Category Archives: Останні новини

Розвиток дітей і балансувальна дошка: дослідження тривають

9 квітня 2014 року в СШ №26 Дніпровського району було проведено нараду учасників дослідно-експериментального дослідження «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами в навчально-корекційному процесі». Система баламетрики включає в себе точний баланс рівноваги, влучність у просторі і орієнтир у часі, ретельну оцінку сенсорної інформації за допомогою використання відкаліброваної балансуючої дошки Белгау (Belgau Balance Board).
О.Кочерга. Психофізіологічні механізми чутливості людини: способи розвитку
В.Шорохова. Альтернативні методи корекції уваги в розумово відсталих молодших школярів
Belgau Balance Board (англійською мовою)
З архіву сайту ІППО: Вправи на утримання балансу і психофізичний розвиток дітей
Майстер клас. Використання балансувальної дошки доктора Ф.Белгау в навчально-корекційному процесі: відео (12 хв.)

Найсучасніший підручник для вивчення інформатики в 2-ому класі

Чи легко опанувати інформатику другокласникам? Анітрохи, якщо вони навчаються за підручником, у якому враховано психологічні особливості дітей цього віку. Йдеться про навчальну книжку «Сходинки до інформатики» Н.В.Морзе, В.П.Вембер і Н.А.Саражинської.
Більшість поданих у підручнику завдань і вправ пов’язано з мультиплікаційними й казковими персонажами. А ще тут багато яскравих таблиць, що значно полегшує сприйняття молодшими школярами наукової інформації.
Сторінки підручника «Сходинки до інформатики: інтегрований курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів»

Науковий тиждень кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій

З 31 березня по 4 квітня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка проходив науковий тиждень кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій. Було проведено чимало актуальних наукових заходів, інформацію про які подано нижче.
«Зелений пакет» (семінар з екологічного виховання): відео (16 хв.)
«Інтерактивна презентація» (майстер клас з PowerPoint): відео (19 хв.)
«Сайт – дошка оголошень» (перші кроки в HTML): відео (21 хв.)
«Навчальне відео» (основи роботи з Camtasia Stusio): відео (26 хв.)
«Що треба знати про ВІЛ – СНІД» (Розмова з методистом з біології): відео (20 хв.)
У рамках тижня кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій в Інституті було організовано виставку творчих робіт учителів трудового навчання ЗНЗ столиці та їхніх учнів. Особливу цікавість викликав стенд, присвячений 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка. Представлені на ньому роботи отримали гран-прі ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.
Виставка творчих робіт: відео (13 хв.)

Відбувся IV етап Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури

27 березня 2014 року команда Києва повернулася з міста Черкаси, де відбувся ІV етап ХХVІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. Участь у змаганні взяло 26 учнівських команд з усіх областей України, міста Києва та Автономної Республіки Крим. 130 школярів – учасників олімпіади супроводжувало 36 керівників.
Щиро вітаємо юних киян – переможців заключного етапу олімпіади:
Дерюгу Анну Вікторівну, ученицю 9 класу гімназії «Києво-Могилянський колегіум» Деснянського району, яка посіла 1 місце (57,5 балів);
Калініну Ангеліну Костянтинівну, ученицю 10 класу гімназії «Троєщина» Деснянського району – з 3-м місцем (61 бал);
Ткаченко Юлію Сергіївну, ученицю 8 класу гімназії №267 Дарницького району – із 3-м місцем (51,5 балів).
Про проведення ІV етапу ХХVІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

Відбувся ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання

З 23 по 31 березня 2014 року в м.Кіровограді було проведено ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. На відкритті олімпіади вперше замайорів прапор олімпіади з трудового навчання, створений на основі запропонованих вчителями трудового навчання ескізів.

Серія робочих зошитів «Логіка» для учнів 3-4 класів

Автори серії зошитів для учнів третього й четвертого класу «Логіка» – працівники КУ імені Бориса Грінченка професор О.Я.Митник та методист НМЦ дошкільної і початкової освіти ІППО І.О.Большакова. Посібники включають систему завдань із логічним навантаженням до тем, визначених чинними програмами МОНУ з математики, української мови, природознавства, логіки.
Розв’язуючи завдання, учні не тільки поглиблюватимуть знання з основних навчальних дисциплін, а й розвиватимуть поняттєве, дивергентне й логічне мислення на основі виконання таких розумових операцій, як аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, аналогія, класифікація й систематизація понять і фактів. Подані в зошитах завдання можна виконувати на уроках математики, української мови та природознавства.
Посібники вийшли друком у видавництві «Ранок».
Каталог видавництва «Ранок»-2014: початкова школа

Засідання МО вчителів-логопедів ЗНЗ і ДНЗ столиці

28 березня 2014 року в приміщенні Центру науково-технічної творчості молоді «Сфера» Оболонського району відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів навчальних закладів Києва на тему «Розвиток пізнавальних психічних процесів на логопедичних заняттях з учнями, що мають загальне недорозвинення мовлення».
План роботи методичного об’єднання: презентація
О.В.Хмелєва-Токарєва. Роль методичного центру практичної психології та соціальної роботи в системі спеціальної освіти Оболонського району: презентація
В.В.Шорохова. Формування уваги молодших школярів в умовах інклюзивного та інтегрованого навчання: презентація
Т.О.Ярош. Особливості розвитку пізнавальних психічних процесів у молодших школярів, що мають порушення мовленнєвого розвитку: презентація
С.В.Лопухович. Розвиток логічного мислення в молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) на логопедичних заняттях: презентація
В.В.Чубар. Виховання зорової пам’яті та уваги на заняттях з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення: презентація
І.Є.Степанова. Сенсорне виховання учнів-дизартриків у процесі ігрової діяльності: презентація
Л.М.Фролова, І.Б.Королькевич. Розвиток слухового сприймання, слухової уваги та пам’яті на логопедичних заняттях: презентація
І.Є.Степанова. Приклади диктантів для учнів-логопатів: презентація

Дитячі логопеди й ортодонти: упевнені кроки до співпраці

До участі в засіданні методичного об’єднання вчителів-логопедів м. Києва, що відбулося 28 березня 2014 року, було запрошено фахівців Австралійського ортодонтичного центру, серед завдань якого – допомога дітям із порушеннями мовлення засобами м’язової гімнастики (міогімнастики).
Клініка «Австралійський ортодонтичний центр» у Києві
Інтерв’ю Джона Флаттера міжнародному журналу “Image.ua”
Про програму «Здоровий хребет»
Олена Левковська. Причини порушення прикусу дитини та вплив прикусу на вимовляння звуків: презентація

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 3 день

26 березня 2014 року учасники олімпіади виконували завдання ІІ туру. День видався напружений: після чотирьох годин інтенсивної праці – очікування суворого вердикту журі. Попередні результати змагання було оприлюднено лише ввечері. Для когось вони виявились успішними, а хтось нетерпляче чекає на завтрашню апеляцію ― раптом вдасться довести членам журі, що заслуговує на вищий бал!
Фоторепортаж