Category Archives: Головна

Відеопроєкт «ЗНО. Готуймося разом!»

У 2015 році Видавничий дім «Освіта», шукаючи шляхи підвищення якості власної продукції та сприяння розвитку української освіти, ініціював Український науково-методичний проєкт «Якість освіти». Мета проєкту – надавати фахову допомогу освітянам України, поширювати авторські методики викладання, вести прямий діалог з авторами підручників, забезпечити зв`язок між провідними фахівцями кожної наукової галузі, методистами, управлінцями, вчителями.
Викладач ІППО Ольга Дудар спільно з Українським науково-методичним проєктом «Якість освіти» (Видавничий дім «Освіта») пропонують новий відеопроєкт «ЗНО. Готуймося разом!», завдання якого – запропонувати вчителям дієві методичні прийоми та апробувати власні вчительські знахідки.

Презентація проекту
Давня історія
Трипільська культура
Кочовики

НУШ: графіки навчання педагогів

Графік навчання учителів початкових класів
Графік навчання працівників інклюзивно-ресурсних центрів
Графік навчання учителів англійської мови, які навчатимуть учнів перших класів
Графік навчання учителів англійської мови, які навчатимуть учнів третіх класів
Графік навчання керівників та заступників керівників ЗЗСО з початкового навчання

Наказ Департаменту освіти і науки КМДА від 25.10.2019 р. №224  “Про підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 н.р., керівників, заступників керівників ЗЗСО з початкового навчання та працівників інклюзивно-ресурсних центрів”

Стартує ХХ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

Петро Яцик – це людина, яка прикладом свого життя продемонструвала усім нам невичерпні можливості людського духу. «Убогий духом не може бути багатим, незважаючи на те, скільки грошей він має», – любив повторювати Петро Яцик. Але те, що він був мультимільйонером, не заважало йому залишатися щирою, турботливою людиною. Більшість коштів він віддавав на благодійність, а саме на підтримку навчання. Він уперше виступив з пропозицією проведення в Україні мовного конкурсу серед молоді. Цього року його патріотична ініціатива удвадцяте знаходить відлуння у тисячах молодих українських сердець, які через участь у цьому міжнародному турнірі долучаться до світової спільноти українців.
Тож ХХ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика стартує в Києві 9 листопада в День української писемності та мови.
Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика
Лист МОН від 04.10.2019 № 1/9-622 «Про проведення ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика»
Наказ Департаменту освіти і науки від 11.10.2019 року № 205 «Про проведення І-ІІІ етапів ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2019/2020 навчальному році»
Вікіпедія: Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика
Вікіпедія: Ліга українських меценатів

Стартує Х Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка вкотре запрошує учнів 5-11 класів ЗЗСО, військових ліцеїв, професійно-технічних навчальних закладів, студентів і курсантів вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації до творчого інтелектуального змагання.
Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Стартував Х (ювілейний) Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Наказ Департаменту освіти і науки від 18.10.2019 року № 216 «Про проведення І-ІІІ етапів Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2019/2020 навчальному році»

Готуймося до атестації

17 вересня 2019 року Вченою радою Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка схвалено «Порядок розгляду методичних матеріалів педагогічних працівників на присвоєння звання «викладач-методист», «учитель-методист», «практичний психолог-методист», «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист».
Просимо педагогів ознайомитися з документом.
Порядок розгляду методичних матеріалів педагогічних працівників на присвоєння звання «викладач-методист», «учитель-методист», «практичний психолог-методист», «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист»

Готуємось до олімпіади! Підготовка до проведення II (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2019/2020 навчальному році

9 жовтня 2019 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка для методистів РНМЦ та керівників РМО вчителів трудового навчання (обслуговуючі та технічні види праці) відбулась інструктивно-методична нарада на тему «Організація та проведення І і ІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2019/2020 навчальному році».
Методисти НМЦ координації методичної роботи та освітніх вимірювань Людмила Рак і Сергій Назаров ознайомили присутніх із методичними рекомендаціями щодо організації та проведення І і ІІ етапів олімпіади, а також обговорили теми практичних завдань.
Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році (наказ МОН України № 1077 від 06.08.2019 р.)
Про проведення І (шкільного) та ІІ (районного) етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році (наказ Департамента освіти і науки № 192 від 01.10.2019 р.)
Методичні рекомендації щодо проведення II (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці) у 2019/2020 навчальному році

Участь наших колег у Фестивалі філологічно обдарованої молоді «Юнь» в Івано-Франківську

Упродовж трьох осінніх днів (26-29 вересня 2019 року) на Факультеті філології ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» проходив Фестиваль філологічно обдарованої молоді «Юнь». Гостями Фестивалю стали учні й учителі Технічного ліцею Шевченківського району столиці. Під час заходу школярі спілкувалися з письменниками й читали власні твори, демонстрували вміння працювати в команді та креативно вирішувати творчі завдання.
Викладачі ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка Ольга Дудар та Ірина Кузьменчук мали можливість і приємність поділитися творчими напрацюваннями з учителями та школярами Івано-Франківщини. Свій досвід роботи у сфері популяризації художньої творчості й слова вони презентували під час майстер-класів «Малюємо у стилі М. Примаченко», «Господиня-скриня», «Несказане лишиться несказанним»…
Ірина Кузьменчук. Про педмайстерню

Вітаємо нашого колегу – переможця ХІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій

З 26 по 27 вересня 2019 року в м. Черкаси проходив ХІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій.
Упродовж попередніх десяти років, крім українських педагогів, у заході взяли участь науковці та вчителі Польщі, Сполучених Штатів Америки, Болгарії, Грузії, Латвії, Литви, Південної Кореї, Республіки Білорусь, Казахстану, Республіки Молдова та інших країн. Вітчизняні та зарубіжні педагоги презентували на Фестивалі авторські методики, технології, інноваційні методи та форми роботи. Цього року для участі в конкурсній частині Фестивалю надійшло 193 роботи.
Дипломи освітянам-переможцям вручила начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України С.В.Кириленко.
У номінації «Інновації в управлінні закладами освіти та неперервному розвитку професійної компетентності педагогічного працівника» диплом переможця здобув завідувач кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Фелікс Львович Левітас. Наш колега підготував конкурсну роботу «Як підготувати майстер-клас з історії».

Воркшоп «Позашкілля – простір освітніх ініціатив»

24 вересня 2019 року педагоги закладів позашкільної освіти міста Києва взяли участь у роботі воркшопу «Позашкілля – простір освітніх ініціатив». Захід було проведено в Центрі науково-технічної творчості молоді «Сфера» Оболонського району.
Створена організаторами воркшопу атмосфера співробітництва та активної взаємодії сприяла успішному окресленню спільного плану реалізації допрофільної та профільної освіти, а саме: мережевої взаємодії закладів освіти, психологічного супроводу та профконсультативної діяльності, програмно-методичного забезпечення.
Савченко С.В. Профільна освіта: презентація