Category Archives: Головна
Міський конкурс на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України
У жовтні 2014 року розпочався міський конкурс на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України. Мета заходу – героїзація осіб, які віддали життя за Україну, і вшанування їхньої пам’яті. Конкурс проводився у такі терміни: І (районний) етап – жовтень 2014 року, ІІ (міський) етап – листопад-грудень 2014 року. До розгляду приймалися роботи учасників у друкованому та електронному варіантах.
Наказ ДОНМС від 15.09.2014 року №509 «Про проведення міського конкурсу на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України»
Наказ ДОНМС від 25.12.2014 року №644 «Про підсумки міського конкурсу на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України»
Методичні рекомендації для учасників конкурсу
Звіт директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка за 2013/2014 н.р.
26 вересня 2014 року відбулися збори трудового колективу Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. На них було заслухано звіт за підсумками роботи в 2013/2014 н.р. директора ІППО, кандидата педагогічних наук, доцента М.Ф.Войцехівського. У звіті було проаналізовано роботу Інституту та визначено пріоритетні напрями діяльності на 2014/2015 н.р. За результатами таємного голосування звіт директора одностайно було визнано задовільним.
На зборах трудового колективу були присутні ректор КУ імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України В.О.Огнев’юк та проректор, доктор педагогічних наук, професор, академік АН ВШ України, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України Н.В.Морзе.
Звіт директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка за 2013/2014 н.р.
І і ІІ етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів
Розпочався новий навчальний рік, а з ним і початок Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Їхня особливість цього року полягає в тому, що IV (фінальний) етап матимуть лише учнівські олімпіади з тринадцяти навчальних предметів, а саме: української мови і літератури, іноземних мов (англійської, німецької, французької), історії, математики, біології, географії, астрономії, фізики, хімії, екології та інформатики. З решти предметів у м. Києві відбудуться І (шкільний), ІІ (районний) і ІІІ (міський) етапи.
Бажаємо учням, які братимуть цього року участь в учнівських олімпіадах, успіхів і перемог.
Наказ МОН України «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році»
Наказ Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради «Про проведення І (шкільного) та ІІ (районного) етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році»
Обговорено питання отримання дітьми з порушеннями інтелекту документа про базову середню освіту
16 вересня 2014 року в форматі круглого стола було проведено обговорення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до переліку документів про освіту і вчені звання в Україні» – в частині отримання дітьми з порушеннями інтелекту документа про базову середню освіту.
Йшлося про розроблення єдиного зразка документа про отримання базової загальної середньої освіти для випускників навчальних закладів, які мають порушення інтелекту (зокрема, легку та помірну розумову відсталість). Такий документ мають отримувати випускники спеціальних шкіл та спеціальних та інклюзивних класів ЗНЗ.
Сайт МОН України: Фахівці обговорили питання отримання дітьми з порушеннями інтелекту документа про базову загальну середню освіту
Відбулася виставка творчих робіт учителів трудового навчання
МОН України рекомендує провести Уроки мужності
2014-2015 н.р. розпочнеться з Першого уроку «Україна – єдина країна». «Логічним продовженням теми єдності народу України та цілісності її території буде розмова про мужність і героїзм в ім’я свободи, незалежності та демократичного розвитку нашої держави», – сказано в листі МОН України від 13.08.14 року №1/9-412 «Про проведення Уроків мужності».
Міністерство рекомендує спланувати й провести в навчальних закладах цикл Уроків мужності, на яких йтиметься про мужність українських військових і добровольців, їхню вірність Присязі українському народові, готовність віддати життя за мир і спокій в Україні. Необхідно говорити й про героїзм простих українців, які з перших днів антитерористичної операції допомагають забезпечувати війська захисним спорядженням, ліками, продовольством та, попри ризик, вивозять із захоплених міст і сіл мирних громадян.
Пропонуємо ознайомитися з розміщеними в Інтернеті матеріалами, які допоможуть педагогам підготувати Уроки мужності.
Лист восьмирічного хлопчика бійцеві АТО
Десятирічний хлопчик зібрані на омріяний планшет гроші передав на придбання бронежилетів для війська
Шістнадцятирічний юнак із Артемівська упродовж місяця переховував зірваний терористами з будівлі міськради Герб України
Виступ Президента України на параді на честь 23-ї річниці Незалежності України
Президент присвоїв звання Героя України офіцерам-учасникам АТО
Конкретні приклади героїзму бійців АТО
Дев’яносторічний ветеран хоче захищати Батьківщину
Естремал-руфер Mustang Wanted здійснив «арт-перформанс», присвячений Дню Незалежності України, а також усім, хто захищає Батьківщину
Результати I етапу Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів позашкільних навчальних закладів
У травні 2014 року було проведено I (міський) етап Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів позашкільних навчальних закладів. Участь у конкурсі взяли позашкільні заклади Дарницького, Деснянського та Дніпровського районів столиці.
Щиро вітаємо переможців! Ними стали:
Дитячо-юнацька хореографічна студія імені Миколи Коломійця «Щасливе дитинство» Дніпровського району – I місце;
Будинок дитячої та юнацької творчості «Дивоцвіт» Дарницького району – II місце;
Центр дитячо-юнацької творчості Дніпровського району – III місце.
ІІ етап Конкурсу буде проведено в жовтні – листопаді 2014 року.
Наказ МОН України від 19 березня 2014 року №240 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів позашкільних навчальних закладів у 2014 році»
Мета змагання – поширення педагогічного досвіду щодо використання можливостей Інтернету для підвищення ефективності освітнього процесу в позашкільних навчальних закладах, залучення дітей до освітнього процесу через новітні технології, зв’язок із соціальними мережами, поширення інформації через медіа-портали, інтерактивне спілкування з аудиторією.
Відбулися Треті Київські Читання з гуманної педагогіки
У періоди кризи бурхливо активізуються руйнівні процеси. Чи ж може протистояти жахливому руйнуванню звичайний учитель?
Звісно, може! А сприятиме цьому «Кодекс честі та служіння вчителя» – документ, створений на основі «Маніфесту гуманної педагогіки» й адресований міжнародній педагогічній спільноті.
Про Треті Київські Читання з гуманної педагогіки
На Третіх Київських Читаннях з гуманної педагогіки, проведених 26 серпня 2014 р. в Київському міському Будинку вчителя, духовний аспект цього документа розкрила вчитель біології НВК №11 ім. Артема м.Артемівська Вікторія Федорівна Бак. За умов бойових дій на сході країни її участь у Читаннях близька до подвигу.
З доповіддю «Гуманна педагогіка – нова філософія сучасної освіти» виступила завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук Ганна Дмитрівна Щекатунова (на фото).
Підстави для формування класів із тією чи іншою мовою навчання – Наказ МОНУ
«Жити вільно – означає вільно користуватися рідною мовою» – це слова з промови Президента України Петра Порошенка під час церемонії інавгурації.
«…Підставою для розгляду питання про формування класів з тією чи іншою мовою навчання (державною чи мовою національної меншини) незалежно від типу місцевості є наявність не менш ніж п’яти заяв батьків або законних представників дитини. Поділ класів на групи при вивченні мов здійснюється відповідно до Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», – так сказано в Наказі МОН України від 03.06.2014 №1/9-282 «Про формування класів з навчанням українською мовою, мовами національних меншин та вивчення цих мов».