Category Archives: НАУКОВА РОБОТА

Засідання Вченої ради ІППО 20 листопада 2014 року

20 листопада 2014 року засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка розпочалося виступом директора Інституту, голови Вченої ради, кандидата педагогічних наук, доцента М.Ф.Войцехівського. У виступі йшлося про необхідність докорінних змін у системі підвищення кваліфікації педагогів згідно з вимогами сучасності. Завідувачі кафедр Інституту Г.Д.Щекатунова, В.М.Буренко, Я.Ю.Якунін розкрили зміст роботи науково-викладацького складу Інституту щодо забезпечення Закону «Про вищу освіту». Завідувач НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Л.О.Базиль доповіла про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва.
В.М.Буренко. Про роль кафедри мов та літератури ІППО в забезпеченні Закону «Про вищу освіту»: презентація виступу
Л.О.Базиль. Про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва: презентація виступу
І.П.Воротникова. Використання змішаного (гібридного) навчання у післядипломній педагогічній освіті: презентація виступу
С.В.Івашньова. Проектування нечіткої освітньої траєкторії педагогічного працівника в системі післядипломної освіти: презентація виступу

Засідання Вченої ради ІППО 23 жовтня 2014 року

23 жовтня 2014 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Після обговорення звіту про роботу Вченої ради упродовж минулого начального року було затверджено план роботи на 2014-2015 н.р.
Заступник директора з навчально-методичної роботи О.В.Кочерга представив перші результати підвищення кваліфікації педагогів на основі персоніфікованої діагностики їхніх професійних потреб.
Про результати моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в ЗНЗ м. Києва, що був проведений у 2013-2014 н.р., доповіла завідувач НМЦ гуманітарної освіти та виховання Т.І.Свирська. Завідувач НМЦ природничо-математичної освіти і технологій І.О.Філоненко розкрила особливості організації превентивного виховання дітей і підлітків у навчальних закладах м. Києва.
До складу методистів-кореспондентів НМЦ гуманітарної освіти та виховання було зараховано вчителя музики СШ І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови №312 Деснянського району м. Києва Т.В.Трокай.
План роботи Вченої ради Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка в 2014-2015 н.р.

Засідання міської експертної комісії 30 вересня 2014 року

30 вересня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних проектів.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендованих до відкриття з 2014-2015 н.р., а саме: «Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти» – СЗШ №27, 95, 175 Шевченківського району; «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи» – Київська спеціальна школа-інтернат №16 Святошинського району; «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інноваційного суспільства» – Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, СЗШ №81 Дніпровського району м. Києва; «Морально-духовний розвиток учнів 5 – 9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі» на базі СЗШ №219 Оболонського району, СЗШ №206, 297 Святошинського району м. Києва.
О.І.Іванова. Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти (СЗШ №27, 95, 175): презентація
Н.М.Нікуленкова. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи: презентація
І.П.Воротникова. Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства: презентація
Н.К.Лебідь. Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників: презентація
О.І.Буковська. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація

Засідання міської експертної комісії 19 травня 2014 року

19 травня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 10 експериментальних проектів.
Директор СЗШ №104 ім. О.Ольжича Оболонського району м. Києва Ю.Г.Ніцу доповів комісії про результати дослідно-експериментальної роботи «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі». Доповідь викликала жвавий інтерес, що спричинено актуальністю й доцільністю впровадження мультипрофільного навчання в освітнє середовище сучасних навчальних закладів.
Директор школи I ступеня №268 Оболонського району м. Києва О.Л.Антонюк презентувала успішні результати дослідно-експериментальної роботи з теми «Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи», які отримали позитивне схвалення присутніх.
Ю.Г.Ніцу. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація
О.Л.Антонюк. Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи: презентація
Т.В.Мироненко. Формування інтегрованих уявлень учнів про навколишній світ за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація
І.В.Корнійчук. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація
Л.А.Кузьменко. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація
Н.І.Бережна. Формування особистості учня, здатної до самореалізації, на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація

Засідання Вченої ради ІППО 23 квітня 2014 року

23 квітня 2014 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. У доповіді заступника директора Інституту О.В.Кочерги йшлося про інноваційні форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників та перебіг виконання проекту «Курси без кордонів». Завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Г.Д.Щекатунова та завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти і виховання Ф.Л.Левітас звітували про виконання наукової теми Інституту. Г.П.Бондарчук, завідувач НМЦ координації методичної роботи, ознайомила з результатами проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських конкурсів. Методист НМЦ здоров’я, фізичної та естетичної культури Ю.В.Черпак розповів про специфіку науково-методичної підтримки вчителів фізичного виховання в умовах оновлення змісту освіти.
Методист НМЦ дошкільної та початкової освіти І.О.Большакова розказала про організацію навчання предмета «Сходинки до інформатики» в 2-их класах ЗНЗ столиці.

Засідання міської експертної ради 22 квітня 2014 року

22 квітня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 14 експериментальних проектів.
Заступник директора з науково-методичної роботи гімназії біотехнологій №177 Т.І.Рачук представив на розгляд комісії дослідно-експериментальний проект «Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня», що спричинило серед учасників засідання активну дискусію з питання особливостей модульно-рейтингової системи та її реалізації в освітньому просторі ЗНЗ та ВНЗ.
Директор Кловського ліцею №77 І.Б.Співакова презентувала дослідно-експериментальний проект «Організаційно-педагогічні умови інноваційного типу розвитку освітнього простору ліцею».
Особливий інтерес викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови» на базі ліцею №157 Оболонського району м. Києва.
Т.В.Козлова. Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови (ліцей №157 Оболонського району): презентація
Т.І.Рачук. Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня» (гімназія біотехнологій №177 Солом’янського району): презентація
А.С.Мішина. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (СЗШ №184 Дніпровського району): презентація
Н.О.Сергієнко. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (НВК №167 Дніпровського району): презентація

Засідання міської експертної комісії 26 березня 2014 року

26 березня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 12-ти експериментальних проектів.
Особливий інтерес присутніх викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Соціально-педагогічні умови впровадження технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» в дошкільних навчальних закладах», що проводиться на базі дошкільних навчальних закладів Оболонського району в м. Києві (ДНЗ №523, №580 «Ольвія», №589, №613, №661).
Т.О.Піроженко. Соціально-педагогічні умови впровадження технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» в дошкільних навчальних закладах: презентація
І.В.Олійник. Рівневе навчання та рівнево-ступеневе оцінювання: презентація
Т.С.Пипченко. Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі СШДС «Кияночка»: презентація
О.М.Філіпчук. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація
О.А.Цимбалюк. Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку: презентація

Засідання Вченої ради ІППО 20 березня 2014 року

20 березня 2014 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Про виконання наукової теми Інституту звітували завідувач кафедри методики мов і літератури В.М.Буренко та завідувач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій Я.Ю.Якунін. Завідувач НМЦ інформаційних технологій В.В.Бойченко доповів про хід виконання Концепції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній, науково-методичній та організаційно-технічній діяльності ІППО. Про особливості науково-методичної підтримки вчителів технологій в умовах оновлення освіти розповіли методисти НМЦ технологій Н.І.Боринець та В.В.Гавронський.

Засідання Вченої ради ІППО 23 січня 2014 року

23 січня 2014 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Заступник директора Інституту В.І.Ковальчук підбив підсумки науково-методичної роботи кафедр в І півріччі 2013–2014 навчального року. Про важливість науково-методичної підтримки вчителів предметів художньо-естетичного циклу йшлося у виступах методистів НМЦ здоров’я, фізичної та естетичної культури Л.Є.Пєчки та С.Є.Лясоти. Із результатами ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2014»  ознайомила присутніх завідувач НМЦ координації методичної роботи Г.П.Бондарчук. Члени Вченої ради затвердили подані на розгляд педагогами та психологами дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів навчально-методичні матеріали, що пройшли апробацію в навчально-виховному процесі.
Л.Є.Пєчка. Науково-методична підтримка вчителів предметів художньо-естетичного циклу в умовах оновлення змісту освіти: презентація виступу
Г.П.Бондарчук. Результати проведення ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014»: презентація виступу