Category Archives: ПОДІЇ

Дитячі логопеди й ортодонти: упевнені кроки до співпраці

До участі в засіданні методичного об’єднання вчителів-логопедів м. Києва, що відбулося 28 березня 2014 року, було запрошено фахівців Австралійського ортодонтичного центру, серед завдань якого – допомога дітям із порушеннями мовлення засобами м’язової гімнастики (міогімнастики).
Клініка «Австралійський ортодонтичний центр» у Києві
Інтерв’ю Джона Флаттера міжнародному журналу “Image.ua”
Про програму «Здоровий хребет»
Олена Левковська. Причини порушення прикусу дитини та вплив прикусу на вимовляння звуків: презентація

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 3 день

26 березня 2014 року учасники олімпіади виконували завдання ІІ туру. День видався напружений: після чотирьох годин інтенсивної праці – очікування суворого вердикту журі. Попередні результати змагання було оприлюднено лише ввечері. Для когось вони виявились успішними, а хтось нетерпляче чекає на завтрашню апеляцію ― раптом вдасться довести членам журі, що заслуговує на вищий бал!
Фоторепортаж

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 2 день

25 березня 2014 року учні 8-11 класів виконували завдання І туру олімпіади. Протягом чотирьох годин учасники мали розв’язати чотири задачі. Хоч роботи учнів зашифровані, але за кількістю набраних балів у перший день уже визначилися перші, поки що анонімні, лідери.
Після обіду до учасників олімпіади завітали актори творчого колективу «Студія Квартал-95». В актовому залі Українського фізико-математичного ліцею панувала весела, невимушена атмосфера, лунали жарти й сміх. А під вечір ― вільний час, коли можна відпочити або підготуватися до наступного туру олімпіади.
Фоторепортаж

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 1 день

24 березня 2014 року в місті Києві стартував фінальний етап LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики. У ній візьмуть участь 165 учнів з 25 областей України, Автономної Республіки Крим, м. Києва та Українського фізико-математичного ліцею КНУ імені Тараса Шевченка.
Фоторепортаж

21 березня – Міжнародний день людини із синдромом Дауна

Двадцять перше березня для відзначення Мiжнародного дня людини із синдромом Дауна обрали не випадково. Річ у тім, що цей діагноз пов’язаний iз трьома копiями зайвої 21-ї хромосоми. Синдром (не хвороба!) Дауна – випадкова помилка в механізмі передачі спадковості, тобто генетична особливість. Ця помилка призводить до появи на світ незвичайних дітей – щирих, добрих і дуже довірливих. Унаслідок особливостей свого розвитку особа із синдромом Дауна до кінця своїх днів залишається дитиною, якій потрібна допомога, любов і розуміння. В Украiнi таких людей щороку народжується майже чотириста.
Щоб подолати стереотипи у сприйнятті «сонячних людей» (саме так називають осіб із синдромом Дауна) потрібно більше про них говорити, показуючи різні сторони їхнього життя. Лише за такої умови така людина перестане бути незвичайним явищем, ставши повноцінним членом суспільства.
Сам синдром не потребує медикаментозного лікування. Медикаментозного, а подеколи й оперативного втручання можуть потребувати супутні захворювання. Щоб уникнути ускладнень, дитина має бути під постійним контролем вузьких спеціалістів. Коли дитина із синдромом Дауна здорова, їй потрібні розвивальні, загальнозміцнювальні й навчальні програми, корекційні заняття зі спеціалістами.
Вікіпедія: Синдром Дауна
Всеукраїнська благодійна організація «Даун Синдром»
Тетяна Чечко. Психологічний супровід навчання та виховання дітей із синдромом Дауна
Такі, як ми: відео (14 хв.)
Жить здорово. Синдром Дауна: відео (14 хв.)

Вітаємо з 8 Березня!

Любі наші жінки, дівчата, дівчатка! Щиро вітаємо Вас зі святом Весни, Краси, Оновлення й Надії! Упевненості Вам у майбутньому! Миру, добра й душевної рівноваги!
Кожна жінка – Мадонна: мати, бабуся, доня, сильна і безборонна, сонце несе в долонях. Кожна жінка – то море слів, почуттів і вражень, радість має чи горе, –  очі її розкажуть.
Нехай Ваші очі світяться радістю, хай розказують про глибину Вашого щастя. Радості Вам від дітей, поваги від учнів, розуміння від колег! Гарного Вам настрою та творчого натхнення на щодень! Хай весна принесе Вам здоров’я, хай зігріває Вас проміння  весняного сонечка та усмішки вірних друзів!
Вікіпедія: Міжнародний жіночий день
З архіву сайту ІППО: Міжнародний жіночий день

Педагоги ДНЗ обговорюють інноваційні практики роботи з родинами

27 лютого 2014 року в Київському міському будинку вчителя відбулося чергове заняття університету науково-педагогічних знань вихователів-методистів ДНЗ «Метод проектів у роботі з батьками». Розглядалися інноваційні практики роботи з родинами зокрема, питання організації проектної діяльності з батьками в умовах дошкільного навчального закладу.
Програма заходу
Г.В.Смольникова. Інноваційні практики роботи з батьками (проектна діяльність): тези виступу
Т.В.Кущова, Л.Г.Німак. Батьківські родзинки для кожної дитинки: Інноваційний освітній проект творчої співпраці батьків, дітей і педагогів: презентація
Л.І.Меленець. Проекти роботи з родинами в ДНЗ м. Києва (за результатами міського конкурсу 2013 р.): презентація

