Category Archives: Останні новини

Серія робочих зошитів «Логіка» для учнів 3-4 класів

Автори серії зошитів для учнів третього й четвертого класу «Логіка» – працівники КУ імені Бориса Грінченка професор О.Я.Митник та методист НМЦ дошкільної і початкової освіти ІППО І.О.Большакова. Посібники включають систему завдань із логічним навантаженням до тем, визначених чинними програмами МОНУ з математики, української мови, природознавства, логіки.
Розв’язуючи завдання, учні не тільки поглиблюватимуть знання з основних навчальних дисциплін, а й розвиватимуть поняттєве, дивергентне й логічне мислення на основі виконання таких розумових операцій, як аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, аналогія, класифікація й систематизація понять і фактів. Подані в зошитах завдання можна виконувати на уроках математики, української мови та природознавства.
Посібники вийшли друком у видавництві «Ранок».
Каталог видавництва «Ранок»-2014: початкова школа

Засідання МО вчителів-логопедів ЗНЗ і ДНЗ столиці

28 березня 2014 року в приміщенні Центру науково-технічної творчості молоді «Сфера» Оболонського району відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів навчальних закладів Києва на тему «Розвиток пізнавальних психічних процесів на логопедичних заняттях з учнями, що мають загальне недорозвинення мовлення».
План роботи методичного об’єднання: презентація
О.В.Хмелєва-Токарєва. Роль методичного центру практичної психології та соціальної роботи в системі спеціальної освіти Оболонського району: презентація
В.В.Шорохова. Формування уваги молодших школярів в умовах інклюзивного та інтегрованого навчання: презентація
Т.О.Ярош. Особливості розвитку пізнавальних психічних процесів у молодших школярів, що мають порушення мовленнєвого розвитку: презентація
С.В.Лопухович. Розвиток логічного мислення в молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) на логопедичних заняттях: презентація
В.В.Чубар. Виховання зорової пам’яті та уваги на заняттях з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення: презентація
І.Є.Степанова. Сенсорне виховання учнів-дизартриків у процесі ігрової діяльності: презентація
Л.М.Фролова, І.Б.Королькевич. Розвиток слухового сприймання, слухової уваги та пам’яті на логопедичних заняттях: презентація
І.Є.Степанова. Приклади диктантів для учнів-логопатів: презентація

Дитячі логопеди й ортодонти: упевнені кроки до співпраці

До участі в засіданні методичного об’єднання вчителів-логопедів м. Києва, що відбулося 28 березня 2014 року, було запрошено фахівців Австралійського ортодонтичного центру, серед завдань якого – допомога дітям із порушеннями мовлення засобами м’язової гімнастики (міогімнастики).
Клініка «Австралійський ортодонтичний центр» у Києві
Інтерв’ю Джона Флаттера міжнародному журналу “Image.ua”
Про програму «Здоровий хребет»
Олена Левковська. Причини порушення прикусу дитини та вплив прикусу на вимовляння звуків: презентація

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 3 день

26 березня 2014 року учасники олімпіади виконували завдання ІІ туру. День видався напружений: після чотирьох годин інтенсивної праці – очікування суворого вердикту журі. Попередні результати змагання було оприлюднено лише ввечері. Для когось вони виявились успішними, а хтось нетерпляче чекає на завтрашню апеляцію ― раптом вдасться довести членам журі, що заслуговує на вищий бал!
Фоторепортаж

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 2 день

25 березня 2014 року учні 8-11 класів виконували завдання І туру олімпіади. Протягом чотирьох годин учасники мали розв’язати чотири задачі. Хоч роботи учнів зашифровані, але за кількістю набраних балів у перший день уже визначилися перші, поки що анонімні, лідери.
Після обіду до учасників олімпіади завітали актори творчого колективу «Студія Квартал-95». В актовому залі Українського фізико-математичного ліцею панувала весела, невимушена атмосфера, лунали жарти й сміх. А під вечір ― вільний час, коли можна відпочити або підготуватися до наступного туру олімпіади.
Фоторепортаж

Щоденник IV етапу LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 1 день

24 березня 2014 року в місті Києві стартував фінальний етап LIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики. У ній візьмуть участь 165 учнів з 25 областей України, Автономної Республіки Крим, м. Києва та Українського фізико-математичного ліцею КНУ імені Тараса Шевченка.
Фоторепортаж

