Category Archives: Звіти про семінари
Семінар з питань патріотичного виховання дітей дошкільного віку

27 листопада 2014 року відбувся науково-практичний семінар «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку (на прикладі живопису Тараса Шевченка)» для вихователів-методистів ДНЗ із досвідом роботи до 3-х років. Захід було проведено в ДНЗ №113 Дарницького району столиці.
Старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук Людмила Іванівна Меленець сконцентрувала увагу педагогів на проблемі національного виховання наймолодших громадян України.
Програма семінару
І.О.Радченко, Н.П.Прищепа. Текст екскурсії в створеній у ДНЗ №113 картинній галереї Тараса Шевченка
Л.Меленець. Усвідомлення історії свого народу – шлях до національного відродження: презентація
Міський науково-практичний семінар до 151 річниці від дня народження Бориса Грінченка

Діяльність і творча спадщина Бориса Грінченка нині актуальні, як ніколи, сьогодні його ім’я вимовляється з щирою повагою і глибокою пошаною.
Доброю традицією ІППО КУ імені Бориса Грінченка стало проведення Грінченківських читань, науково-практичних семінарів, конференцій, присвячених ювілею видатного українця.
26 листопада 2014 року в залі засідань Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся міський науково-практичний семінар «Борис Грінченко на тлі епохи: етюди великого життя», організований кафедрою методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання. У заході взяли участь учителі історії, української мови і літератури столичних шкіл, науковці Інституту літератури імені Тараса Шевченка НАН України, наукові та науково-педагогічні працівники Інституту післядипломної педагогічної освіти та Гуманітарного інституту КУ імені Бориса Грінченка.
Програма семінару
Майстер-клас із флористики для вчителів трудового навчання

27 листопада 2014 року в міському клубі «Флорист» при Палаці ветеранів, для вчителів трудового навчання (обслуговуючі види праці) було проведено майстер-клас із флористики. Мета майстер-класу – формування у вчителів умінь роботи з природними матеріалами. Своєю майстерністю й досвідом роботи поділилися вчитель трудового навчання СШ №73 Шевченківського району, керівник гуртка «Флорист», заступник голови народного колективу «Флористика» при Київському Палаці ветеранів, член клубу флористів Ірина Всеволодівна Молчанова та керівник народного колективу «Флорист» Віра Вікторівна Авдєєва.
Набуті вміння педагоги зможуть успішно використовувати у процесі викладання варіативних модулів програм трудового навчання для 5-11 класів.
Кожен учасник майстер-класу продемонстрував свої творчі можливості, виготовивши за власним задумом вітальну листівку.
Шевченкіана засобами флористики: презентація виставки картин «Тарасові думки глибокі, щирі, вірні в своїх творіннях із рослин втілили руки дивні»
Науково-методичний семінар для працівників психологічної служби системи освіти м.Києва

27 листопада 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся семінар «Психологічна підтримка дітей в умовах тривалої кризової ситуації». У центрі обговорення були питання забезпечення психологічного благополуччя дітей в умовах тривалої кризової ситуації, створення в навчальному закладі умов для психологічного відновлення емоційного стану дітей.
Обговорено особливості створення Індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами

Актуальні питання створення індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами було обговорено на черговому навчально-практичному семінарі, який відбувся 19 листопада 2014 року. Захід організовано Науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка в рамках постійно діючої Школи інклюзивної освіти для освітян столиці.
У семінарі взяли участь понад шістдесят осіб, серед яких – педагоги інклюзивних навчальних закладів, представники районних психолого-медико-педагогічних консультацій та інші фахівці.
Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами – механізм, що дозволяє спланувати необхідні адаптації та модифікації навчального середовища, визначити індивідуальну навчальну траєкторію та врахувати додаткові потреби кожної дитини, яка має ті чи інші порушення розвитку. Важливо, що така робота здійснюється в команді, яка складається з педагогів, додаткових фахівців, а також батьків дитини з особливими потребами.
Про особливості створення такої індивідуальної програми розвитку дитини розповіла науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки НАПН України І.В.Луценко. Вчитель інклюзивних класів загальноосвітньої школи №15 м. Біла Церква Ж.В.Гриневич ознайомила педагогів із досвідом своєї роботи.
Програма семінару
І.В.Луценко. Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: презентація
Науково-методичний центр інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України