ІКТ у роботі вчителів-дефектологів спеціальних шкіл

28 лютого 2014 року в медичній клініці «Аврора» відбувся науково-методичний семінар «Застосування технічних засобів навчання з подолання порушень слуху та мовлення в практиці роботи вчителів-дефектологів» для педагогів, що працюють в умовах спеціальних та інклюзивних закладів освіти. Знайомство з медичною клінікою «Аврора» та її науково-методичною базою запропонував генеральний директор медичної клініки «Аврора» Олександр Радченко.
Програма семінару
Наталія Козак. Конспект індивідуального заняття «Звук [a] та буква А» з розвитку слухового сприймання та формування вимови
О.Савченко. Інтеграція дітей з вадами слуху у суспільство, напрямки інклюзивної освіти в Україні: презентація
Н.Курушкіна. «Весна іде»: індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання в 2-му класі: презентація
Т.Москаленко. Індивідуальне заняття «Диференціація звуків [т] – [д] з формування вимови та розвиток слухового сприймання»: презентація
Т.Москаленко. Робота над текстом «В універмазі»: презентація
Пальчикова гімнастика: презентація
Буква «А»: відео (1 хв.)
Килимок А: відео (1 хв.)
Він розповів історію створення першої та досі єдиної в Україні недержавної клініки, що має ліцензію та акредитаційний сертифікат вищої категорії МОЗ України, а ще – занесена до переліку професійних організацій слухової допомоги і входить до Міжнародного Золотого Альянсу «Oticon».
У теоретичній частині семінару було розглянуто актуальні питання інтеграції дітей із порушеннями слуху в суспільство.
Про реалізацію плану проведення курсів підвищення кваліфікації для вчителів-сурдопедагогів у 2014-2015 навчальному році розповіла методист НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Валентина Шорохова.
У доповіді вчителя-сурдопедагога клініки «Аврора» Наталії Козак йшлося про використання комп’ютерного тренажеру «У світі звуків». Було продемонстровано індивідуальне заняття «Звук та буква «А» з розвитку слухового сприймання та формування вимови. Педагог ознайомила колег зі своїм винаходом – рукавичкою – «жабкою», яка не лише «розповідає», а ще й «показує» дітям, як розташовувати язичок при вимові звуків «С» та «Ш».
Сурдопедагоги спеціальної школи-інтернату №9 для дітей із порушеннями слуху, вчителі індивідуальної роботи з формування вимови та розвитку слухового сприймання Тетяна Москаленко і Наталія Курушкіна продемонстрували корекційні заняття із використанням комп’ютерних технологій. По закінченні семінару його учасники отримали сертифікати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*