Педагоги ДНЗ обговорюють інноваційні практики роботи з родинами

27 лютого 2014 року в Київському міському будинку вчителя відбулося чергове заняття університету науково-педагогічних знань вихователів-методистів ДНЗ «Метод проектів у роботі з батьками». Розглядалися інноваційні практики роботи з родинами зокрема, питання організації проектної діяльності з батьками в умовах дошкільного навчального закладу.
Програма заходу
Г.В.Смольникова. Інноваційні практики роботи з батьками (проектна діяльність): тези виступу
Т.В.Кущова, Л.Г.Німак. Батьківські родзинки для кожної дитинки: Інноваційний освітній проект творчої співпраці батьків, дітей і педагогів: презентація
Л.І.Меленець. Проекти роботи з родинами в ДНЗ м. Києва (за результатами міського конкурсу 2013 р.): презентація

Методичний посібник для вчителів-логопедів ДНЗ

Під час проведення в ІППО КУ імені Бориса Грінченка майстер-класу «Організація корекційно-розвивальної логопедичної роботи з дітьми, що мають порушення мовленнєвого розвитку» було презентовано методичний посібник для вчителів-логопедів ДНЗ.
Програма майстер-класу
Про ДНЗ №677 Солом’янського району

Круглий стіл ІППО для вчителів початкової школи

18 лютого 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено круглий стіл «Викладання курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі: проблеми і перспективи».
Учасники круглого столу обмінялися думками з приводу шляхів реалізації змісту курсу «Сходинки до інформатики» та особливостей викладання нового навчального предмета.
Т.І.Наньєва. Курс «Сходинки до інформатики» в початковій школі: презентація
О.В.Кувшинова. Особливості впровадження курсу «Сходинки до інформатики» в 2 класі: презентація
Л.В.Телецька. Використання ігрових завдань програмно-методичного комплексу «Сходинки до інформатики»: презентація
Н.М.Бицюра. Порівняльний аналіз змісту програми та підручника з курсу «Сходинки до інформатики» для 2 класу

Визначено претендентів на здобуття Шевченківської премії – 2014

У рік 200-ліття від дня народження Кобзаря на здобуття Національної премії України імені Тараса Шевченка було представлено близько 60 творів. До третього туру дійшло одинадцятеро претендентів, з яких шляхом голосування було відібрано п’ятьох. 14 лютого Комітет з Національної премії України імені Тараса Шевченка затвердив список претендентів на здобуття Шевченківської премії 2014 року. Офіційно вони стануть лауреатами після відповідного указу президента України.
Вікіпедія: Національна премія України імені Тараса Шевченка
Комітет з Національної премії України імені Тараса Шевченка

Майстер-клас для вчителів-логопедів навчальних закладів

23 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено майстер-клас «Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення». Захід провела вчитель-логопед міського медичного центру «Добробут» Ольга Василівна Дем’яненко. Учителям-логопедам навчальних закладів столиці було надано рекомендації щодо застосування сенсорної дієти; організації та проведення заходів для дітей зі зниженою сенсорною  чутливістю; використання заспокійливих заходів для зниження сенсорної гіперчутливості та гіперстимулювання.
Учасники майстер-класу отримали практичні поради, які вони зможуть реалізувати у своїй практиці.
Програма майстер-класу
О.В. Дем’яненко. Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення: презентація
О.В.Дем’яненко. Формування мовлення в дітей раннього віку: відеолекція

Науково-методична конференція для педагогів спеціальних та інклюзивних навчальних закладів

20 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичну конференцію «Корекційна робота з дітьми зі слухо-мовленнєвими порушеннями: методичний аспект». Учасниками заходу стали педагоги спеціальних та інклюзивних навчальних закладів. Мета конференції – сприяти формуванню середовища професійного спілкування фахівців, що працюють з дітьми, які мають мають кохлеарні імпланти й навчаються в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання.

Майстер-клас для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів

Науковці стверджують, що для розвитку розумових здібностей дитини та її мовлення вкрай важливо розвивати дрібну моторику її ручок. У ранньому дитинстві надзвичайно важливо навчити її складати пірамідку, пазли, зводити будиночок з кубиків…
Педагогам дошкільних навчальних закладів корисно ознайомитись із такою публікацією педагога: В.І.Осадча. Формування тонких диференційованих рухів пальців рук у дітей із порушенням опорно-рухового апарату // «Дефектолог», 2013 р., –  №9 (81), вересень. –  С. 20-35.
Програма майстер-класу
Фотогалерея