Category Archives: Останні новини

Тренінг для методистів та заступників директорів закладів позашкільної освіти

2 травня 2024 року для методистів та заступників директорів закладів позашкільної освіти в Центрі позашкільної роботи Святошинського району столиці було проведено семінар-тренінг «Річний план роботи закладу позашкільної освіти: як скласти пазли».

Мета заходу – поінформувати про особливості удосконалення та оновлення планів роботи закладу позашкільної освіти. Було обговорено процедури планування на демократичних засадах, окреслено проблемні зони в плануванні та визначено шляхи їх подолання; розроблено дорожні карти. Йшлося і про роль партнерської взаємодії учасників освітнього процесу (учнів, батьків, педагогів).

Вишуканими окрасами тренінгу виявились афоризми, цитати та мудра притча про планування. Епіграфом спілкування можна вважати вислів Ліни Костенко: «І кожен фініш – це по суті, старт!».

Позитивна атмосфера сприяла системній і злагодженій командній роботі. Учасники заходу охоче ставили запитання та ділилися власним досвідом.

Сайт Центру позашкільної роботи Святошинського району м. Києва

Річний план роботи закладу позашкільної освіти: як скласти пазли: презентація

Сертифікати учасників

Відбувся IV етап VII Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури

16-17 квітня 2024 року в спеціалізованій школі № 94 «Еллада» Печерського району міста Києва відбувся ІV (фінальний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури. Атмосфера, яка панувала в закладі освіти, сприяла злагодженій роботі учасників змагань, журі й оргкомітету олімпіади.

Із вітальним словом до всіх учасників звернувся грецький дипломат, Повірений у справах Греції в Україні Еммануїл Андрулакіс. Теплі слова емоційної підтримки та побажання успіхів і перемог висловили доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук, голова журі Андрій Олександрович Савенко, методист відділу змісту та якості освіти Національного центру «Мала академія наук України», координатор ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури, заступник голови організаційного комітету Лєбєдєва Тетяна Петрівна.

Учасники змагань продемонстрували високий рівень знань з новогрецької мови та літератури.

Відповідно до рішення журі Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури нагороджено:

  • Цибу Каріну Русланівну, ученицю 9 класу, дипломом І ступеня;
  • Кожушну Дар’ю Олександрівну, ученицю 11 класу, дипломом І ступеня;
  • Фадєєву Софію Андріївну, ученицю 10 класу, дипломом ІІ ступеня.

Щиро вітаємо переможців!
Бажаємо успіхів і підкорення нових вершин!

Фотоальбом

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури

Перший день

9 квітня, у свято Рош Ходеш Нісан, розпочався фінальний етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури у дистанційному форматі. У ньому беруть участь 14 учасників, учні 9-11 класів, члени команд з Дніпропетровської, Київської, Одеської, Харківської, Чернівецької областей та міста Києва.

З вітальним словом до учасників олімпіади звернулися Анна Грітчина, заступник директора з методичної роботи Національного центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук та Ольга Горбунова, методист відділу змісту та якості освіти Національного центру «Мала академія наук України».

Щирі вітання, найкращі побажання і корисні настанови почули учасники від голови журі Наталії Бакуліної, заступника Ради представників громадських об’єднань корінних народів, національних меншин при МОН України, кандидата педагогічних наук. Пані Наталія детально розповіла про формат завдань та терміни їх виконання, пояснила критерії оцінювання та відповіла на всі запитання учасників.

Про особливості забезпечення дистанційного формату фінального етапу олімпіади інформував Вадим Гавронський, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Учасники виконували завдання у два тури.

І тур – виконання завдань з аудіювання і читання.
ІІ тур – письмова творча робота.

Другий день

10 квітня 2024 року на спільному засіданні членів журі й оргкомітету відбулося затвердження попередніх результатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури. Після оприлюднення попередніх результатів учасникам надана можливість надіслати апеляційні заяви на адресу експерта-консультанта та апелювати до результатів.

Третій день

11 квітня 2024 року на спільному засіданні членів журі й оргкомітету відбулося затвердження остаточних результатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.

Підсумки підбиті. Настав час завершувати олімпіаду та оголошувати найкращих знавців івриту серед учнів 9-11 класів цього року.

