Category Archives: ПОДІЇ

Методичний семінар-практикум для вчителів фізичної культури, керівників спортивних гуртків закладів загальної середньої освіти

23 грудня 2024 року в гімназії «Київська Русь» Дарницького району м. Києва (вул. Бориса Гмирі, 2-В) відбудеться методичний семінар-практикум «Методика вивчення варіативних модулів: «Бейсбол – 5», «Софтбол», «Пляжний бейсбол (гилка)» на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти».

Початок об 11:30.

Учасники семінару опанують курс з методики навчання, підвищать власний рівень тактичної та технічної підготовленості, правил проведення змагань і суддівства з упровадження варіативних модулів «Бейсбол-5», «Софтбол», «Пляжний бейсбол (гилка)» за навчальною програмою Нової української школи для учнів 5-9 класів на уроках фізичної культури.

Набуті теоретичні та практичні знання, уміння, форми, засоби навчання стануть вчителям у пригоді під час підготовки збірних команд закладу освіти для участі в багатоступеневих спортивно-масових змаганнях зазначених варіативних модулів.

Захід відбудеться в очній формі.

Учасникам семінару-практикуму обов’язково при собі мати спортивну форму та спортивне взуття.

Учасники семінару отримають сертифікат на 6 год. (0.2 кред. ECTS).

Програма семінару
Реєстрація учасників

Круглий стіл «Рівні можливості для кожного: гендерне виховання в дошкіллі»

04 грудня 2024 року у Vcentri Hub: Шевченківський відбувся круглий стіл «Рівні можливості для кожного: гендерне виховання в дошкіллі».

Учасники обговорили такі питання:

  • Які виклики стоять перед сучасними дошкільними закладами в контексті подолання гендерних стереотипів?
  • Як гендерні стереотипи впливають на довгострокове формування особистості дітей?
  • Чи існують переваги виховання для дітей обох статей без гендерних стереотипів?
  • Шляхи інтеграції гендерної рівності в освітній процес закладу дошкільної освіти.
  • Як роль вихователя впливає на зміни у стереотипних поглядах дитини на гендерні ролі?
  • Як можна оцінити зміни при впровадженні принципів гендерної рівності в освітній процес закладу дошкільної освіти?

Матеріали круглого столу

6 грудня – День Збройних Сил України

6 грудня відзначають День Збройних Сил України. За Конституцією, армія відповідає за оборону країни, захист її територіальної цілісності, суверенітету й недоторканності.

В ЗСУ виділяють три основні види: Сухопутні війська, Повітряні сили та Військово-морські сили. Також є окремі роди військ ЗСУ: Десантно-штурмові, Війська зв’язку та кібербезпеки, Сили спецоперацій, Сили територіальної оборони, Медичні сили, Сили підтримки й Сили логістики.

Кожен із видів ЗСУ має свій професійний святковий день, але 6 грудня об’єднує всіх військовослужбовців України. Велич духу, мужність, жертовність, незбагненні сила й воля до перемоги українського війська вражають світ.

Дорогі наші захисники, хлопці й дівчата, прийміть щирі вітання з Днем Збройних Сил України! Потужною стіною стоїте ви на захисті Держави. Нашу безмежну вдячність за вашу мужність, відвагу, героїзм неможливо висловити словами. Вшановуємо всіх, хто причетний до почесного звання військовослужбовця! Нехай Господь береже кожного з вас!

Слава Збройним Силам України! Слава Україні!

Вікіпедія: День Збройних Сил України

Онлайн-семінари, майстер-класи та тренінги у грудні

Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка пропонує керівникам та педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти дистанційну онлайн-програму «Безперервна підтримка професійної діяльності педагога». Актуальні щотижневі вебінари на проблеми, які потребують термінового вирішення.

Всі учасники отримають сертифікат на 3 год. (0.1 ECTS).

Сертифікати можна завантажити в розділі «Сертифікати учасників онлайн-заходів Інституту».

Графік заходів та посилання на приєднання у грудні…

23 листопада – День пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій. Всеукраїнська акція «Запали свічку»

Голодомор – геноцид української нації, скоєний керівництвом Радянського Союзу на чолі з Йосифом Сталіним шляхом штучно створеного масового голоду з метою знищення українців, остаточної ліквідації українського спротиву режиму та намагань українців збудувати самостійну, незалежну Українську Державу.

Голодомори в Україні 1932-1933 років не були випадковими явищами природного чи соціального походження, як це стверджували спочатку радянські, а згодом проросійські історики. «Смерть через голод» стала наслідком цілеспрямовано застосованого тоталітарною владою терору голодом, тобто геноцидом. Питання кількості людських втрат України від Голодоморів досі залишається відкритим.

Пам’ять жертв Голодомору вшановують в усьому світі. Україна пам’ятає – світ визнає!