Методичний посібник для вчителів-логопедів ДНЗ

Під час проведення в ІППО КУ імені Бориса Грінченка майстер-класу «Організація корекційно-розвивальної логопедичної роботи з дітьми, що мають порушення мовленнєвого розвитку» було презентовано методичний посібник для вчителів-логопедів ДНЗ.
Програма майстер-класу
Про ДНЗ №677 Солом’янського району

Круглий стіл ІППО для вчителів початкової школи

18 лютого 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено круглий стіл «Викладання курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі: проблеми і перспективи».
Учасники круглого столу обмінялися думками з приводу шляхів реалізації змісту курсу «Сходинки до інформатики» та особливостей викладання нового навчального предмета.
Т.І.Наньєва. Курс «Сходинки до інформатики» в початковій школі: презентація
О.В.Кувшинова. Особливості впровадження курсу «Сходинки до інформатики» в 2 класі: презентація
Л.В.Телецька. Використання ігрових завдань програмно-методичного комплексу «Сходинки до інформатики»: презентація
Н.М.Бицюра. Порівняльний аналіз змісту програми та підручника з курсу «Сходинки до інформатики» для 2 класу

23 лютого – День захисника Вітчизни

Для чоловіків, які мають або ж мали честь носити військову форму, цей зимовий день особливий. Попри зміну політичних систем і етичних поглядів 23 лютого асоціюється з мужністю та стійкістю характеру, силою духу та відданістю Батьківщині. Сама назва свята передбачає, що захист Вітчизни вимагає сміливості, честі, відваги, самопожертви. Це свято об’єднує чоловіків багатьох поколінь: тих, хто пройшов через горнило війни, і тих, хто сьогодні стоїть на захисті інтересів Батьківщини, тих, хто відслужив у лавах армії, і тих, хто мріє їх поповнити.
Щиро вітаємо з чоловічим святом – Днем захисника Вітчизни! Нехай над нами небо голубіє, не знають втоми руки золоті, нехай душа ніколи не черствіє і серце не втрачає доброти!
О.В.Дудар, Г.В.Лінчевська. «Від козацьких старшин до спортивних вершин»: сценарій спортивного свята, присвяченого Дню захисника Вітчизни (для учнів 8-10 класів)
Вікіпедія: День захисника вітчизни
З архіву сайта ІППО: День захисника Вітчизни

Визначено претендентів на здобуття Шевченківської премії – 2014

У рік 200-ліття від дня народження Кобзаря на здобуття Національної премії України імені Тараса Шевченка було представлено близько 60 творів. До третього туру дійшло одинадцятеро претендентів, з яких шляхом голосування було відібрано п’ятьох. 14 лютого Комітет з Національної премії України імені Тараса Шевченка затвердив список претендентів на здобуття Шевченківської премії 2014 року. Офіційно вони стануть лауреатами після відповідного указу президента України.
Вікіпедія: Національна премія України імені Тараса Шевченка
Комітет з Національної премії України імені Тараса Шевченка

21 лютого – Міжнародний день рідної мови

«Мова є домом буття. У цьому житлі живе людина», – стверджував один із засновників сучасної лінгвістичної філософії Мартін Гайдеґґер (М.Heidegger, 1889-1976). Як же перегукуються з цією думкою слова з листа Тараса Шевченка братові 15 листопада 1839 р.: «Ще раз прошу, напиши мені письмо, та по-своєму, будь ласкав, — а не по-московському… Не забудь же, зараз напиши письмо — та по–своєму»…
З архіву сайта ІППО: День рідної мови
Друг читача: 12 книг про рідну мову кожному українцю
Тетяна Печончик. «У «кравчучки», «тітушка» і «кнопкодавів» є чималі шанси потрапити до академічних словників»
Як Тітушко став «тітушкою» – мовознавець Пономарів
Термін «тітушки» тепер у словнику
Учителя-словесника зацікавить стаття Тараса Возняка «Семантичний простір мови»

Майстер-клас для вчителів-логопедів навчальних закладів

23 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено майстер-клас «Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення». Захід провела вчитель-логопед міського медичного центру «Добробут» Ольга Василівна Дем’яненко. Учителям-логопедам навчальних закладів столиці було надано рекомендації щодо застосування сенсорної дієти; організації та проведення заходів для дітей зі зниженою сенсорною  чутливістю; використання заспокійливих заходів для зниження сенсорної гіперчутливості та гіперстимулювання.
Учасники майстер-класу отримали практичні поради, які вони зможуть реалізувати у своїй практиці.
Програма майстер-класу
О.В. Дем’яненко. Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення: презентація
О.В.Дем’яненко. Формування мовлення в дітей раннього віку: відеолекція