Category Archives: ПОДІЇ
30 вересня – Всеукраїнський день бібліотек
Сучасні книгозбірні – інформаційні, культурні, освітні заклади. Бібліотекарі – збирачі духовних скарбів, помічники та порадники на шляху до вершин знань і мудрості.
Сьогодні в Україні налічується близько 40 тисяч бібліотек. Кількість бібліотечних працівників перевищує 52 870. Послугами книгосховищ користуються понад 17 490 тисяч читачів.
Шановні володарі книжок, покровителі каталогів та картотек! Щиро вітаємо Вас із професійним святом! Зичимо успіхів у Вашій благородній просвітницькій справі! Міцного здоров’я, щастя та благополуччя Вам і Вашим родинам!
Всеукраїнський день бібліотек
29 вересня 2016 року виповнюється 150 років від дня народження Михайла Грушевського
У вересні 2016 року проводяться Дні Михайла Грушевського в Україні, мета яких – ушанування та утвердження традицій боротьби за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, засвідчення вдячності всім творцям і захисникам Української держави, виявлення поваги до унікального наукового доробку Михайла Сергійовича, здійсненого в руслі європейської інтелектуальної традиції.
Учений світового рівня, творча спадщина якого вражає своїм тематичним діапазоном, енциклопедичністю, фундаментальністю, Михайло Грушевський (1866-1934) належав до видатних особистостей, які у проголошенні незалежності України та становленні національної ідеї відіграли важливу роль. Вивчення життя та діяльності М.Грушевського – важливий елемент історичної освіти, патріотичного виховання дітей і молоді, формування їх громадянської позиції, морально-етичних пріоритетів.
Вікіпедія: М.С.Грушевський
Указ Президента України №63/2015 «Про відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського»
Методичні рекомендації Українського інституту національної пам’яті для загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів до 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського
Михайло Грушевський: відео (24 хв.)
Стартують I (шкільний) та II (районний) етапи Всеукраїнських та київських міських учнівських олімпіад з навчальних предметів
З 3 жовтня 2016 року стартує I (шкільний), а з 1 листопада – II (районний) етап Всеукраїнських та київських міських учнівських олімпіад з навчальних предметів серед учнів 6-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва. Запрошуємо школярів узяти участь у цих престижних в Україні інтелектуальних змаганнях. Зичимо всім учасникам учнівських олімпіад успіхів і перемог!
Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності
Наказ МОН України від 19 серпня 2016 року №1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році»
Наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 13 вересня 2016 року №758 «Про проведення I (шкільного) та II (районного) етапів Всеукраїнських та київських міських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році»
Вітаємо з Днем знань і початком навчального року!
Сонячного вересневого дня шкільні подвір’я бринять дитячим щебетом. Юнацькі обличчя освітлені привітними посмішками. Поряд із малими школяриками й «солідними» старшокласниками – їхні людяні, чуйні, мудрі вчителі.
Щира вдячність вам, шановні педагоги, за невтомну Вашу працю, уміння й бажання давати знання і творити добро! Невичерпних Вам творчих сил і наснаги, впевненості в своїх силах, професійних успіхів! Саме ви сприяєте формуванню юних особистостей, від яких залежить майбутнє нашого народу, завтрашній день незалежної України.
Хай 2016-2017 навчальний рік перед школярами відкриє нові горизонти пізнання себе і світу, вчителів надихне успіхами вихованців, а батьків – гордістю за їхніх дітей.
24 серпня відзначаємо 25-у річницю Незалежності України
Незалежність України ціною власного життя виборювало не одне покоління патріотів. Складне сьогодення випробовує нас на державну зрілість. Маємо гідно пережити важкі часи, і в єднанні, ціною спільних надзусиль захистити Незалежність, наше право жити на своїй українській землі. Наша сила бере початок з нашої відданості, небайдужості, єдності, людяності та чесності. Пам’ятаймо про це не лише в день великого національного свята, а й повсякчас! Збережімо країну для наших дітей та онуків, для майбутніх поколінь! Незламності нам і віри, гордості за нашу державу та український народ! Слава незалежній і незборимій Україні!
Інтернет-портал КМДА: програма заходів до Дня Незалежності України
Лист МОН №1/3-148 від 24.03.16 року «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України» та методичні рекомендації Українського інституту національної пам’яті для загальноосвітніх навчальних закладів до відзначення пам’ятних дат у рамках Року Державності України
Мовне питання: чи має патріот говорити українською?
Методичні рекомендації МОН України щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ
Міністерство освіти і науки України підготувало та надіслало методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році.
Лист МОН №1/9-437 від 17.08.2016 року «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
Затверджено концепцію «Нової української школи»
Кабінет міністрів України затвердив концепцію Нової української школи з 12-річною освітою. Політичну пропозицію “Нова українська школа” представила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич 14 грудня 2016 року.
Згідно з новою концепцією, навчання в школі триватиме 12 років. Упроваджуються три рівні середньої освіти: початкова (4 роки), базова середня (5 років) та професійна середня (3 роки).
Діти починатимуть навчання з шести років, але для дітей з особливими потребами вікові рамки можуть бути змінені.
Початкова освіта включатиме два цикли: 1-2 класи – адаптаційно-ігровий, без оцінок та з іграми; 3-4 класи – основний цикл, з навчанням по предметах, частину з яких будуть оцінювати.
Середня освіта поділятиметься на базову (5-9 класи) і профільну (10-12 класи). Профільною освітою займатимуться окремі навчальні заклади.
На основі схваленої концепції шкільної освіти формуватиметься подальший план освітніх реформ. За словами міністра освіти Лілії Гриневич, реформи запрацюють у 2018-2019 роках, перші результати можна буде побачити в 2029-2030 роках.
Реформа орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентноздатним у ХХІ-му столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.
Виховний процес буде невід’ємною складовою всього освітнього процесу та орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності. Виховання не буде винесено в окремі «заняття з моралі». Формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової школи буде організовано за моделлю поваги прав людини та демократії.
Що таке концепція Нової української школи?
МОН ухвалило Концепцію нової української школи
Уряд затвердив Концепцію нової української школи
Текст Концепції
Створено посібник «Інклюзивна освіта від А до Я»
Посібник «Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків» створено в рамках діяльності науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Укладачі посібника – працівники НМЦ Н.В.Заєркова та А.О.Трейтяк.
Мета посібника – висвітлення основних питань упровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків.
Про посібник
Посібник «Інклюзивна освіта від А до Я»
Навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»
23-24 червня 2016 року Науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка був проведений навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» для представників 10-ти ДНЗ міста Києва. Захід відбувся за підтримки Українського фонду соціальних інвестицій (УФСІ) та Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».
Методика «Лялька як персона» – це творча, інтерактивна методика, що використовується у всьому світі у роботі з дітьми і дорослими для подолання стереотипів і упереджень. Ця методика допомагає розвивати життєві навички, самооцінку, повагу до багатоманітності, навички вирішення проблем, та емоційну грамотність.
Методика «Лялька як персона» може використовуватися працівниками ДНЗ та соціальними працівниками з дітьми дошкільного віку.
У наступному навчальному році заплановано проведення заходів для працівників ще 20-ти дошкільних навчальних закладів Києва.
Короткий опис тренінгового модуля «Ляльки-персони: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»