На урочистому закритті фінального етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури лунало багато подяк та добрих слів за невтомну працю тим, завдяки кому цей захід відбувся – співробітникам керівних державних установ та Інститутів післядипломної освіти, команді членів журі, учителям закладів освіти і, безумовно, – талановитим, наполегливим учням і їхнім батькам.

Олександра Дідур, заступник голови оргкомітету, зауважила, якщо в часи випробувань для нас і нашої Батьківщини ми приділяємо час плеканню талантів і організовуємо предметні змагання, то у нас є майбутнє. Її позицію підтримали Анна Грітчина й Ольга Горбунова і побажали учасникам рухатися вперед, здійснювати задумане, мотивації до удосконалення майстерності в різних навчальних дисциплінах.

Наталія Бакуліна, зазначила, що ми отримали спільну перемогу, всі, хто доклав зусиль, щоб олімпійський рух продовжувався, а це потужна команда дорослих. Голова журі висловила вдячність членам журі за плідну роботу, членам оргкомітету за якісну організацію, учителям за фахову майстерність і педагогічний талант, учасникам за наполегливість у досягненні мети і оголосила переможців IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

З 22 по 27 березня 2024 року у місті Чернівці відбулася LVIII Всеукраїнська учнівська олімпіада з хімії.

Команда міста Києва досягла високих результатів та отримала Кубок олімпіади за перше місце в рейтингу. Члени команди вибороли 10 дипломів.

Дипломи I ступеня отримали:

Бондаренко Юрій, Природничо-науковий ліцей № 145 (1 абсолютний результат);
Покровський Олександр, Природничо-науковий ліцей № 145 (2 абсолютний результат);
Суханов Андрій, Технічний ліцей НТУУ “КПІ” (1 абсолютний результат).

Дипломи ІІ ступеня отримали:

Марченко Максим, Природничо-науковий ліцей № 145;
Ніколаєнко Наталія, гімназія “Київська Русь”;
Бик Вячеслав, Ліцей № 100 “Поділ”;
Дмитренко Анна, Природничо-науковий ліцей № 145;
Горянський Ян, Києво-Печерський ліцей № 171 “Лідер”;
Булавенко Костянтин, Києво-Печерський ліцей № 171 “Лідер”.

Диплом ІІІ ступеня:

Холод Ілля, ліцей “Наукова зміна”.

Булавенка Костянтина запрошено на відбірково-тренувальні збори до міжнародної хімічної олімпіади.

До участі у Baltic Chemistry Olympiad запрошено трьох учнів:

  • Булавенка Костянтина;
  • Суханова Андрія;
  • Горянського Яна.

Вітаємо учнів та їхніх учителів. Дякуємо усім, хто долучився до підготовки учасників олімпіади.

Відбувся ІІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

11 лютого 2024 року в Київській інженерній гімназії Дарницького району відбувся ІІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. У змаганні брали участь учні 8-11 класів з міста Києва та Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка. Діти мали можливість продемонструвати свої знання та вміння розв’язувати фізичні задачі. Загалом, учасникам було запропоновано розв’язати п’ять задач теоретичного туру і одну задачу експериментального туру. Пакет завдань був розроблений колективом викладачів з міста Дніпра. Ними були запропоновані цікаві, оригінальні, різноманітні за навчальними темами та рівнем складності завдання, які дали змогу виявити найсильніших учнів.

Умови завдань: 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас

Попередні результати:
м. Київ: 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас
УФМЛ КНУ: 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас

Для забезпечення комфортних умов під час змагань були залучені понад 20 членів оргкомітету, до якого увійшли вчителі фізики Дарницького району, адміністрація та педагогічні працівники Київської інженерної гімназії. Об’єктивну та неупереджену перевірку 250 робіт забезпечили понад 30 членів журі. До складу журі увійшли найдосвідченіші вчителі міста Києва та Українського фізико-математичного ліцею, викладачі та студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Організатори змагань висловлюють щирі слова подяки усім, хто брав участь в організації і проведенні олімпіади, яка сприяла популяризації предмета та заохоченню дітей до подальшого вивчення фізики.

