Category Archives: МЕТОДИЧНА РОБОТА
У Києві розпочався заключний етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Англійська мова»
14 квітня 2016 року в спеціалізованій школі №106 з поглибленим вивченням іноземних мов м.Києва відбулося урочисте відкриття ІІІ (заключного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016». За звання «Учителя 2016 року» змагатимуться 25 учителів англійської мови з усіх регіонів України – переможці ІІ (обласного) туру.
У заході взяли участь директор Британської Ради в Україні Наталія Василюк; Радник з питань преси, освіти та культури Посольства США в Україні Конрад Тернер; представник Ради реформ і радник Адміністрації Президента України Олена Симоненко; головний спеціаліст відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Оксана Коваленко; директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації Олена Фіданян.
Фотогалерея
Третій (заключний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Англійська мова»
Професійні знання вчителів англійської на заключному етапі конкурсу «Вчитель Року» перевірятиме Кембриджський університет
Екзаменаційний департамент Кембриджського університету надасть 25 тестів TKT (Teaching Knowledge Test) для 25 кращих вчителів України, з метою об’єктивної перевірки знань з методики викладання англійської як одного з етапів конкурсу.
TKT (Teaching Knowledge Test) модульний тест, що перевіряє базові знання необхідні для викладання англійської. TKT підходить як для вчителів з досвідом викладання, так і для тих, хто починає свою кар’єру.
Інсує 3 основні модулі тесту TKT:
TKT Module 1: Background to language teaching (Основи методики викладання);
TKT Module 2: Planning for language teaching (Планування навчального процесу);
TKT Module 3: Classroom management (Управління навчальним процесом).
Тести TKT є міжнародно визнаним інструментом перевірки професійної компетенції вчителів англійської мови. Сертифікати TKT визнаються у понад 60 країнах світу роботодавцями у державних та приватних організаціях як незалежне підтвердження володіння методиками викладання англійської. Тести популярні як серед викладачів-початківців, так і серед досвідчених професіоналів адже підготовка до складання тестів допомагає організувати існуючі знання з методики та відкриває нові тренди у викладанні мови.
Формат тесту:
Паперова версія тесту, що триває 80 хвилин та складається із 80 запитань. Кожне запитання оцінюється в 1 бал. Тест складається із завдань множинного вибору та завдань на поєднання.
Максимальна кількість балів = 80. Детальніше з форматом тесту можна ознайомитись за посиланням: http://www.cambridgeenglish.org/images/tkt-handbook-modules-1-3.pdf
Адміністрування екзамену відбуватиметься за допомогою авторизованого екзаменаційного центру Cambridge English, Grade Education Center, за стандартами Кембриджського університету.
Джерело: Міністерство освіти і науки України
Даніленко Алла Степанівна: переможець ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»
Не вірте тим, хто каже, що математика — «суха» наука. Вона — цариця наук, в ній — невимовна краса й поезія. Але підкорити її вершини можуть не всі. Вона любить тільки відданих.
Даніленко Алла Степанівна, учитель математики Технічного ліцею, свою вірність математиці підтверджує багатьма роками професійної діяльності, тому закономірною стала її перемога у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року». Про себе вона написала так: «Ось уже 18 років я – педагог! І усвідомлюю, що це зовсім не мало… Я щасливий учитель, бо вірю, що мої учні – найкращі, і ця віра породжує любов, яка дає право сподіватись на завтрашній щасливий день. Переконана, що захопити учнів предметом може тільки закоханий у свій предмет учитель. Тому моя величезна захопленість математикою є запорукою моєї успішної роботи. Я не просто навчаю учнів математики, я її пропускаю через себе, вкладаючи щоразу частинку своєї любові, свого серця у своїх вихованців.
Таке ставлення до роботи знаходить відгук у моїх учнях. Вони — такі само фанати математики. Для них я не тільки вчитель-предметник, я – порадник, куратор, часом друг, а іноді – матуся, але завжди – самодостатня особистість! Вимогливість, чесність, сумлінність, комунікабельність, старанність, щирість – риси мого характеру.
Девіз «Будь активною, життєрадісною та відкритою світові» сприймаю як наказ собі і намагаюся його виконувати. Я енергійна, займаюся спортом (ковзани, велосипед, ролики – мої друзі), люблю туризм, подорожі, обожнюю кінні прогулянки. І при цьому я — мама, дружина, донька».
