Кафедра історичної та громадянської освіти
Діяльність кафедри
Кафедра здійснює фахове удосконалення педагогічних працівників з таких напрямків і спеціальностей:
• учитель історії;
• учитель правознавства;
• учитель українознавства;
• вихователь і класний керівник.
Робота кафедри спрямована на
• формування гуманістичного світогляду, національних цінностей і традицій України;
• дослідження актуальних проблем теорії та методики історичної освіти, а також патріотичного виховання молоді;
• розгляд особливостей чинних програм, сучасних підручників та посібників;
• формування навичок використання інформаційних технологій;
• ознайомлення з сучасними інтерактивними технологіями навчання та сучасними формами організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах;
• організацію позакласної роботи з учнями.
Основні візії кафедри історичної та громадянської освіти в умовах програми «Нової української школи»
• Сприяти педагогам міста в оволодінні предметними компетентностями;
• Ознайомити освітян з сучасними досягненнями світової педагогічної думки, практиками навчання суспільно-гуманітарних предметів;
• Формування патріотичної свідомості та активної громадянської позиції вчителів, вихователів та інших категорій освітян.
Працівники кафедри консультують з таких питань
• підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання з історії;
• застосування інноваційних методів у навчанні предметів суспільствознавчого циклу;
• організація роботи з обдарованими дітьми;
• методичні засади розробки програм та викладання спецкурсів;
• підготовка до державної підсумкової атестації учнів;
• організація профільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів;
• принципи створення та використання навчальних презентацій;
• використання Smart board на уроках історії;
• особливості роботи класного керівника і вихователів навчальних закладів;
• правове навчання та виховання школярів;
• українознавчі студії сучасної України.
Сайт кафедри історичної та громадянської освіти
СКЛАД КАФЕДРИ
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|