Category Archives: ПОДІЇ

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури

Перший день

9 квітня, у свято Рош Ходеш Нісан, розпочався фінальний етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури у дистанційному форматі. У ньому беруть участь 14 учасників, учні 9-11 класів, члени команд з Дніпропетровської, Київської, Одеської, Харківської, Чернівецької областей та міста Києва.

З вітальним словом до учасників олімпіади звернулися Анна Грітчина, заступник директора з методичної роботи Національного центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук та Ольга Горбунова, методист відділу змісту та якості освіти Національного центру «Мала академія наук України».

Щирі вітання, найкращі побажання і корисні настанови почули учасники від голови журі Наталії Бакуліної, заступника Ради представників громадських об’єднань корінних народів, національних меншин при МОН України, кандидата педагогічних наук. Пані Наталія детально розповіла про формат завдань та терміни їх виконання, пояснила критерії оцінювання та відповіла на всі запитання учасників.

Про особливості забезпечення дистанційного формату фінального етапу олімпіади інформував Вадим Гавронський, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Учасники виконували завдання у два тури.

І тур – виконання завдань з аудіювання і читання.
ІІ тур – письмова творча робота.

Другий день

10 квітня 2024 року на спільному засіданні членів журі й оргкомітету відбулося затвердження попередніх результатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури. Після оприлюднення попередніх результатів учасникам надана можливість надіслати апеляційні заяви на адресу експерта-консультанта та апелювати до результатів.

Третій день

11 квітня 2024 року на спільному засіданні членів журі й оргкомітету відбулося затвердження остаточних результатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.

Підсумки підбиті. Настав час завершувати олімпіаду та оголошувати найкращих знавців івриту серед учнів 9-11 класів цього року.

На урочистому закритті фінального етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури лунало багато подяк та добрих слів за невтомну працю тим, завдяки кому цей захід відбувся – співробітникам керівних державних установ та Інститутів післядипломної освіти, команді членів журі, учителям закладів освіти і, безумовно, – талановитим, наполегливим учням і їхнім батькам.

Олександра Дідур, заступник голови оргкомітету, зауважила, якщо в часи випробувань для нас і нашої Батьківщини ми приділяємо час плеканню талантів і організовуємо предметні змагання, то у нас є майбутнє. Її позицію підтримали Анна Грітчина й Ольга Горбунова і побажали учасникам рухатися вперед, здійснювати задумане, мотивації до удосконалення майстерності в різних навчальних дисциплінах.

Наталія Бакуліна, зазначила, що ми отримали спільну перемогу, всі, хто доклав зусиль, щоб олімпійський рух продовжувався, а це потужна команда дорослих. Голова журі висловила вдячність членам журі за плідну роботу, членам оргкомітету за якісну організацію, учителям за фахову майстерність і педагогічний талант, учасникам за наполегливість у досягненні мети і оголосила переможців IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

З 22 по 27 березня 2024 року у місті Чернівці відбулася LVIII Всеукраїнська учнівська олімпіада з хімії.

Команда міста Києва досягла високих результатів та отримала Кубок олімпіади за перше місце в рейтингу. Члени команди вибороли 10 дипломів.

Дипломи I ступеня отримали:

Бондаренко Юрій, Природничо-науковий ліцей № 145 (1 абсолютний результат);
Покровський Олександр, Природничо-науковий ліцей № 145 (2 абсолютний результат);
Суханов Андрій, Технічний ліцей НТУУ “КПІ” (1 абсолютний результат).

Дипломи ІІ ступеня отримали:

Марченко Максим, Природничо-науковий ліцей № 145;
Ніколаєнко Наталія, гімназія “Київська Русь”;
Бик Вячеслав, Ліцей № 100 “Поділ”;
Дмитренко Анна, Природничо-науковий ліцей № 145;
Горянський Ян, Києво-Печерський ліцей № 171 “Лідер”;
Булавенко Костянтин, Києво-Печерський ліцей № 171 “Лідер”.

Диплом ІІІ ступеня:

Холод Ілля, ліцей “Наукова зміна”.

Булавенка Костянтина запрошено на відбірково-тренувальні збори до міжнародної хімічної олімпіади.

