Category Archives: КОНФЕРЕНЦІЇ
Відбулась методична конференція вчителів хімії

27 серпня 2024 року в приміщенні Ліцею № 53 м. Києва було проведено методичну конференцію для вчителів хімії «Шкільна хімічна освіта: виклики та пріоритети на 2024/2025 н. р.».
Спікер та модератор – Ірина Філоненко, методист Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, ознайомила вчителів із викликами та пріоритетами, які постають перед учителями хімії, в 2024/2025 н. р., нормативними документами щодо критеріїв оцінювання та основними аспектами впровадження НУШ у викладанні хімії у 7 класі.
Ірина Крамаренко, старший науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України надала рекомендації щодо подолання освітніх втрат, які сервіси та ресурси можна для цього використати.
Наталія Зима, учитель хімії Ліцею № 3 імені Артема Мазура (м. Хмельницький), переможець премії Global Teacher Prize 2020 у номінації «Хімія», наголосила на важливості формування функціональної грамотності як фундаменту для успішного навчання хімії.
Олександр Недоруб, учитель Ліцею № 17 «Інтелект» (м. Полтава), співавтор підручника хімії для 7 класу, запропонував цікаві рішення для організації навчальних досліджень.
Методист видавництва «Ранок» Олена Зубкова розповіла про методичну підтримку вчителів хімії.
Лариса Коломієць, учитель СШ № 207 м. Києва поділилася досвідом пілотування хімії у 7 класі, звернула увагу на форми роботи, які подобаються учням, мотивують їх.
Відбулася методична конференція учителів української мови та літератури

27 серпня 2024 року в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася зустріч учителів української мови та літератури «Інтеграція освітніх технологій та віртуальних ресурсів у мовно-літературній освіті: стратегія змін у сучасних реаліях».
Під час зустрічі педагоги мали змогу обмінятися думками та власним досвідом щодо практик подолання певних освітніх втрат у процесі навчання української мови та літератури в умовах сьогодення; проаналізувати напрями роботи та перспективи розвитку галузі на 2024/2025 навчальний рік.
Також було обговорено такі питання:
- Синергія інтерактиву та цифровізації: методичний інструментарій вчителя української мови та літератури (Наталія Дика, завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор).
- Патріотичне виховання на уроках української мови: інновації, технології, методики (Олександра Глазова, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент).
- Дивергентне мислення учнів: засоби оптимізації вивчення української мови (Вікторія Микитенко, заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ № 218 м. Києва, кандидат педагогічних наук).
- Формування критичного мислення на уроках української літератури засобами штучного інтелекту (Наталія Розінкевич, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук).
Власним неоціненним досвідом поділилися столичні вчителі:
Відбулася методична конференція «Пріоритетні напрямки виховної діяльності в закладах освіти»

23 серпня 2024 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка відбулася методична конференція «Пріоритетні напрямки виховної діяльності в закладах освіти» для заступників директорів з виховної роботи, класних керівників, педагогів-організаторів ЗЗСО.
Учасники методичної конференції обговорили такі важливі теми, як: безпека та збереження здоров’я дітей в ЗЗСО в умовах воєнного стану, організація безпечного освітнього середовища (Галина Лінчевська, методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка); превенцію суїцидів та самоушкоджень дітей та підлітків (Ольга Хмелєва-Токарєва, завідувач НМЦ практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка); пріоритетні напрями виховної роботи та ролі громадянської компетентності педагогів у реалізації державної політики у сфері української національної та громадянської ідентичності (Світлана Савченко, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, кандидат історичних наук).
Щиро дякуємо всім, хто брав участь у заході та долучився до дискусії.
Відбулася методична конференція вчителів інформатики

23 серпня 2024 року у приміщенні школи І-ІІІ ступенів № 78 було проведено методичну конференцію «Освіта Києва під час війни: виклики та перспективи 2024/2025 навчального року» для вчителів інформатики.
У конференції взяли участь 76 учасників та 3 доповідачі.
Всі матеріали: посилання на накази й листи МОН, теми і презентації до виступів, повний відеозвіт подано у відкритому доступі за адресою: https://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/c240823/index.html
Відбулася методична конференція вчителів зарубіжної літератури

22 серпня 2024 року в гімназії Міжнародних відносин № 323 відбулася серпнева зустріч учителів зарубіжної літератури «Літературна освіта під час війни: виклики та пріоритети».
Під час зустрічі педагоги мали нагоду обмінятися думками та власним досвідом щодо практик подолання певних освітніх втрат у процесі навчання зарубіжної літератури в умовах сьогодення. Зокрема обговорювалися такі питання:
- Мислення зростання у навчанні зарубіжної літератури (Ірина Кузьменчук, методистка науково-методичного центру професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка);
- Зміни в культурі читання в реаліях сьогодення: як ми (не)читаємо під час війни (Світлана Сафарян, доцентка кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук).
Власним цікавим досвідом поділилися столичні вчителі:
- щодо методик подолання дислексії «Маленька історія великого успіху: як працювати з учнями, що мають дислексію. З досвіду роботи» (Валентин Пиж, учитель зарубіжної літератури СШ № 320 м. Києва);
- про усвідомлене читання «Досвід і методики навчання» (Алла Мейта, учителька зарубіжної літератури і Катерина Тимошенко, учителька української мови і літератури ТОВ Ліко-школа);
- про мотивацію підлітків до читання з розумінням (Юлія Бойко, учителька зарубіжної літератури Технічного ліцею Шевченківського району м. Києва);
- про літературно-географічний STEM-проєкт «Навколо світу за 70 уроків» (Юлія Костенко, заступник директора СШ № 307 з поглибленим вивченням природничих наук м. Києва, вчителька зарубіжної літератури);
- про Київський проєкт «Звідки ми народилися?» – дослідження однойменної поезії Й.В. Гете, 1786» (Ірина Мегедь, спів модератор «СвітЛіт»-порталу для вчителів зарубіжної літератури м. Києва).