Category Archives: НАУКОВА РОБОТА

Фестиваль науки – 2024

Шановні вчителі, аспіранти, науковці!

8-24 травня Інститут післядипломної освіти проводить ряд освітянських заходів в рамках університетського Фестивалю науки-2024. Мета Фестивалю – популяризація досягнень науки в Україні, залучення педагогів до наукових досліджень, піднесення авторитету і престижу науки в українському суспільстві.

В рамках Фестивалю науки передбачається проведення багатьох різноманітних за формою і змістом заходів, розрахованих на різні категорії учасників, – вебінари, онлайн-презентації, виступи провідних вітчизняних та іноземних вчених з популярними лекціями, онлайн-виставки, презентації інноваційних розробок.

Програма заходів

21.05.2024 р. Фестиваль науки – 2024: Круглий стіл «Сучасні підходи до вивчення історії та суспільства. Історичне мислення»

Дата: 21 травня 2024 року
Час: 15:30

Формат проведення: дистанційно (платформа Google Meet)

Google Meet

Ідентифікатор зустрічі

meet.google.com/kzp-rmmv-jbk

 Цільова аудиторія: вчителі закладів загальної середньої освіти, педагогічні, науково-педагогічні, наукові працівники міста Києва.

Спікер: Оксана Салата, завідувачка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, докторка історичних наук, професорка.

Під час заходу учасники обговорять нові підходи до вивчення історії України та всесвітньої історії, представлять наукові досягнення з актуальних питань історії.

23.05.2024 р. Фестиваль науки – 2024: Мовна лабораторія «Інтегративна характеристика професійно-мовленнєвого спілкування педагога: синергія інтерактиву та цифровізації»

Дата: 23 травня 2024 року
Час: 15:00

Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom)

https://us05web.zoom.us/j/3877414518?pwd=VXprd3JwaXJqZWdqakZ1dHA1ZHplZz09

Ідентифікатор конференції: 387 741 4518

Код доступу: nUak2y

 Цільова аудиторія: науково-педагогічні, наукові, педагогічні працівники, магістранти та аспіранти.

Спікер: Наталія Дика, завідувачка кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, професорка.

Під час заходу учасники дізнаються про створення сприятливого мовленнєвого середовища, обміняються досвідом та новими напрацюваннями, обговорять особливості побудови ефективної комунікації педагога, зокрема, різних аспектів його професійно-мовленнєвого спілкування, визначать особисту освітню траєкторію розвитку як синергію інтерактиву та цифровізації в умовах сьогодення.

Дослідно-експериментальна робота в закладах освіти міста Києва

Співробітники Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення інформаційно-комунікаційного середовища закладу загальної освіти на основі моделі білінгвального навчання через мистецьку галузь (інтегрований курс «Мистецтво») у початковій школі» (Школа І–ІІІ ступенів № 282 Деснянського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення мистецького середовища у закладі загальної середньої освіти» (СШ І–ІІІ ступенів № 23 із поглибленим вивченням англійської мови Деснянського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Організаційно-педагогічні засади забезпечення розвитку особистості в освітньому середовищі з роздільним навчанням хлопців і дівчат у ліцеї-інтернаті № 23 «Кадетський корпус» (Ліцей-інтернат № 23 «Кадетський корпус» Шевченківського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (СШ № 85 Голосіївського р-ну, СЗШ № 182 Дніпровського р-ну, СЗШ № 215 Святошинського р-ну, НВК № 30 «ЕкоНад» Дніпровського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу навчального закладу» (СЗШ № 215 Святошинського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 192 Деснянського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну, гімназія № 117 ім. Лесі Українки Печерського р-ну, НВК № 167 Дніпровського р-ну, школа І ступеня № 310 «Творчість» Солом’янського р-ну, гімназія № 153 імені О.С. Пушкіна Шевченківського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Розбудова інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти на основі використання системи управління дистанційним навчанням» (Спеціалізована школа № 65 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 137 Дніпровського р-ну, НВК № 176 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 246 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 265 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 98 Дніпровського р-ну, гімназія №237 Дарницького р-ну, гімназія № 267 Дарницького р-ну, Ліцей № 18 Деснянського р-ну, Школа І-ІІІ ст. № 218 Деснянського р-ну, Економіко-правовий ліцей Деснянського р-ну, Еколого-природничий ліцей № 116 Голосіївського р-ну, Гімназія біотехнологій № 177 Солом’янського р-ну, Школа І-ІІІ ступенів № 101 Шевченківського р-ну, спеціалізована школа № 185 Святошинського р-ну, спеціалізована школа № 254 Святошинського р-ну, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Святошинського р-ну, школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну, спеціалізована школа № 131 Святошинського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка;
С.В.Якубов, молодший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
«Розвиток дослідницького мислення учнів в умовах STEAM навчання на уроках інформатики» (СШ № 3 Подільського р-ну, СШ № 23 Деснянського р-ну, СШ № 52 Солом’янського р-ну, НВК № 141 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» Дніпровського р-ну, СШ № 313 Деснянського р-ну, гімназія № 315 Дарницького р-ну, СШ № 316 Дарницького р-ну);

