Category Archives: Звіти про семінари

Семінар для вчителів, що викладають курс «Фінансова грамотність», та вчителів економіки

6 листопада 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся науково-методичний семінар «Курс «Фінансова грамотність»: досягнення, проблемні питання та завдання на майбутнє».
Про практичні питання впровадження курсу «Фінансова грамотність» у системі загальної середньої освіти розповіла завідувач сектору фінансової грамотності та навичок підприємництва ІМЗО МОН України Н.І.Забуга.
Доцент Університету банківської справи, кандидат економічних наук Т.Д.Гірченко проаналізувала результати моніторингу впровадження курсу «Фінансова грамотність» у 2014-2015 навчальному році.
М.О.Сулима, доцент Університету банківської справи, кандидат економічних наук, ознайомила вчителів із методикою вивчення окремих тем курсу «Фінансова грамотність».
З особливостями використання інтерактивного електронного посібника «Фінансова грамотність» для учнів 10 класу учасників семінару ознайомила методист НМЦ природничо-математичної освіти і технологій ІППО КУ імені Бориса Грінченка Н.І.Чанцева.
Н.І.Забуга. Курс «Фінансова грамотність» у системі загальної середньої освіти: практичні питання впровадження: презентація
Т.Д.Гірченко. Результати моніторингу та оцінки впровадження курсу «Фінансова грамотність»: презентація
М.О.Сулима. Особливості вивчення окремих тем курсу «Фінансова грамотність»: презентація
Н.І.Чанцева. Моніторингові дослідження з вивчення курсу «Фінансова грамотність»: презентація

Круглий стіл для вчителів російської мови

27 жовтня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено круглий стіл для вчителів російської мови на тему «Російська мова в поліетнічному просторі: моделі організації навчання».
У заході взяв участь автор програм та підручників російської мови для шкіл із російською та українською мовами навчання Володимир Олексійович Корсаков.
Учителі розглянули моделі організації навчання російської мови за різними програмами, обговорили ефективні методи навчання та прийоми формування навичок літературного мовлення в поліетнічному середовищі.
Програма круглого столу
А.И.Новикова. Подготовка к устному сочинению «Хохлома и Петриковка, сходство и различие»: конспект урока
А.И.Новикова. Подготовка к устному сочинению «Хохлома и Петриковка, сходство и различие»: презентация

Круглий стіл «Навчальний заклад і родина: кроки до партнерства»

4 листопада 2015 року в Будинку вчителя відбулося засідання круглого столу «Навчальний заклад і родина: кроки до партнерства».
У дискусії взяли участь директори та заступники директорів з виховної роботи ЗНЗ, директори, заступники директорів з навчально-виховної роботи ПНЗ, голови батьківських комітетів, методисти РНМЦ з виховної роботи, голови районних методичних об’єднань класних керівників, соціальні педагоги та психологи, зацікавлені в успішному партнерстві педагогічного колективу навчального закладу та батьків.
Учасники круглого столу обговорили питання партнерства з родиною як системного ресурсу покращення якості освіти; сучасного досвіду побудови та розвитку взаємодії «Навчальний заклад – родина – громада».
Директор ІППО КУ імені Бориса Грінченка М.Ф.Войцехівський презентував проект «Інститут родини». Мета проекту – підвищення рівня професійної компетентності та педагогічної культури дорослих, які здійснюють функцію вихователів, шляхом створення на регіональному рівні, в межах територіальної громади міста Києва, інноваційної моделі формальної, неформальної, інформальної освіти батьків, членів родин, освітян та інших фахівців. Програмою проекту передбачено тренінги, майстер-класи, які сприятимуть підвищенню рівня батьківської компетентності.
Організатори заходу – Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської державної адміністрації; Київський університет імені Бориса Грінченка; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.
М.Ф.Войцехівський. Проект «Інститут родини»: презентація
О.В.Безпалько. «Разом! Партнерство навчальних, культурно-освітніх закладів, соціальних служб і родин»: відкритий конкурс науково-методичних, методичних розробок, програм, проектів, есе»: презентація
В.Г.Орлова. Організаційно-педагогічні умови батьківсько-учнівського партнерства у формуванні соціокультурного простору сучасної школи: презентація