Category Archives: Головна
Екологічне виховання дітей і музейна педагогіка
17 жовтня 2014 року в Київському міському будинку природи у рамках постійно діючого проблемного семінару «Формування гуманної взаємодії з природним довкіллям у дошкільників» для методистів ДНЗ Дніпровського району столиці було проведено зустріч «Музейна педагогіка в екологічному вихованні дітей дошкільного віку». Досвідом використання в навчально-виховній роботі музейної педагогіки ділилися працівники ДНЗ №444. Завідувач закладу Л.П.Матвєєва розповіла про формування гуманної взаємодії дошкільників із природним довкіллям засобами музейної педагогіки. Можливості екологічного виховання дітей засобами музейної педагогіки окреслила у своєму виступі О.В.Дудар, доцент кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук. Вихователь Л.А.Удод провела в середній групі заняття «В гості до фіалок». Вихователь–методист О.Й.Шевченко провела майстер-клас «Вироби з природного матеріалу (вовни)».
Л.В.Удод. Методична розробка заняття для дітей середнього дошкільного віку «В гості до фіалок»
О.Й.Шевченко. Матеріали до заняття з валяння
Київський міський будинок природи
О.В.Дудар. «Екологічне виховання дітей засобами музейної педагогіки»: презентація
А.А.Письменчук. Формування в дітей екологічної культури: презентація
Дистанційний семінар для вчителів курсу «Основи здоров’я»
Міжнародні учнівські олімпіади-2014: працюємо на імідж України
Для всіх учнів ЗНЗ м. Києва літо — щасливий час канікул, але для учасників міжнародних учнівських олімпіад — гаряча пора: з липня по вересень вони захищають честь України на цих престижних змаганнях.
У 2014 році українські школярі гідно виступили на міжнародних олімпіадах й довели, що вони є одними з найкращих. Серед них — учні ЗНЗ м. Києва.
Музейна педагогіка: підтримаймо бійців АТО
Національний музей українського народного мистецтва усіх, кому не байдужа доля країни і тих, хто ризикуючи життям, її захищає, запрошує до участі в проекті «Музи за мир». Мета проекту – сприяти формуванню почуття особистої відповідальності за долю рідної країни та українського народу, спонукати кожного підростаючого громадянина до самоорганізації та активних дій у допомозі бійцям АТО.
У рамках проекту планується організація виставок, проведення майстер-класів, аукціонів, лотерей, фотосесій у національному вбранні.
До проекту вже долучилися вихованці СШДС І ступеня “МРІЯ” для дітей із вадами опорно-рухового апарату. Дитячі листи, яскраві, емоційні, щирі, показують, як важливо берегти мир і підтримувати його захисників.
Про благодійний проект «Музи за мир»
Єдина Україна: відкритий музейний урок
Дитячі листи воїнам АТО: презентація
Міський конкурс на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України
У жовтні 2014 року розпочався міський конкурс на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України. Мета заходу – героїзація осіб, які віддали життя за Україну, і вшанування їхньої пам’яті. Конкурс проводився у такі терміни: І (районний) етап – жовтень 2014 року, ІІ (міський) етап – листопад-грудень 2014 року. До розгляду приймалися роботи учасників у друкованому та електронному варіантах.
Наказ ДОНМС від 15.09.2014 року №509 «Про проведення міського конкурсу на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України»
Наказ ДОНМС від 25.12.2014 року №644 «Про підсумки міського конкурсу на кращі мистецькі та учнівські твори, присвячені історії боротьби українського народу за державний суверенітет та територіальну цілісність України»
Методичні рекомендації для учасників конкурсу
Звіт директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка за 2013/2014 н.р.
26 вересня 2014 року відбулися збори трудового колективу Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. На них було заслухано звіт за підсумками роботи в 2013/2014 н.р. директора ІППО, кандидата педагогічних наук, доцента М.Ф.Войцехівського. У звіті було проаналізовано роботу Інституту та визначено пріоритетні напрями діяльності на 2014/2015 н.р. За результатами таємного голосування звіт директора одностайно було визнано задовільним.
На зборах трудового колективу були присутні ректор КУ імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України В.О.Огнев’юк та проректор, доктор педагогічних наук, професор, академік АН ВШ України, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України Н.В.Морзе.
Звіт директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка за 2013/2014 н.р.
І і ІІ етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів
Розпочався новий навчальний рік, а з ним і початок Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Їхня особливість цього року полягає в тому, що IV (фінальний) етап матимуть лише учнівські олімпіади з тринадцяти навчальних предметів, а саме: української мови і літератури, іноземних мов (англійської, німецької, французької), історії, математики, біології, географії, астрономії, фізики, хімії, екології та інформатики. З решти предметів у м. Києві відбудуться І (шкільний), ІІ (районний) і ІІІ (міський) етапи.
Бажаємо учням, які братимуть цього року участь в учнівських олімпіадах, успіхів і перемог.
Наказ МОН України «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році»
Наказ Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради «Про проведення І (шкільного) та ІІ (районного) етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2014/2015 навчальному році»
Обговорено питання отримання дітьми з порушеннями інтелекту документа про базову середню освіту
16 вересня 2014 року в форматі круглого стола було проведено обговорення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до переліку документів про освіту і вчені звання в Україні» – в частині отримання дітьми з порушеннями інтелекту документа про базову середню освіту.
Йшлося про розроблення єдиного зразка документа про отримання базової загальної середньої освіти для випускників навчальних закладів, які мають порушення інтелекту (зокрема, легку та помірну розумову відсталість). Такий документ мають отримувати випускники спеціальних шкіл та спеціальних та інклюзивних класів ЗНЗ.
Сайт МОН України: Фахівці обговорили питання отримання дітьми з порушеннями інтелекту документа про базову загальну середню освіту