Білоус Геннадій Валерійович: переможець ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Англійська мова»
Коли я народився 10 квітня 1986 року, долею мені було визначено два можливі сценарії: стати лікарем або вчителем, адже з боку матері всі допомагали людському тілу, а з батькового – душі. Сімнадцять років потому вся сім’я з нетерпінням чекала, яку ж когорту я поповню. І все ж переважили ваги чоловічої лінії.
Остаточно визначитись у тому, що курс було обрано правильний, допомогла педагогічна практика на третьому році навчання у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М.Коцюбинського. Перша зустріч з учнями, перший урок, перше невиконане домашнє завдання, перше «Дякую за урок!» – все віщувало про неминуче – бути вчителем.
Моя справжня кар’єра розпочалась у привітних стінах гімназії №290 м.Києва. Завдяки довірі та безмежній допомозі з боку колег та адміністрації, початок видався щонайвдалішим. Спілкування з вчителями, які знаходяться з тобою на одній хвилі, надихає на перемогу, а взаємовідвідування уроків та участь у складі журі олімпіад та робіт Малої академії наук – обов’язкова складова педагогічного успіху.
Тарасюк Тамара Дмитрівна: переможець ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Історія»
Тарасюк Т.Д., учитель історії гімназії №136 м.Києва, — надзвичайно творча особистість, тому будь-яка справа, доручена їй, завжди буде виконана максимально творчо й з душею:
• якщо треба створити блог — він особливий, бо для його наповнення долучилася вся родина вчителя;
• якщо за умовами конкурсу негайно потрібно підготувати та надрукувати статтю – на допомогу приходять випускники — і стаття виходить у газеті «Сьогодні»;
• якщо урок, який проводитиме вчителька під час конкурсу в іншій школі, її 11-класники дають їй поради: «я поетапно прорахував час кожного етапу, бачу, що саме тут можна скоротити, якщо…», «ось цей ланцюжок, що Ви намалювали на дошці, виконаю в електронному вигляді – так, мені здається, зручніше».
Фурман Валерій Вікторович: переможець ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Захист Вітчизни»
У кожної людини свій шлях у житті, і долею призначено її місце на землі. У спеціалізованій школі №89 працює Фурман Валерій Вікторович, учитель предмета «Захист Вітчизни». Його люблять і поважають, він потрібний дітям і без них не уявляє свого життя.
Про кар’єру військового він мріяв з дитинства, адже армії присвятили себе його дідусь і батько. Але в неспокійних 90-х після служби в Збройних Силах України за рекомендацією військкомату пішов працювати в службу охорони школи. Уже скоро в колективі помітили, що біля Валерія Вікторовича почали об’єднуватися зацікавлені учні-хлоп’ята. У жіночому учительському колективі вони обрали собі лідера-чоловіка, команди й поради якого не підлягали сумніву чи критиці. Він став для дітей незаперечним авторитетом, до нього з повагою ставилися вчителі.
І ось одного разу директор школи Саратова Олена Григорівна запропонувала:
– А чому б Вам не спробувати себе в ролі вчителя?
Потім були роки навчання в університеті, постійне самовдосконалення і професійне зростання. «Він надійний, і на нього можна в усьому покластися», — ця характеристика учнівського та педагогічного колективів найкраще характеризує Валерія Вікторовича. А перемога на міському конкурсі «Вчитель року-2016» — це закономірний результат відповідального ставлення учителя до своєї професії.
Уже після конкурсу Валерій Вікторович, усміхаючись, зауважив: «А знаєте, я продовжив не тільки чоловічу, але й жіночу династії, тому що мої мати та бабуся були вчителями».
Відбувся ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»
Сучасний столичний учитель — який він? «Професійний, творчий, креативний, енергійний», — заявили учасники ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року-2016». У кожному етапі випробувань вони продемонстрували високий рівень методики навчання предмета, представили власний досвід роботи, свої педагогічні ідеї та досягнення, творчий підхід до використання сучасних інноваційних технологій.
Розпочався ІІ (міський) етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»
25 січня 2016 року відбулося відкриття ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016». Учасники в номінаціях «Англійська мова», «Математика», «Історія» та «Захист Вітчизни» протягом п’яти днів виявлятимуть рівень фахової майстерності в таких конкурсах: «Контрольна робота», «Майстер-клас», «Захист навчального проекту», «Урок та його самоаналіз». Крім того, члени журі оцінюватимуть методичні блоги конкурсантів.
Результати конкурсних випробувань:
номінація «Англійська мова»
номінація «Математика»
номінація «Історія»
номінація «Захист Вітчизни»
Фотогалерея