Фестиваль науки – 2024
Шановні вчителі, аспіранти, науковці!
8-24 травня Інститут післядипломної освіти проводить ряд освітянських заходів в рамках університетського Фестивалю науки-2024. Мета Фестивалю – популяризація досягнень науки в Україні, залучення педагогів до наукових досліджень, піднесення авторитету і престижу науки в українському суспільстві.
В рамках Фестивалю науки передбачається проведення багатьох різноманітних за формою і змістом заходів, розрахованих на різні категорії учасників, – вебінари, онлайн-презентації, виступи провідних вітчизняних та іноземних вчених з популярними лекціями, онлайн-виставки, презентації інноваційних розробок.
Дата: 21 травня 2024 року
Час: 15:30
Формат проведення: дистанційно (платформа Google Meet)
Ідентифікатор зустрічі
Цільова аудиторія: вчителі закладів загальної середньої освіти, педагогічні, науково-педагогічні, наукові працівники міста Києва.
Спікер: Оксана Салата, завідувачка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, докторка історичних наук, професорка.
Під час заходу учасники обговорять нові підходи до вивчення історії України та всесвітньої історії, представлять наукові досягнення з актуальних питань історії.
Дата: 23 травня 2024 року
Час: 15:00
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom)
https://us05web.zoom.us/j/3877414518?pwd=VXprd3JwaXJqZWdqakZ1dHA1ZHplZz09
Ідентифікатор конференції: 387 741 4518
Код доступу: nUak2y
Цільова аудиторія: науково-педагогічні, наукові, педагогічні працівники, магістранти та аспіранти.
Спікер: Наталія Дика, завідувачка кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, професорка.
Під час заходу учасники дізнаються про створення сприятливого мовленнєвого середовища, обміняються досвідом та новими напрацюваннями, обговорять особливості побудови ефективної комунікації педагога, зокрема, різних аспектів його професійно-мовленнєвого спілкування, визначать особисту освітню траєкторію розвитку як синергію інтерактиву та цифровізації в умовах сьогодення.
Залишити відповідь