Більш детально про перебіг змагань можна дізнатися на сайті https://phys.weblium.site/phys-olymp-24

Проведено семінар на тему: «Безпека дитини в мережі Інтернет: відкриті освітні ресурси на допомогу освітянам і батькам»

У сучасному світі всесвітня мережа Інтернет стала невід’ємною складовою життя суспільства. Діти використовують Інтернет з різною метою – від отримання різноманітної інформації в межах шкільних занять до дозвілля, спілкування з друзями та близькими. Якщо раніше дорослі говорили з дітьми про їх безпеку поза домом, за межами закладу освіти, то сьогодні необхідно пояснювати ризики під час перебування в Інтернеті, а головне – шляхи їх подолання.

Напередодні Дня безпечного Інтернету за запрошенням педагогічного колективу школи І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва провели у закладі семінар на тему: «Безпека дитини в мережі Інтернет: відкриті освітні ресурси на допомогу освітянам і батькам» (викладач – Вікторія Наумова).

Наша мета полягала у підвищенні обізнаності освітян про масштаби проблеми та наданні інформації, яка допоможе ефективно підтримувати дітей в їхній безпечній взаємодії з онлайн-світом.

Подбаємо про безпеку дітей разом!

#BorysGrinchenkoKyivMetropolitanUniversity
#УніверситетГрінченка
#Інститут_післядипломної_освіти
#ДеньБезпечногоІнтернету

Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист України» в закладах загальної середньої освіти міста Києва із 2024 року

Шановні педагоги!

Пропонуємо вашій увазі оновлені методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист України» в закладах загальної середньої освіти міста Києва із 2024 року.

Рекомендації розроблені відповідно до «Інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році» № 1/13749-23 від 12.09.2023 – додаток 13 «Захист України».

Методичні рекомендації, розроблені робочою групою, до складу якої увійшли фахівці Збройних Сил України, вчителі предмета «Захист України», методисти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Матеріали призначені керівникам закладів загальної середньої освіти, викладачам предмета «Захист України».

Доступ до матеріалів за допомогою логіна та пароля від дистанційної платформи Інституту.

Сертифікати учасників (листопад 2023 року)
Сертифікати учасників (січень 2024 року)
Сертифікати за участь у виставці (15-16 лютого 2024 року)

Інформація про заходи, проведені Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка з нагоди відзначення Дня української писемності та мови

З нагоди відзначення Дня української писемності та мови кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка підготувала, організувала та провела такі заходи:

26-27 жовтня 2023 року відбувся Мовний марафон, до участі в якому було запрошено учнів 9–11 класів закладів загальної середньої освіти.

Свої знання української мови учні мали змогу перевірити й удосконалити – для цього потрібно було виконати 30 поданих у гугл-формі тестових завдань. Перемогу виборювали учні з усіх регіонів України: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Полтавської, Рівненської, Одеської, Сумської, Тернопільської, Хмельницької, Харківської, Херсонської, Чернівецької, Черкаської, Чернігівської областей.

Відбувся круглий стіл «Інклюзія в позашкіллі» для педагогів закладів позашкільної освіти Дарницького району

6 листопада 2023 року на засадах партнерства педагогічного колективу Центру технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді Дарницького району і викладачів кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка було проведено круглий стіл «Інклюзія в позашкіллі» для педагогів закладів позашкільної освіти Дарницького району.

З вітальним словом до присутніх звернулася ініціаторка й організаторка заходу, директорка Центру технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді – Олена Антонова, яка наголосила на важливості та нагальності обговорюваної теми.

Доцентка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Світлана Савченко у своєму виступі зосередила увагу присутніх на принципах інклюзії, розумінні її філософії, створенні безбар’єрного освітнього простору, організації інклюзивного навчання.

Питання адаптації та модифікації навчальних програм викликало жваве обговорення серед присутніх.

Учасники круглого столу також отримали дієві психолого-педагогічні та підтримуючі практики, техніки, прийоми задля створення в закладі освіти безпечного здорового освітнього середовища для всіх учасників освітнього процесу від психологині Світлани Олексенко, старшої викладачки кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Підбиваючи підсумки, учасники заходу охоче ділилися своїми думками та враженнями, щиро дякували організаторам і доповідачам за змістовну та цікаву зустріч, яка виявилася для багатьох такою, що змінила їхню думку про інклюзію.

С. Олексенко. Психологічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами: презентація
С. Савченко. Інклюзія в позашкіллі: презентація