Category Archives: Друковані праці ІПО

Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва

Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи: Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва: навч.-метод. посіб. / упоряд.: С.В. Івашньова, Н.М. Дика, К.О. Линьов, О.В. Хмелєва-Токарєва, І.П. Воротникова; за заг. ред. М.Ф. Войцехівського, С.В. Івашньової, О.Г. Фіданян. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. — 420 с.
У посібнику представлено досвід організації та впровадження дистанційного навчання на рівні Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних управлінь та методичних центрів, закладів загальної середньої освіти м. Києва. Висвітлено нормативно-правове забезпечення дистанційного навчання та шляхи його подальшого розвитку, подано методичні рекомендації до впровадження дистанційного навчання в дошкільній, середній освіті. Представлено результати соціологічного дослідження стану дистанційного навчання у м. Києві. Визначено цифрові інструменти для забезпечення дистанційного та змішаного навчання, створення електронних освітніх ресурсів, надано поради учням, вчителям, батькам.
Для вчителів, керівників закладів освіти, учнів, батьків, методистів та викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва

Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва: навч.-метод. посіб. / Упоряд.: Воротникова І. П,. Чайковська Н. В. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. – 456 с.
У посібнику представлено досвід організації та впровадження дистанційного навчання на рівні Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних управлінь та методичних центрів, закладів загальної середньої освіти м. Києва. Висвітлено нормативно-правове забезпечення дистанційного навчання та шляхи його подальшого розвитку, подано методичні рекомендації до впровадження дистанційного навчання в дошкільній, середній освіті. Представлено результати соціологічного дослідження вивчення стану дистанційного навчання у місті Київ.
Визначено цифрові інструменти для забезпечення дистанційного та змішаного навчання та створення електронних освітніх ресурсів, надано поради учням, вчителям, батькам.
Для вчителів, керівників закладів освіти, учнів, батьків, методистів та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник

Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник / Упоряд. Воротникова І. П. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. – 48 с.
У путівнику представлено можливості й особливості впровадження дистанційного та змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти. Висвітлено нормативно-правове забезпечення, моделі використання дистанційних технологій. Визначено цифрові інструменти для забезпечення дистанційного й змішаного навчання та створення електронних освітніх ресурсів, надано поради керівникам освітніх закладів, вчителям.
Для вчителів, керівників закладів освіти, методистів та викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Фелікс Левітас. Друга світова війна: український вимір

Левітас Ф.Л. Друга світова війна: український вимір/ Фелікс Левітас. – К.: Наш час, 2012. – 272 с.
Книгу присвячено суперечливим сторінкам минулої війни. Спираючись на новітню українську, англо-американську та німецьку історіографію, автор прагнув розкрити роль і місце України в подіях 1939-1945 рр. Основну увагу приділено питанням, які цікавлять українське суспільство: справжні причини війни, таємна міжнародна дипломатія, трагедія і подвиг перших років війни, історичне значення перемоги над нацизмом, українці-герої, проблеми національного примирення.
Видання розраховане на викладачів і студентів ВНЗ, учителів та старшокласників.
Харківська обласна універсальна наукова бібліотека

Посібник «Асистент учителя в інклюзивному класі»

Навчально-методичному посібнику «Асистент учителя в інклюзивному класі» надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ МОНУ від 18 вересня 2014 року №1054).
Автори посібника – Н.М.Дятленко, Н.З.Софій, О.В.Мартинчук, Ю.М.Найда, загальна редакція М.Ф.Войцехівського.
Навчально-методичний посібник адресовано викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, які читають курс інклюзивної освіти слухачам курсів підвищення кваліфікації – асистентам учителів загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріалами посібника може скористатися широке коло читачів – асистенти вчителів, вчителі шкіл, батьки учнів, викладачі та студенти педагогічних вищих навчальних закладів – усі, хто цікавиться питаннями організації інклюзивної освіти.