Category Archives: Звіти про семінари

Семінар для вчителів-дефектологів з питань корекції гіперкінетичних розладів у дітей із порушеннями розвитку

29 квітня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся науково-практичний семінар «Шляхи корекції гіперкінетичних розладів у дітей із порушеннями психофізичного розвитку» для вчителів-дефектологів. Захід було проведено спільно з працівниками Українського НДІ соціальної і судової психіатрії та наркології, Міського медичного центру реабілітації слуху та мовлення «СУВАГ». Учасники семінару обговорювали проблему синдрому дефіциту уваги та гіперактивності.

Семінар з питань розвитку духовного потенціалу школярів

«Краса», «добро», «правда», «істина» – такі концепти є ключовими в діяльності спеціалізованої школи №187 з поглибленим вивченням української та англійської мов Солом’янського району м.Києва. З 2014 року в школі успішно проводиться дослідно-експериментальна робота на тему «Розвиток духовного потенціалу учнів 5–9-х класів на уроках предметів гуманітарного циклу».
14 травня 2015 року на базі закладу було проведено науково-методичний семінар, зініційований співробітниками науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Захід проходив за сприяння Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Виконавчого органу Київської міської ради, Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, що уможливило плідний діалог науковців, педагогів-практиків, митців.
Програма семінару
Л.Базиль. Розвиток духовного потенціалу учнів основної школи: глобальна проблема сьогодення чи данина традиціям?
Е.О.Помиткін. Особливості психологічної діагностики духовного потенціалу особистості: презентація
А.В.Черняк. Психологічне дослідження розвитку духовної культури педагогів, духовного потенціалу учнів та комплексна оцінка класів СШ №187(за методиками Е.О.Помиткіна): презентація
О.В.Радзімовська. Роль емоційно-вольової саморегуляції педагогів у розвитку духовного потенціалу учнів: презентація

Четвертий навчальний семінар з питань професійного супроводу дітей з аутистичним спектром розладу

12 травня 2015 року було проведено четвертий, завершальний навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», організованого науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».
Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник/Н.М.Дятленко, Н.З.Софій, О.В.Мартинчук, Ю.М.Найда, під заг.ред. М.Ф.Войцехівського.- К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 172 с.