Category Archives: СЕМІНАРИ

Лего-технології в роботі київських учителів-дефектологів

LEGO (від лат. Leg Godt – «добре грай») – серія розвивальних іграшок (наборів деталей для складання та моделювання). Про використання цих популярних конструкторів, а також про місію Компанії ЛЕГО в освітньому процесі навчальних закладів йшлося у виступі офіційного представника Фонду ЛЕГО Фаундейшн в Україні Оксани Роми на семінарі, що відбувся 27 лютого 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Програма семінару-практикуму
В.Бабіч. Використання конструктора ЛЕГО в корекційному процесі спеціальних закладів: презентація
Т.Геращенко. Лего-технології в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення: презентація
В.Близнюк. Варіативність використання Лего-технологій у роботі вчителя-тифлопедагога: презентація
Ідеї, що змінюють світ: історія конструктора ЛЕГО: відео (17 хв.)

ІКТ у роботі вчителів-дефектологів спеціальних шкіл

28 лютого 2014 року в медичній клініці «Аврора» відбувся науково-методичний семінар «Застосування технічних засобів навчання з подолання порушень слуху та мовлення в практиці роботи вчителів-дефектологів» для педагогів, що працюють в умовах спеціальних та інклюзивних закладів освіти. Знайомство з медичною клінікою «Аврора» та її науково-методичною базою запропонував генеральний директор медичної клініки «Аврора» Олександр Радченко.
Програма семінару
Наталія Козак. Конспект індивідуального заняття «Звук [a] та буква А» з розвитку слухового сприймання та формування вимови
О.Савченко. Інтеграція дітей з вадами слуху у суспільство, напрямки інклюзивної освіти в Україні: презентація
Н.Курушкіна. «Весна іде»: індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання в 2-му класі: презентація
Т.Москаленко. Індивідуальне заняття «Диференціація звуків [т] – [д] з формування вимови та розвиток слухового сприймання»: презентація
Т.Москаленко. Робота над текстом «В універмазі»: презентація
Пальчикова гімнастика: презентація
Буква «А»: відео (1 хв.)
Килимок А: відео (1 хв.)

Семінар ІППО для молодих новопризначених педагогів-організаторів

12 лютого 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка для молодих та новопризначених педагогів-організаторів було проведено семінар «Проектна технологія як засіб стимулювання саморозвитку та самореалізації учнівської молоді». Захід було підготовлено НМЦ громадянського виховання, виховних технологій та позашкільної освіти.
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами семінару, а також скористатися методичними рекомендаціями щодо практичного застосування проектної технології як засобу стимулювання саморозвитку та самореалізації учнівської молоді.
Програма семінару
Г.С.Мачишин. Організація проектної технології учнів у позаурочний час: презентація
КС.В.Савченко. Проектно-технологічний підхід у вихованні: презентація
О.Є.Матвійчук. Проектні технології як модель виховної системи: презентація
Н.В.Яковенко. Довготривалі проекти. З досвіду роботи педагога-організатора: презентація
Н.В.Наддур. Проектний метод як технологія, що спрямована на формування життєвої компетенції у сферах «Я – людина», «Я – особистість»: презентація
В.А.Дубровський. Проект «Шкільний музей – осередок патріотичного виховання підростаючого покоління»: презентація
Учнівський проект «Врятувати від забуття» (ЗСШ №42): презентація

Використання ІКТ на уроках природознавства в початковій школі

6 лютого 2014 року на базі СШ №329 «Логос» Дарницького району відбувся науково-практичний семінар «Створення дидактичних матеріалів з використанням ІКТ до уроків природознавства в 2 класі». Було обговорено значення ІКТ у викладанні програмового матеріалу з природознавства та особливості створення мультимедійних презентацій до уроків в другому класі.
Цікавим досвідом щодо створення дидактичних матеріалів до уроків природознавства поділились учитель початкових класів СШ №211 Оболонського району О.В.Голяк та учитель СШ №329  «Логос» Дарницького  району Н.В.Король.
Програма семінару
О.В.Полякова. Методичні рекомендації щодо створення мультимедійних презентацій до уроку природознавства
І.В.Андрусенко. Особливості вивчення навчального предмета «Природознавство» в 2 класі: презентація
Н.В.Король, Н.І.Степаненко. Наша планета – Земля: презентація

Семінар для педагогів інклюзивних навчальних закладів

22 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено семінар «Диференціація викладання навчальних предметів в умовах інклюзивного класу» для вчителів початкових класів інклюзивних навчальних закладів. Було презентовано основні стратегії, підходи та технології диференціації навчання школярів в умовах інклюзивного класу.
Одержавши консультації з питань, що виникають у процесі планування  роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, учасники семінару виконали практичні завдання з адаптації та модифікації запропонованого навчального матеріалу з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей своїх учнів.
І.В.Луценко, Ю.М.Найда. Диференційоване викладання: реалізація підходу: презентація

Науково-практичний семінар з українознавства

24 грудня 2013 року в спеціальній школі-інтернаті №11 м. Києва відбувся міський науково-практичний семінар «Українознавство в навчально-виховній системі сучасної школи (досвід спеціальної школи-інтернату І-ІІ ступенів №11 міста Києва)». Організований працівниками кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка захід зібрав понад 30 педагогічних працівників – методистів РНМЦ, учителів українознавства, керівників шкільних музеїв, лабораторій, кабінетів, гуртків та факультативних курсів українознавчого спрямування, а також вихователів спеціальних шкіл-інтернатів.
І.А.Кулеша. Плекаємо з Дитини Людину за законами Любові, Краси і Добра: презентація виступу
Ю.В.Беззуб. Зміст, форми, методи навчально-виховної роботи на засадах українознавства: презентація виступу
Семінар «Українознавство в навчально-виховній системі сучасної школи. (Досвід спеціальної школи-інтернату І-ІІ ступенів №11 міста Києва)»: фотогалерея