Лего-технології в роботі київських учителів-дефектологів

LEGO (від лат. Leg Godt – «добре грай») – серія розвивальних іграшок (наборів деталей для складання та моделювання). Про використання цих популярних конструкторів, а також про місію Компанії ЛЕГО в освітньому процесі навчальних закладів йшлося у виступі офіційного представника Фонду ЛЕГО Фаундейшн в Україні Оксани Роми на семінарі, що відбувся 27 лютого 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Програма семінару-практикуму
В.Бабіч. Використання конструктора ЛЕГО в корекційному процесі спеціальних закладів: презентація
Т.Геращенко. Лего-технології в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення: презентація
В.Близнюк. Варіативність використання Лего-технологій у роботі вчителя-тифлопедагога: презентація
Ідеї, що змінюють світ: історія конструктора ЛЕГО: відео (17 хв.)
Цікавими були виступи Тетяни Геращенко (вчитель-логопед) та Віталії Близнюк (тифлопедагог) спеціального ДНЗ №32 Голосіївського району для дітей із порушеннями зору. У своїх виступах вони продемонстрували варіативність практичного застосування лего-технологій у роботі педагога.
У практичній частині заходу було продемонстровано різновиди конструювання із «цеглинок» ЛЕГО різноманітних предметів та переглянуто відеофрагменти навчальних занять із використанням лего-технологій.
Учасники семінару мали можливість самостійно змайструвати подарунок до свята та виконати різноманітні тематичні завдання.
Наприкінці заходу методист НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Валентина Шорохова розповіла про організацію вивчення передового педагогічного досвіду з використання лего-технологій у спеціальних навчальних закладах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*