Дослідно-експериментальна робота в закладах освіти міста Києва
Співробітники Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення інформаційно-комунікаційного середовища закладу загальної освіти на основі моделі білінгвального навчання через мистецьку галузь (інтегрований курс «Мистецтво») у початковій школі» (Школа І–ІІІ ступенів № 282 Деснянського р-ну);
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення мистецького середовища у закладі загальної середньої освіти» (СШ І–ІІІ ступенів № 23 із поглибленим вивченням англійської мови Деснянського р-ну);
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Організаційно-педагогічні засади забезпечення розвитку особистості в освітньому середовищі з роздільним навчанням хлопців і дівчат у ліцеї-інтернаті № 23 «Кадетський корпус» (Ліцей-інтернат № 23 «Кадетський корпус» Шевченківського р-ну);
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (СШ № 85 Голосіївського р-ну, СЗШ № 182 Дніпровського р-ну, СЗШ № 215 Святошинського р-ну, НВК № 30 «ЕкоНад» Дніпровського р-ну);
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу навчального закладу» (СЗШ № 215 Святошинського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 192 Деснянського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну, гімназія № 117 ім. Лесі Українки Печерського р-ну, НВК № 167 Дніпровського р-ну, школа І ступеня № 310 «Творчість» Солом’янського р-ну, гімназія № 153 імені О.С. Пушкіна Шевченківського р-ну);
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Розбудова інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти на основі використання системи управління дистанційним навчанням» (Спеціалізована школа № 65 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 137 Дніпровського р-ну, НВК № 176 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 246 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 265 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 98 Дніпровського р-ну, гімназія №237 Дарницького р-ну, гімназія № 267 Дарницького р-ну, Ліцей № 18 Деснянського р-ну, Школа І-ІІІ ст. № 218 Деснянського р-ну, Економіко-правовий ліцей Деснянського р-ну, Еколого-природничий ліцей № 116 Голосіївського р-ну, Гімназія біотехнологій № 177 Солом’янського р-ну, Школа І-ІІІ ступенів № 101 Шевченківського р-ну, спеціалізована школа № 185 Святошинського р-ну, спеціалізована школа № 254 Святошинського р-ну, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Святошинського р-ну, школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну, спеціалізована школа № 131 Святошинського р-ну);
М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка;
С.В.Якубов, молодший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
«Розвиток дослідницького мислення учнів в умовах STEAM навчання на уроках інформатики» (СШ № 3 Подільського р-ну, СШ № 23 Деснянського р-ну, СШ № 52 Солом’янського р-ну, НВК № 141 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» Дніпровського р-ну, СШ № 313 Деснянського р-ну, гімназія № 315 Дарницького р-ну, СШ № 316 Дарницького р-ну);
С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Психолого-педагогічні умови впровадження мультипрофільного навчання в ЗЗСО» (гімназія № 107 «Введенська» Подільського р-ну);
О.В.Кочерга, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти, кандидат психологічних наук, доцент
«Становлення сенсорної обробки у дітей 5–7 років для адаптації в початковій школі» («Київський ліцей «KІ Скул»);
Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» (СЗШ № 292 Деснянського р-ну, СШ № 277 Деснянського р-ну, СШ № 162 Святошинського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну);
Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО» (СШ № 8 Оболонського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 231 Оболонського р-ну, СЗШ № 232 Оболонського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну);
О.В.Дудар, доцентка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти, кандидатка історичних наук
«Музейна педагогіка на уроках історії» (Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов Шевченківського р-ну).
Залишити відповідь