До участі у Baltic Chemistry Olympiad запрошено трьох учнів:

  • Булавенка Костянтина;
  • Суханова Андрія;
  • Горянського Яна.

Вітаємо учнів та їхніх учителів. Дякуємо усім, хто долучився до підготовки учасників олімпіади.

9 березня – 210 років з дня народження Тараса Шевченка

У березні 2024 року Україна відзначає 210 років від дня народження Тараса Шевченка, національного генія, який є духовним символом боротьби українців за свободу й незалежність, за наше сьогодення і майбутнє. Духовну велич і красу українського слова Кобзар підніс на найвищу височінь – твори Шевченка й нині надають нам сил для протистояння ворогові, надихаючи на перемогу. «Борітеся — поборете!» – гасло українців на фронті й у тилу. Тому 210-й день народження поета – це привід не лише вшанувати пам’ять великого Кобзаря, а й перечитати його твори, які не втрачають актуальності, додаючи нам упевненості у самоствердженні.

Вікіпедія: Тарас Григорович Шевченко
Сторінка Шевченка
Молитва – Тарас Шевченко (читає: Богдан Ступка)
Освіторія: Коли Україна переможе: шукаємо відповідь у поезіях Тараса Шевченка
Вікіпедія: Вшанування пам’яті та образ Тараса Шевченка у масовій культурі

Вітаємо з 8 Березня!

Любі жінки!

Прийміть найщиріші вітання з нагоди 8 Березня!

Бажаємо здійснення мрій і справдження надій, затишку та злагоди в родинах, міцного здоров’я! Нехай Ваші серця завжди будуть зігріті теплом рідних і близьких! Мирного неба, душевного спокою, сонячних днів! Зі святом Вас!

Чи будемо відзначати 8 березня в Україні – історія свята
Побажання на 8 березня для військовослужбовиць: як привітати захисниць

24 лютого – початок війни Росії проти України

24 лютого виповнюється 2 роки від початку злочинного повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну. Метою російської агресії є знищення нашої національної ідентичності, геноцид українського народу. Ідеологія рашизму, яку сповідує російський політикум, офіційно заперечує існування українців як окремої нації.

Повномасштабний напад пришвидшив консолідацію української нації. Національна єдність стала основою успішного спротиву ворогові. Наступ військ рф вдалося зупинити завдяки спільним зусиллям українців, які стали на захист держави в лавах Збройних сил України, Національної гвардії України та масового волонтерського руху.

Український народ продемонстрував світові приклади мужності, стійкості, сміливості, кмітливості та єдності в боротьбі із жорстоким ворогом. Для кожного з нас найголовнішими цінностями є незалежність та свобода нашого народу. Разом – ми сила! Слава ЗСУ та українському народу! Світла пам’ять героям, які загинули за нашу Україну! Перемога буде за нами!

Вікіпедія: Російське вторгнення в Україну

21 лютого – Міжнародний день рідної мови

Як довго ждали ми своєї волі слова,
І ось воно співа, бринить.
Бринить, співає наша мова,
Чарує, тішить і п’янить.
Олександр Олесь

Міжнародний день рідної мови покликаний спонукати уряди й населення всіх країн захищати й розвивати мову кожного народу, що існує на планеті. Ця дата відзначається щороку 21 лютого, а засновницею свята виступила ЮНЕСКО.

Рідна мова є носієм цінностей та знань, які передаються з покоління в покоління як нематеріальний культурний спадок. Вона є важливим елементом культурної та національної свідомості людини. Це не просто засіб спілкування, це відображення історії народу, його світогляду.

Знати й берегти українську мову – обов’язок кожного громадянина України! Нею розмовляли наші діди та прадіди, а матері й бабусі співали колискові! Шануйте, любіть рідну мову, піклуйтеся про неї, захищайте, розкривайте для себе її велич і могутню силу. Збережіть її в усій чудовій красі для себе й наступних поколінь!