С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Психолого-педагогічні умови впровадження мультипрофільного навчання в ЗЗСО» (гімназія № 107 «Введенська» Подільського р-ну);

О.В.Кочерга, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти, кандидат психологічних наук, доцент
«Становлення сенсорної обробки у дітей 5–7 років для адаптації в початковій школі» («Київський ліцей «KІ Скул»);

Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» (СЗШ № 292 Деснянського р-ну, СШ № 277 Деснянського р-ну, СШ № 162 Святошинського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну);

Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО» (СШ № 8 Оболонського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 231 Оболонського р-ну, СЗШ № 232 Оболонського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну);

О.В.Дудар, доцентка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти, кандидатка історичних наук
«Музейна педагогіка на уроках історії» (Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов Шевченківського р-ну).

Засідання Вченої ради ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка

25 жовтня 2022 року відбулося засідання Вченої ради Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. За поданням голови Вченої ради, директора ІПО М. Ф. Войцехівського, було затверджено зміни у її складі.

Рішенням Вченої ради було затверджено графік та план роботи Вченої ради Інституту на 2022-2023 н. р. (доповідач – Івашньова С. В., заступник директора ІПО). Про оновлення та затвердження Положення про організацію освітнього процесу та норми часу для планування й обліку навчальної роботи в ІПО доповіли О. В. Кочерга, В. В. Бойченко, заступники директора ІПО. Рішенням Вченої ради документ був затверджений зі змінами.

Було також затверджено низку документів: освітні програми 2022-2023 н. р (доповідачі – О. В. Кочерга, В. В. Бойченко, заступники директора ІПО); Плани стажування науково-педагогічних та атестації педагогічних працівників Інституту на 2023 рік (С. А. Пазюк, секретар атестаційної комісії Університету); Тематичний план на 2023 рік (М. Ф. Войцехівський, директор ІПО); Порядок сертифікації ЕНК (доповідачі – О. В. Кочерга, В. В. Бойченко, заступники директора ІПО) та зміни до Порядку розгляду методичних матеріалів педагогічних працівників на присвоєння звання «викладач-методист», «учитель-методист», «практичний психолог-методист», «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» (зі змінами) (доповідач – С. В. Савченко, заступник завідувача НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників).

Про перебіг планування науково-дослідної діяльності кафедр та НДЛ експериментальної педагогіки і педагогічних інновацій доповіли керівники структурних підрозділів К. О. Линьов, Н. М. Дика, О. О. Салата, І. П. Воротникова, Л. І. Меленець, О. Л. Пруцакова.

Вчена рада прийняла до відома інформацію та затвердила графік розгляду обґрунтувань тем наукових досліджень.

Одностайним рішенням Вчена рада підтримала клопотання кафедри освітнього лідерства (завідувач кафедри освітнього лідерства – К. О. Линьов) щодо рекомендації Д. М. Сабол, кандидатки психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – вікова та педагогічна психологія, доцентки кафедри освітнього лідерства, до участі в балотуванні на присвоєння вченого звання доцента.

Члени Вченої ради затвердили звіт щодо виконання плану стажування науково-педагогічних та атестації педагогічних працівників Інституту в поточному році та ухвалили рішення щодо схвалення результатів апробації навчально-методичних матеріалів педагогів та психологів дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів м. Києва (доповідач – С. В. Савченко, заступник завідувача НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників).

