Category Archives: Звіти про семінари

Семінар для вчителів, які викладають предмет «Основи здоров’я»

2 грудня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся майстер-клас «Особливості викладання теми «Краса і здоров’я» в основній школі» для керівників РМО вчителів основ здоров’я та вчителів, що викладають предмет «Основи здоров’я».
Виступ методиста НМЦ природничо-математичної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка С.В.Назаренко було присвячено огляду розділів навчальної програми предмета «Основи здоров’я», у яких передбачено вивчення питань особистої гігієни, догляду за шкірою та косметичних проблем підлітків.
Доцент кафедри анатомії та фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка О.В.Полковенко зупинилася на питаннях використання засобів догляду за шкірою. Науковець охарактеризувала природні джерела догляду за різними типами шкіри й волосся та значення здорової шкіри в підлітковому та юнацькому віці.
Є.В.Тищенко, керівник гуртка «Школа здоров’я та краси» Київського палацу дітей та юнацтва, продемонструвала наочний матеріал для роботи на уроці та надала поради щодо використання для догляду за шкірою підлітків натуральних засобів.
О.В.Полковенко. Косметичні проблеми підлітків: презентація (скачати)

Семінар для методистів та викладачів предмета «Основи здоров’я»

26-27 листопада 2015 року спільно з Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» для методистів та викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти з предмета «Основи здоров’я» було проведено методологічний семінар з питань збереження репродуктивного здоров’я та статевого виховання учнівської молоді із застосуванням програми «7 кроків назустріч».
Семінар відбувся за підтримки Міністерства освіти України та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках реалізації проекту «Репродуктивне здоров’я в Україні».
Майбутнє слід планувати

Майстер-клас для голів РМО вчителів трудового навчання (технологій)

19 листопада 2015 року відбувся майстер-клас «Технологія воркшопу у викладанні трудового навчання». Голови РМО вчителів трудового навчання (технологій) ознайомились із малопоширеною, але ефективною формою роботи «воркшоп» (англ. – цех, робоча майстерня).
Н.І.Боринець ознайомила учасників майстер-класу з суттю цієї форми роботи, яку можна використовувати як із учнями під час викладання трудового навчання, технологій, так і з дорослими як одну з форм роботи РМО вчителів трудового навчання.
Відпрацьовуючи технологію воркшопу, усі групи педагогів працювали над виконанням одного завдання: складали план роботи районного методичного об’єднання на 2015-2016 навчальний рік. Результати спільної роботи кожна група мала можливість не тільки представити, а й захистити.
Н.І.Боринець. Технологія воркшопу в трудовому навчанні: презентація