюзивно-ресурсних центрів міста Києва у період воєнного стану
Корисні ресурси для педагогів, батьків, дітей та інших учасників освітнього процесу
Ресурси РЦПІО
Щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання (відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»)
Рівні підтримки: інформаційні матеріали
Інформаційний лефлет: «Рівні підтримки в освітньому процесі»
Інформаційний лефлет: «Перший рівень підтримки в освітньому процесі»
Інформаційний лефлет: «Другий рівень підтримки в освітньому процесі»
Інформаційний лефлет: «Третій рівень підтримки в освітньому процесі»
Інформаційний лефлет: «Четвертий рівень підтримки в освітньому процесі»
Інформаційний лефлет: «П’ятий рівень підтримки в освітньому процесі»
Словник інклюзивності – І частина
Словник інклюзивності – ІІ частина
Словник інклюзивності – ІІІ частина
Словник інклюзивності – ІV частина
Словник інклюзивності – V частина
Словник інклюзивності – VI частина
Словник інклюзивності – VII частина
Словник інклюзивності – VIII частина
Словник інклюзивності – ІХ частина
Словник інклюзивності – Х частина
Словник інклюзивності – ХІ частина
Словник інклюзивності – ХІІ частина
Словник інклюзивності – ХІІІ частина
Словник інклюзивності – XIV частина
Словник інклюзивності – ХV частина
Нормативні документи
Концепція «Нова українська школа»
Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII «Про освіту»
Закон України від 16.01.2020 № 463-IX «Про повну загальну середню освіту»
Новий «Український правопис» (2019 рік)
Державний стандарт базової середньої освіти
Положення про атестацію педагогічних працівників (2022 рік)
Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Методичні рекомендації
Потреба вчителя у оновленні професійних знань не залежить від стажу роботи. Методичні рекомендації можуть стати у пригоді як вчителю-початківцю, так і тому, хто працює давно і плідно.
Пропонуємо Вам цікаві посилання на ресурси, що доступні в мережі Інтернет.
Постійне оновлення інформації на сайті Нової української школи доступне на відповідних сайтах:
http://nus.org.ua/
https://www.ed-era.com/courses/
Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у 2017/2018 н.р. доступні за посиланням:
https://osvita.ua/doc/files/news/568/56860/metod_rekom_2017.pdf
Молоді вчителі можуть отримати додаткову он-лайн консультацію у методистів Інституту післядипломної педагогічної освіти.
Школа молодого вчителя
Наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники Інституту забезпечують роботу низки спеціалізованих сайтів для вчителів-предметників
Сайти ІППО