Засідання Вченої ради ІППО 20 грудня 2018 року

20 грудня 2018 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Про проміжні результати науково-дослідної діяльності підрозділів у межах реалізації наукової теми Інституту доповіли заступник директора ІППО з наукової роботи С.В.Івашньова; завідувач НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій К.О.Линьов; завідувач кафедри методики мов та літератури Н.М.Дика; завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання Ф.Л.Левітас; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Г.Д.Щекатунова; завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Я.Ю.Якунін.
Було обговорено та схвалено навчально-методичні матеріали 52-х педагогів загальноосвітніх навчальних закладів Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Солом’янського та Шевченківського районів м.Києва. Матеріали, що пройшли апробацію в навчально-виховному процесі, представили Л.В.Кравчук, завідувач НМЦ дошкільної і початкової освіти, та І.О.Філоненко, завідувач НМЦ природничо-математичної освіти і технологій.
С.В.Івашньова. Звіт про виконання дослідження «Проектування програми розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу закладу освіти»: презентація
К.О.Линьов. Технології впровадження освітніх інновацій в умовах трансформації середньої освіти: презентація
Н.М.Дика. Теоретико-методичні засади формування мовної особистості інформаційної доби в умовах підвищення якості післядипломної освіти: презентація
Ф.Л.Левітас. Формування соціально-громадянської та загальнокультурної компетентності педагога засобами суспільно-гуманітарної освіти: презентація
Г.Д.Щекатунова. Проектування змісту та технологій навчання педагогічних працівників в умовах реалізації компетентнісної освіти: презентація
Я.Ю.Якунін. Технології змішаного навчання в післядипломній педагогічній освіті: презентація

Склад експертної комісії

Склад експертної комісії
з проведення дослідно-експериментальної роботи

 

Організаційний супровід засідань комісії здійснює НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій

Експеримент з упровадження Навчально-методичного комплексу Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття»

У рамках співпраці Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Міжнародного фонду Lions Clubs International Foundation, інтереси якого в Україні представляє Громадська організація «Лайонс Клабс Інтернешнл – Україна», розпочато педагогічний експеримент з упровадження в практику роботи вітчизняної школи Навчально-методичного комплексу Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття». Мета – допомога учням у розвитку життєвих компетенцій та громадських якостей у безпечному, турботливому і стабільному середовищі.
Особливістю комплексу Lions Quest є збалансовані академічне, соціальне, емоційне і етичне навчання в цілісному підході до освіти підлітків. В основу освітнього підходу покладено соціально-емоційне навчання базових компетенцій, інтегроване з позитивною профілактикою, розвитком характеру особистості, навчання волонтерській діяльності, а також об’єднання зусиль учнів, колективу школи, родини і спільноти, що сприяє створенню максимально сприятливого освітнього середовища.
Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти: презентація
Більше про програму Lions Quest
Про Lions Quest у фейсбук-спільноті
Відеопрезентації програми на ютюб-каналі:
Знайомство з освітньою програмою Lions Quest
Lions Quest: педагогіка партнерства
Lions Quest очами освітян Києва

Засідання Вченої ради Інституту 10 лютого 2017 року

10 лютого 2017 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Директор ІППО М.Ф.Войцехівський доповів про стан виконання структурними підрозділами Інституту Корпоративного стандарту Київського Університету імені Бориса Грінченка. Заступник директора з наукової роботи С.В.Івашньова, завідувачі кафедр розповіли про стан виконання наукової теми Інституту. Завідувач науково-методичного центру інформаційних технологій В.В.Бойченко ознайомив з особливостями оновлення системи реєстрації слухачів курсів підвищення кваліфікації ІППО в 2017-2018 навчальному році.
М.Ф.Войцехівський. Виконання Корпоративного стандарту наукової діяльності структурними підрозділами ІППО
В.В.Бойченко. Удосконалений формат курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників м.Києва на 2017-2018 н.р.
С.В.Івашньова. Організація роботи над науковою темою ІППО

Онлайн-консультування молодих учителів

Шановні молоді вчителі, для одержання онлайн-консультації ви можете звернутися до методиста-предметника.

