Category Archives: КОНФЕРЕНЦІЇ

Серпневі заходи для педагогів у 2015-2016 н.р.

Шановні освітяни! Запрошуємо Вас на методичні заходи до нового 2015-2016 навчального року, які допоможуть Вам успішно його розпочати.
Участь у заходах – за Вашим бажанням!

Графік проведення серпневих заходів (*.pdf)

До уваги вчителів: методичні рекомендації МОНУ щодо вивчення базових дисциплін

Міністерством освіти і науки спільно з Національною академією педагогічних наук України розроблено методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 н.р.

Лист МОН № 1/9-305 від 26.06.15 року «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році»

Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році: додаток до листа МОН № 1/9-305 від 26.06.15 року

IV міська науково-методична конференція методистів–кореспондентів

14 травня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулася IV міська науково-методична конференція методистів–кореспондентів кафедр Інституту «Методичні новації столичної освіти: здобутки та перспективи». У роботі конференції взяли участь науковці та методисти-кореспонденти кафедр – педагоги ЗНЗ та ДНЗ столиці.
З вітальним словом до учасників заходу звернувся М.Ф.Войцехівський, директор ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук. Л.А.Липова, старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук, ознайомила педагогів із новими вимогами до змісту освіти в контексті її профілізації. Г.Д.Щекатунова, завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО, кандидат педагогічних наук, розповіла про роль педагогічних інновацій як механізму ефективного розвитку шкільної освіти.
Учасники конференції поділилися досвідом методичної роботи в навчальних закладах.
Програма конференції
Рішення IV міської науково-методичної конференції методистів–кореспондентів
Н.І.Бизова. Мультисенсорне навчання на уроках англійської мови: презентація
Е.В.Ситник. Методика організаційно-педагогічної комунікації вчителя правознавства з громадськими організаціями і місцевою громадою у справі формування громадянської компетентності учнів: презентація

Конференція з питань застосування в ДНЗ музейної педагогіки

24 квітня 2015 року в Національному музеї українського народного декоративного мистецтва відбулася науково-практична конференція «Перспективи застосування музейної педагогіки в ДНЗ м.Києва».
Теоретичну частину конференції представили викладачі кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка Ю.В.Беззуб та О.В.Дудар.
Програма конференції
О.В.Дудар. Виховний потенціал музейної педагогіки: презентація
Ю.В.Беззуб. Пропедевтика українознавства: презентація
Т.С.Пипченко. Особливості роботи музеїв в НВК «Кияночка»: презентація
О.М.Стукал. Створення тематичного міні-музею в дошкільному навчальному закладі: презентація

Онлайн-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти»

З 10 по 23 квітня 2015 року Київський університет імені Бориса Грінченка проводив Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”. Напрями роботи конференції:
• Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
• Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
• Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
• Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.
Детальну інформацію про конференцію  дивіться на сайті http://conf.kubg.edu.ua

Конференція до 200-річчя від дня народження М.Ю.Лермонтова

29 жовтня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулася науково-практична конференція «Творча спадщина М.Лермонтова: погляд з ХХІ століття», учасниками якої стали понад 180 учителів-словесників, науковців методистів.
Пленарне засідання розпочалося виступом доктора мистецтвознавства, академіка Академії мистецтв України Вадима Скуратівського на тему «М.Ю.Лермонтов: спроба цілісного історико-літературного портрета». Доктор педагогічних наук, професор кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ ім. М.П.Драгоманова Жанна Клименко виступила з доповіддю «Вивчення творчості М.Ю.Лермонтова крізь призму української культури». Тема виступу доктора філологічних наук, заступника директора школи «Афіни» Володимира Звиняцьковського — «Поезія М.Ю.Лермонтова «М.А.Щербатовой» на зламі епох і культур».
З науковими доробками в галузі лермонтознавства учасників конференції ознайомили доцент кафедри світової літератури Гуманітарного інституту КУ імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук Юлія Вишницька; доцент кафедри природничих і гуманітарних дисциплін МАУП, кандидат педагогічних наук Петро Алексєєв; учитель-методист світової літератури Олександрійської гімназії м. Києва Наум Резніченко; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання російської мови і світової літератури НПУ ім. М.П.Драгоманова Анжела Мельник та інші.
Емоційним підсумком конференції стала вистава «Мій Лермонтов» театру «Пам’ять», який очолює Заслужений учитель України Тамара Левченко. Актори театру — учні СЗШ №26 м. Києва — стали наймолодшими учасниками заходу.
Програма конференції
Жанна Клименко. Вивчення творчості М.Ю.Лермонтова крізь призму української культури: текст виступу
Жанна Клименко. Вивчення творчості М.Ю.Лермонтова крізь призму української культури: презентація виступу
Володимир Звиняцьковський. Поезія М.Ю.Лермонтова на зламі епох і культур: текст виступу
Анжела Мельник. Використання живописних портретів М.Ю.Лермонтова при вивченні життя і творчості письменника: текст виступу
Анжела Мельник. Використання живописних портретів М.Ю.Лермонтова при вивченні життя і творчості письменника: презентація виступу
Наум Резніченко. М.Ю.Лермонтов: парадокси особистості і творчості: текст виступу
Юлія Вишницька. Світ міфосну як одна з домінант творчості М.Ю.Лермонтова: текст виступу
Петро Алексєєв. Еволюція творчого методу М.Ю.Лермонтова: текст виступу
Тетяна Ковтун. Поетика готичного роману в поемі М.Ю.Лермонтова «Боярин Орша»: текст виступу
Тетяна Михайлова. М.Ю.Лермонтов у компаративному прочитанні: поетичні переклади слов’янськими мовами: текст виступу
Ірина Юсипович. Вивчення творчої спадщини М.Ю.Лермонтова в школі: конспекти уроків