Вікіпедія: Міжнародний день рідної мови
День рідної мови – цікаві факти про українську мову
Сайт Уповноваженого із захисту державної мови

20 лютого – День вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні

На могилах у тих, що в борні полягли,
Собі щастя збудують онуки
І промовлять: вони не даремне жили, –
Здобули-бо нам волю їх муки…
Борис Грінченко, 1881

Революція Гідності засвідчила: українці не просто обрали шлях до Європи, вони готові за нього боротися, відстоюючи власні права та свободи.

День Героїв Небесної Сотні покликаний гідно вшанувати подвиг загиблих за ідеали демократії, права і свободи людини, європейське майбутнє України, увічнити людську, громадянську і національну відвагу та самовідданість, силу духу і стійкість громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави.

Серед загиблих героїв були люди всіх соціальних статусів, від пенсіонерів та студентів до успішних підприємців. Наймолодшому учаснику Майдану Назарієві Войтовичу було всього лише 17 років, а найстаршому Іванові Наконечному – виповнилося 82.

У 2024 році День Героїв Небесної Сотні буде проходити під гаслом «Залишаємося гідними своїх героїв». Не забуваймо тих, хто не пошкодував життя заради нашого майбутнього! Вічна пам’ять полеглим Героям Майдану!

Український інститут національної пам’яті: День Героїв Небесної Сотні
Вікіпедія: День Героїв Небесної Сотні
День пам’яті героїв Небесної Сотні у 2024 році

Відбувся ІІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

11 лютого 2024 року в Київській інженерній гімназії Дарницького району відбувся ІІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. У змаганні брали участь учні 8-11 класів з міста Києва та Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка. Діти мали можливість продемонструвати свої знання та вміння розв’язувати фізичні задачі. Загалом, учасникам було запропоновано розв’язати п’ять задач теоретичного туру і одну задачу експериментального туру. Пакет завдань був розроблений колективом викладачів з міста Дніпра. Ними були запропоновані цікаві, оригінальні, різноманітні за навчальними темами та рівнем складності завдання, які дали змогу виявити найсильніших учнів.

Умови завдань: 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас

Попередні результати:
м. Київ: 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас
УФМЛ КНУ: 8 клас, 9 клас, 10 клас, 11 клас

Для забезпечення комфортних умов під час змагань були залучені понад 20 членів оргкомітету, до якого увійшли вчителі фізики Дарницького району, адміністрація та педагогічні працівники Київської інженерної гімназії. Об’єктивну та неупереджену перевірку 250 робіт забезпечили понад 30 членів журі. До складу журі увійшли найдосвідченіші вчителі міста Києва та Українського фізико-математичного ліцею, викладачі та студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Організатори змагань висловлюють щирі слова подяки усім, хто брав участь в організації і проведенні олімпіади, яка сприяла популяризації предмета та заохоченню дітей до подальшого вивчення фізики.

Більш детально про перебіг змагань можна дізнатися на сайті https://phys.weblium.site/phys-olymp-24

Проведено семінар на тему: «Безпека дитини в мережі Інтернет: відкриті освітні ресурси на допомогу освітянам і батькам»

У сучасному світі всесвітня мережа Інтернет стала невід’ємною складовою життя суспільства. Діти використовують Інтернет з різною метою – від отримання різноманітної інформації в межах шкільних занять до дозвілля, спілкування з друзями та близькими. Якщо раніше дорослі говорили з дітьми про їх безпеку поза домом, за межами закладу освіти, то сьогодні необхідно пояснювати ризики під час перебування в Інтернеті, а головне – шляхи їх подолання.

Напередодні Дня безпечного Інтернету за запрошенням педагогічного колективу школи І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва провели у закладі семінар на тему: «Безпека дитини в мережі Інтернет: відкриті освітні ресурси на допомогу освітянам і батькам» (викладач – Вікторія Наумова).

Наша мета полягала у підвищенні обізнаності освітян про масштаби проблеми та наданні інформації, яка допоможе ефективно підтримувати дітей в їхній безпечній взаємодії з онлайн-світом.

Подбаємо про безпеку дітей разом!

#BorysGrinchenkoKyivMetropolitanUniversity
#УніверситетГрінченка
#Інститут_післядипломної_освіти
#ДеньБезпечногоІнтернету