Category Archives: Звіти про семінари

Майстер-клас для вчителів біології, які активно використовують інформаційні технології

17 листопада 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено майстер-клас для вчителів біології, які активно використовують інформаційні технології та мультимедійні електронні навчальні засоби.
Виступ методиста НМЦ природничо-математичної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка С.В.Назаренко було присвячено методиці використання на уроках біології інформаційних технологій.
Науковий співробітник лабораторії хімічної та біологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України О.Г.Козленко зупинився на питанні наукового підходу до використання в навчанні біології інтерактивних комп’ютерних моделей.
Учитель біології Олександрійської гімназії С.С.Пилипчук розглянула приклади застосування ІКТ у груповому навчаннї – у генетичній статистиці з метою інтеграції знань з біології та математики. Було розглянуто методику узагальнення таких знань при вивченні теми «Генетика» в 11 класі.
Учитель біології СЗШ №190 І.І.Аксененко поділилася досвідом створення навчальних презентацій та надала поради щодо підготовки вчителя до уроків на матеріалах Інтернету.
О.Г.Козленко. Використання інтерактивних комп’ютерних моделей в навчанні біології: презентація
С.С.Пилипчук. Статистика, генетика та МИ: презентація
І.І.Аксененко. Методи ефективної підготовки вчителя до уроку біології з використанням ІКТ: презентація

Семінар для голів методичних об’єднань класних керівників та педагогів-організаторів ЗНЗ

16 листопада 2015 року в школі №169 Шевченківського району для голів методичних об’єднань класних керівників та педагогів-організаторів ЗНЗ було проведено семінар «Використання засобів театрального та музичного мистецтва в реалізації творчих шкільних проектів». Семінар організовано ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно з управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
Директор школи Л.Г.Маняченко ознайомила учасників семінару з творчими роботами учнів школи. Доцент кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук О.Є.Матвійчук у своєму виступі акцентувала увагу на впровадженні основних орієнтирів виховання засобами проектних технологій. Методист НМЦ гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка С.В.Савченко наголосила на тому, що використання методу проектів є найефективнішим засобом у формуванні творчої особистості школярів. Заступник директора з виховної роботи школи №169 І.М.Волкова та педагог-організатор О.О.Ничипорук поділилися досвідом щодо розробки та реалізації творчих проектів. Учні продемонстрували уривки з мюзиклів «Мері Поппінс» і «Снігова королева».
Програма семінару
С.В.Савченко. Використання методу проектів у формуванні творчої особистості: презентація
О.Є.Матвійчук. Упровадження основних орієнтирів виховання засобами проектних технологій: презентація

Семінар для вчителів, які викладають інтегрований курс «Література»

12 листопада 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся семінар «Шляхи формування читацької компетенції семикласників (на прикладі нововведених творів)» для вчителів, які викладають інтегрований курс «Література».
Велике зацікавлення викликав виступ доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри методики викладання російської мови та світової літератури НПУ ім. М.П.Драгоманова Олени Олександрівни Ісаєвої на тему «Формування учня-читача-інтерпретатора у процесі вивчення інтегрованого курсу «Література». У виступі Олени Олександрівни йшлося про форми та прийоми формування учня-читача-інтерпретатора.
З досвідом роботи з формування читацької компетенції семикласників вчителів ознайомила Заслужений учитель України, учитель-методист гімназії №143 Оболонського району Ольга Федорівна Невмержицька.
З темою «Реалізація культурологічного підходу у процесі аналізу новел О.Генрі» виступила Олена Олександрівна Покатілова, доцент кафедри методики мов та літератур ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
О.О.Ісаєва. Формування читача в інформаційну добу: презентація
О.Ф.Невмержицька. «Ключі» взаєморозуміння з батьками. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Дж.Олдріджа «Останній дюйм»: конспект уроку
О.Ф.Невмержицька. План навчального проекту «Дюйм – це багато чи мало?» (за оповіданням Джеймса Олдриджа “Останній дюйм”)