ПосадаПІБ методистаТелефонE-mail
Методист з початкової освітиПолякова
Олена Василівна
ov.poliakova@kubg.edu.ua
Методист з дошкільного вихованняТаран
Олена Віталіївна
o.taran@kubg.edu.ua
Методист з хіміїФілоненко
Ірина Олександрівна
294-08-70i.filonenko@kubg.edu.ua
Методист з біологіїНазаренко
Світлана Валеріївна
294-08-70s.nazarenko@kubg.edu.ua
Методист дисципліни "Захист Вітчизни"Припута
Іван Петрович
294-08-70i.priputa@gmail.com
Методист з географії та економікиЧанцева
Ніна Іванівна
n.chantseva@kubg.edu.ua
Методист з математикиГерасимович
Олена Миколаївна
294-08-70o.gerasymovych@kubg.edu.ua
Методист з математикиОлексюк
Олена Андріївна
o.oleksiuk@kubg.edu.ua
Методист з української мови та літературиДідур
Олександра Олександрівна
294-08-71o.didur@kubg.edu.ua
Методист із зарубіжної літературиКузьменчук
Ірина Василівна
294-08-71i.kuzmenchuk@kubg.edu.ua
Методист з російської мови та літературиПодолинна
Тетяна Тимофіївна
294-08-71t.podolynna@kubg.edu.ua
Методист з французької мовиВиноградова
Надія Іллівна
294-08-71stegantsova@ukr.net
Методист з німецької мовиМартиненко
Наталія Василівна
294-08-71n.martynenko@kubg.edu.ua
Методист з іспанської мовиПлієнко
Валентина Петрівна
294-08-71valentina.plienko@mail.ru
Методист з англійської мовиНазаренко
Тетяна Віталіївна
294-08-71t.nazarenko@kubg.edu.ua
Методист з фізичного вихованняЧерпак
Юрій Васильович
y.cherpak@kubg.edu.ua
Методист з образотворчого мистецтваЛясота
Стелла Євгеніївна
294-08-71s.liasota@kubg.edu.ua
Методист з інформатикиРудик
Олександр Борисович
o.rudyk@kubg.edu.ua
Методист з технічних видів праціНазаров
Сергій Іванович
s.nazarov@kubg.edu.ua
Методист з обслуговуючих видів праціРак
Людмила Миколаївна
294-08-70l.rak@kubg.edu.ua
Методист з фізикиГавронський
Вадим Володимирович
v.havronskyi@kubg.edu.ua
Методист з історіїТрухан
Олександр Феодосійович
o.truhan@kubg.edu.ua
Методист з правознавстваКлименко
Нінель Павлівна
n.klymenko@kubg.edu.ua
Методист з українознавстваБеззуб
Юрій Віленович
y.bezzub@kubg.edu.ua
Педагогіка і психологіяСокол
Олена Миколаївна
294-08-69o.sokol@kubg.edu.ua
Методист з позашкільної освітиСавченко
Світлана Володимирівна
294-08-71s.savchenko@kubg.edu.ua
Методист з виховної роботиЛінчевська
Галина Вікторівна
294-08-71h.linchevska@kubg.edu.ua
Методист (дефектолог, логопед)Трейтяк
Аліна Олександрівна
a.treitiak@kubg.edu.ua

Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка підтримує професійні зв’язки із зарубіжними та міжнародними інституціями.
У 2015-2016 рр. реалізовано спільний проект з Університетом ім. Т.Ґ.Масарика (м. Брно), у межах якого проведено навчання педагогічних працівників навчальних закладів міста Києва та Київської області за програмою “Драматичне виховання. Теорія і практика”.
Підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов здійснюється за підтримки Центру німецької культури «Widerstrahl», Відділу культури посольства Великої Британії в Україні, Британської Ради; Міжнародної організації вчителів англійської мови як іноземної ITEFL; відділу культури Посольства Франції в Україні, Гете-Інституту (Київ).
У 2017 році планується впровадження змішаного очно-дистанційного навчального курсу DLL як фахового модуля для вчителів німецької мови.
До проведення занять, тренінгів, майстер-класів для вчителів англійської мови залучаються методисти видавництв Macmillan, Cambridge, Oxford University Press.
Інститут спільно з установами-партнерами підтримує впровадження програм екологічного виховання. З 2011 року за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні впроваджується проект «Зелений пакет»: поширюються інформаційні матеріали, проведені тренінги для вчителів. У співпраці з Міжнародним Інститутом Екології, Економіки і Промисловості (Університет Лунда, Швеція) реалізується Проект ЮНЕСКО «Охорона довкілля».