Category Archives: Друковані праці ІПО

Посібник для вчителів початкової школи, вихователів, психологів, батьків

У лютому 2012 року вийшов друком навчально-методичний посібник «Сходинки етичного зростання» для 1-го класу .- К. : Шкільний світ , 2012 .- 128с. Автор цієї чудової книжки –  старший викладач кафедри методики і психології ІППО КУ імені Бориса Грінченка Лариса Володимирівна Кравчук. Посібник знайомить із психологічними аспектами засвоєння молодшими школярами етичних норм, уміщує програму курсу «Сходинки етичного зростання». Педагогів зацікавлять подані в посібнику тематично-змістові конструкти (сценарії), які передбачають застосування різних методів роботи з учнями: вправи-енергізатори, обговорення, бесіди, ігрові вправи, читання «із передбаченням», створення уявних та реальних моделей поведінки.
Видавництво “Шкільний світ”. Л.Кравчук. Посібник «Сходинки етичного зростання» для 1-го класу
Сторінки посібника: конструкти занять  на теми «Заздрість» і «Дружба»(Завантажити)
Книжку написано для вчителів початкової школи, вихователів груп подовженого дня, психологів, батьків. Програма курсу та матеріали занять ураховують специфіку психологічного розвитку  учнів шестирічного віку.
Подані в посібнику поради вчителю здатні забезпечити високу продуктивність виховної роботи та створити умови для етичного становлення дитини молодшого шкільного віку. У  книжки подано міні-лекції, тематику яких підказують притчі. Цей матеріал учитель зможе використати в роботі з батьками.
Навчально-методичний посібник «Сходинки етичного зростання» (1 клас) має гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту «Схвалено для   використання в загальноосвітніх навчальних закладах».
Книжку Лариси Кравчук (на фото) «Сходинки етичного зростання» можна придбати безпосередньо у видавництві «Шкільний світ»: тел. 044 284-25-12 ; 01014, м. Київ, вул. Бастіонна, 15; замовити поштою  за тел. 044 284-24-50 або надіславши sms-повідомлення такого змісту «Хочу замовити книжки» на номер 067 408-84-73. Зверніть увагу! Мінімальне замовлення складає 2 книжки.

Сучасні технології у викладанні фізики

Вітаємо методиста НМЦ природничо-математичної освіти Ірину Іванівну Задніпрянець із видруком  чудової книжки «Сучасні технології у викладанні фізики», вдячними читачами якої будуть як  молоді, так і досвідчені вчителі фізики. Посібник створено з метою допомогти педагогові  зорієнтуватись у питаннях технологічності ви­кладання предмета й умовах застосування відповідної технології. У книжці розглянуто філософські засади педагогічних технологій, підходи до поняття технологічності в навчально-виховному процесі, класифікацію технологій залежно від завдань навчання.
Сайт Ірини Задніпрянець
Видавництво «Шкільний світ»: посібник “Сучасні технології у викладанні фізики”
Інформація першої частини посібника дасть учителям можливість пригадати основні принципи та особливості традиційного навчання, форми й методи роботи; ознайомитись із сучасними поглядами на урок у системі традиційного навчання.
Друга частина присвячена інтерактивним технологіям навчання, найбільш поширеним у викладанні предметів природничого циклу, а саме: кооперованому, груповому та проблемному навчанню; їх основним характеристикам, умовам застосування.
У третій частині посібника розглянуто інноваційні освітні технології особистісно орієнтованого навчання, найбільш поширені у викладанні фізики: технологія диференційованого навчання, модульне навчання, технологія розвитку критичного мислення; подано приклади їхнього використання на уроках фізики.

Посібник «Творчі проекти на уроках трудового навчання : обслуговуючі та технічні види праці : 8 – клас

Зміст нових програм з трудового навчання для учнів 5–9 класів передбачає вивчення нового матеріалу через організацію проектно-технологічної діяльності. Проекти, які виконують учні у процесі трудового навчання, переважно мають практичне спрямування (так звані матеріальні проекти). Методику виконання проектів детально описано в книжці доцента кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО КУ імені Бориса Грінченка Н.І.Боринець (у співавторстві з Л.Рак).
Про книжку Творчі проекти на уроках трудового навчання : обслуговуючі та технічні види праці : 8 – класи / упоряд.: Л. Рак, Н. Боринець. – К.: Шк.. світ, 2010. – 120 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
Н.І.Боринець. Проектно-технологічна діяльність учнів і вчителів трудового навчання
Нова редакція навчальної програми МОН України «Трудове навчання. 5-9 класи», серед авторів якої – Н.І.Боринець
Виконання проекту передбачає оформлення відповідної документації: плану роботи, плану проектної діяльності, ескізного малюнка, креслення, інструкційних чи технологічних карт тощо. Написані від руки чи надруковані матеріали збирають у папку (її можна виконати в електронному вигляді) під назвою «Пояснювальна записка», або «Портфоліо».