Наш спільний обов’язок – гідне вшанування вбитих голодом жертв комуністичного режиму і передання пам’яті про трагедію наступним поколінням.

23 листопада о 16:00 долучайтеся до загальнонаціональної хвилини мовчання та акції «Запали свічку». Пам’ятаємо! Єднаємося! Переможемо!

Вікіпедія: Голодомор в Україні (1921-1923)
Вікіпедія: Голодомор в Україні (1932—1933)

Навчання вчителів фізичної культури під час осінніх канікул

З 29 по 31 жовтня 2024 року на базі ЗЗСО № 266 Дарницького району м. Києва (директор – Кучерява Валентина Валентинівна) проведено очні курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури, керівників спортивних гуртків (куратор – Юрій Васильович Черпак, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, кандидат педагогічних наук).

У вітальному слові до слухачів курсів директор Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка – Михайло Федорович Войцехівський зауважив, що на сьогодні існує низка питань, які важливо не лише обговорити, а й сформувати відповіді на них. А поряд із бездоганним знанням теоретичного матеріалу, важливу роль відіграє досконале опанування практичних навичок.

Тему навчального заняття «Відновлення ментального здоров’я: немедикаментозне подолання стресу під час війни» розкрив Бабіченко Микита Анатолійович, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, кандидат медичних наук.

Програма курсів включала такі теми, як «Навчальна діяльність учнів 5-9 класів освітньої галузі «Фізична культура» в Новій українській школі» та «Використання педагогічних технік на уроках фізичної культури».

Під час навчання обговорювалися такі питання:

Якість дошкільної освіти: педагогічне партнерство та інклюзивне навчання

21-23 жовтня 2024 року в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка було проведено очні фахові курси вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти «Якість дошкільної освіти: педагогічне партнерство та інклюзивне навчання». Куратор групи – Галина Валентинівна Смольникова.

Слухачі курсів (27 осіб) розглянули такі актуальні питання:

  • «Монтессорі-клас Тоддлер: створення навчально-ігрового оточення для дітей 1,5-3 років» (лектор Щербина Вікторія Миколаївна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат політичних наук);
  • «Виховання фізично розвинених дітей 2/3-річного віку» (лектор Смольникова Галина Валентинівна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат психологічних наук, доцент);
  • «Формування сенсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього віку в конструктивній діяльності» (лектор Волинець Юлія Олександрівна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук).

Навчання педагогів було скероване на розвиток здатності обирати ефективні методи, форми й засоби організації освітнього процесу відповідно до запитів і потреб здобувачів освіти, а також на спроможність визначати та враховувати індивідуальні особливості дітей. Важливо було удосконалити вміння забезпечувати баланс між ініційованими вихователем та здобувачами освіти активностями, організовувати безпечне освітнє середовище, ефективно співпрацювати та комунікувати з дітьми, використовувати провідні види діяльності малят раннього віку задля забезпечення їх гармонійного розвитку.

Інформація про заходи, проведені Інститутом післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка з нагоди відзначення Дня української писемності та мови

З нагоди відзначення Дня української писемності та мови кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка підготувала, організувала та провела такі заходи:

24-27 жовтня 2024 року відбулися Мовознавчі перегони, до участі в яких було запрошено учнів 9–11 класів закладів загальної середньої освіти.

Свої знання української мови учні мали змогу перевірити й удосконалити – для цього потрібно було виконати 30 поданих у гугл-формі тестових завдань і набрати максимально 42 бали. Перемогу виборювали учні з багатьох регіонів України: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської, Запорізької, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Одеської, Сумської, Хмельницької, Харківської, Херсонської, Чернівецької, Черкаської областей.

Навчально-методичний семінар-практикум «Упровадження варіативного модуля «Cool Games» на уроках фізичної культури в ЗЗСО»

16-17 жовтня 2024 року в школі І-ІІІ ступенів № 225 Оболонського району міста Києва відбувся семінар-практикум «Упровадження варіативного модуля «Cool Games» на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти».

Захід відбувся завдяки Київському міському відділенню Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України та за підтримки Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Учасниками семінару-практикуму були вчителі, які виявили бажання опанувати повний курс навчання та підвищити власний методичний рівень з упровадження варіативного модуля «Cool Games» на уроках фізичної культури, та готові до підготовки збірних команд закладу освіти для участі в багатоступеневому спортивно-масовому змаганні «Cool Games».

Під час навчально-методичного семінару-практикуму в бібліотеці школи І-ІІІ ступенів № 225 було представлено фахову літературу з методики фізичного виховання і спорту, здоров’язбереження та тіловиховання. Учителі протягом двох днів навчання мали нагоду користуватись бібліотечним фондом закладу освіти. Такий досвід є корисним. Він підвищив статус заходу та методичний рівень педагога.

Фотоальбом
Сертифікати учасників