Уривок із вистави “Мій Лермонтов”

Науково-практична конференція з питань виховання громадянина-патріота

OLYMPUS DIGITAL CAMERA23 жовтня 2014 року було проведено науково-практичну конференцію «Виховання громадянина – патріота як пріоритетний напрям виховної роботи загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів» для педагогічних працівників ЗНЗ і ПНЗ.
Захід було проведено на базі Київського військового ліцею імені Івана Богуна.
Програма конференції
Київський військовий ліцей імені Івана Богуна на Facеbook

Д.Ю.Мілюхін. Система патріотичного виховання в умовах позашкільного навчального закладу

О.В.Гуляєв. Система патріотичного виховання майбутнього захисника Вітчизни

О.В.Кочерга. Виховання патріотизму: психологічний аспект

О.В.Дудар. Утвердження патріотичних цінностей і переконань учнів засобами музейної педагогіки

О.С.Матвійчук. Виховуємо громадян-патріотів України

Конференція з питань інноваційної та дослідно-експериментальної діяльності в навчальних закладах столиці

24 вересня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичну конференцію «Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у навчальних закладах столиці: проблеми і перспективи». У роботі взяли участь понад 150 осіб: працівники Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київради; представники Центру науково-освітніх інновацій та моніторингу; методисти районних науково-методичних центрів, відповідальні за дослідно-експериментальну та інноваційну діяльність; заступники директорів з навчальної і науково-методичної роботи столичних шкіл, ліцеїв та гімназій; викладачі та методисти ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Програма конференції
Л.О.Базиль. Дослідно-експериментальна робота у школі: необхідність чи данина моді?: презентація
Г.Д.Щекатунова. Організаційно-педагогічні засади моделювання інноваційного розвитку ЗНЗ у сучасних умовах: презентація
Т.Л.Казимиренко. Розвиток системи інноваційної діяльності в основній та старшій школі м. Києва: презентація
С.В.Івашньова. Інноваційна діяльність як складова розвитку професійної компетентності педагогічних працівників: презентація
Л.М.Горпенко. Організація і проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах Голосіївського району м. Києва: презентація
Н.А.Сидоренко. Особливості інноваційного пошуку освітян Дніпровського району м. Києва: презентація
О.Г.Лук’янець. Запровадження елементів дистанційного навчання у вивченні іноземних мов: презентація

Проведено конференцію для керівників ПНЗ і ЗНЗ, методистів РНМЦ з виховної роботи

17 вересня 2014 року відбулася науково-методична конференція «Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів у створенні єдиного освітнього середовища». Було висвітлено питання організації співпраці загальноосвітніх, позашкільних закладів та інших освітніх установ міста. Учасники конференції обговорили особливості, проблеми та перспективи створення єдиного освітнього середовища столиці.
Програма конференції
Н.І.Савенко. Партнерство позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів: рефлексія досвіду, проблем, перспектив розвитку: тези доповіді
О.І.Кепканова. Сучасні підходи до спільної діяльності психологічної служби та системи позашкільної освіти: тези доповіді

Т.О.Борушевич. Напрямки діяльності щодо забезпечення взаємодії ПНЗ та ЗНЗ (із досвіду роботи Голосіївського району)

О.В.Шафаренко. Створення виховного простору: досвід спільних справ загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів Деснянського району

А.В.Кравчук. Сучасна освіта дитини – плідна співпраця загальноосвітнього навчального закладу з науковими установами та закладами позашкільної освіти

Т.І.Свирська. Моніторинг як засіб управління діяльністю та розвитком освітнього закладу (за результатами моніторингового дослідження)