Category Archives: ПОДІЇ
23 квітня – Всеукраїнський день психолога
Кожен має перейти своє поле спокус і випробовувань. Легких часів не буває: людина завжди знаходиться у вирі боротьби сил добра та зла.
Але сили й можливості у всіх різні. Трапляється, для подолання душевних негараздів людині необхідна духовна й моральна допомога.
Таку допомогу надають психологи. Вони розуміють душевні негаразди, співчувають чужому горю й переймаються чужою радістю, вирішують чужі проблеми – і все заради того, щоб допомогти людям знайти себе в такому динамічному й непередбачуваному житті.
23 квітня – Всесвітній день книги й авторського права
23 квітня майже в 200 країнах відзначають Всесвітній день книги й авторського права. Своїм святом цей день вважають автори книжок будь-якого жанру та змісту, видавці, вчителі, бібліотекарі, а також усі, хто причетний до книжкової справи.
Цього дня організовують книжкові виставки та ярмарки, зустрічі з письменниками, презентації нових видань, автограф-сесії, голосні читання, обговорення книжкових новинок.
Кожного року ЮНЕСКО визначає Всесвітню Столицю Книги – нею може стати місто, яке досягло особливих успіхів у справі підтримки читання та розповсюдження книг, а мешканці цього міста власним прикладом стверджують життєву силу літературної творчості та її позитивний вплив на людську душу. Цьогоріч почесного звання Всесвітньої Столиці Книги удостоєно місто Порт-Харкорт у Нігерії.
Оксана Матвійчук. Всесвітня столиця книги
Про Всесвітній день книги на сайті ЮНЕСКО
Послання Генерального директора ЮНЕСКО з нагоди Всесвітнього дня книги й авторського права 23 квітня 2014 року
Готуймося до Великодня: майстер-клас ІППО «Писанкова веселка»
1 квітня 2014 року в рамках проведення тижня кафедри природничо-математичної освіти та технологій ІППО КУ імені Бориса Грінченка для співробітників Інституту було проведено майстер-клас «Писанкова веселка».
Вікіпедія: писанка
Фотогалерея
Великодні писанки з пані Галиною Середюк: відео (13 хв.)
Національний музей писанки в Коломиї: відео (12 хв.)
Як розвивати сенсорику в дітей 2-3 років: консультація фахівця
У ранньому віці навколишнього світу дитина отримує багато вражень: розрізняє кольори, форми, величини. Проте далеко не всі властивості, які привертають увагу малюка, мають для нього життєво важливе значення, тим більше не всі з них він ураховує в своїх діях. Тому важливо вчасно збагатити дітей зоровими, слуховими, дотиковими враженнями, і саме цьому сприяє належно обладнане навколишнє предметне середовище.
У статті кандидата психологічних наук, доцента кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Галини Валентинівни Смольникової «Розвиваймо в малят сенсорику та дрібну моторику» розкрито умови, що сприяють розвиткові сенсорики та дрібної моторики дітей раннього віку в дошкільному навчальному закладі. Подано приклади дидактичних ігор для малят віком від двох до трьох років.
Галина Смольникова. Розвиваймо в малят сенсорику та дрібну моторику
Розвиток дітей і балансувальна дошка: дослідження тривають
9 квітня 2014 року в СШ №26 Дніпровського району було проведено нараду учасників дослідно-експериментального дослідження «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами в навчально-корекційному процесі». Система баламетрики включає в себе точний баланс рівноваги, влучність у просторі і орієнтир у часі, ретельну оцінку сенсорної інформації за допомогою використання відкаліброваної балансуючої дошки Белгау (Belgau Balance Board).
О.Кочерга. Психофізіологічні механізми чутливості людини: способи розвитку
В.Шорохова. Альтернативні методи корекції уваги в розумово відсталих молодших школярів
Belgau Balance Board (англійською мовою)
З архіву сайту ІППО: Вправи на утримання балансу і психофізичний розвиток дітей
Майстер клас. Використання балансувальної дошки доктора Ф.Белгау в навчально-корекційному процесі: відео (12 хв.)
Найсучасніший підручник для вивчення інформатики в 2-ому класі
Чи легко опанувати інформатику другокласникам? Анітрохи, якщо вони навчаються за підручником, у якому враховано психологічні особливості дітей цього віку. Йдеться про навчальну книжку «Сходинки до інформатики» Н.В.Морзе, В.П.Вембер і Н.А.Саражинської.
Більшість поданих у підручнику завдань і вправ пов’язано з мультиплікаційними й казковими персонажами. А ще тут багато яскравих таблиць, що значно полегшує сприйняття молодшими школярами наукової інформації.
Сторінки підручника «Сходинки до інформатики: інтегрований курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів»
Науковий тиждень кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій
З 31 березня по 4 квітня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка проходив науковий тиждень кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій. Було проведено чимало актуальних наукових заходів, інформацію про які подано нижче.
«Зелений пакет» (семінар з екологічного виховання): відео (16 хв.)
«Інтерактивна презентація» (майстер клас з PowerPoint): відео (19 хв.)
«Сайт – дошка оголошень» (перші кроки в HTML): відео (21 хв.)
«Навчальне відео» (основи роботи з Camtasia Stusio): відео (26 хв.)
«Що треба знати про ВІЛ – СНІД» (Розмова з методистом з біології): відео (20 хв.)
У рамках тижня кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій в Інституті було організовано виставку творчих робіт учителів трудового навчання ЗНЗ столиці та їхніх учнів. Особливу цікавість викликав стенд, присвячений 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка. Представлені на ньому роботи отримали гран-прі ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.
Виставка творчих робіт: відео (13 хв.)
Відбувся IV етап Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури
27 березня 2014 року команда Києва повернулася з міста Черкаси, де відбувся ІV етап ХХVІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. Участь у змаганні взяло 26 учнівських команд з усіх областей України, міста Києва та Автономної Республіки Крим. 130 школярів – учасників олімпіади супроводжувало 36 керівників.
Щиро вітаємо юних киян – переможців заключного етапу олімпіади:
Дерюгу Анну Вікторівну, ученицю 9 класу гімназії «Києво-Могилянський колегіум» Деснянського району, яка посіла 1 місце (57,5 балів);
Калініну Ангеліну Костянтинівну, ученицю 10 класу гімназії «Троєщина» Деснянського району – з 3-м місцем (61 бал);
Ткаченко Юлію Сергіївну, ученицю 8 класу гімназії №267 Дарницького району – із 3-м місцем (51,5 балів).
Про проведення ІV етапу ХХVІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму
Особи з аутизмом інакше сприймають світло, зображення та звуки, інакше відчувають дотик, запах, смак чи біль. Часто в них виникають проблеми з чітким розумінням адресованого їм мовлення. Звідси – труднощі в побудові міжлюдських стосунків та вираженні емоцій. Світ осіб з аутизмом значно відрізняється від «нашого» світу, а проблеми з комунікацією можуть спричинити їхню психічну ізоляцію.
Вікіпедія: Аутизм
Аутизм в Україні
Концепція розвитку, навчання та соціалізації дітей з аутизмом
Громадська асоціація підтримки осіб із аутизмом «Сонячне коло»
Ранній дитячий аутизм: презентація
Соціальна та медична допомога хворим на аутизм у дорослому віці
Аутизм: відео