Засідання міської експертної комісії 19 травня 2014 року
19 травня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 10 експериментальних проектів.
Директор СЗШ №104 ім. О.Ольжича Оболонського району м. Києва Ю.Г.Ніцу доповів комісії про результати дослідно-експериментальної роботи «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі». Доповідь викликала жвавий інтерес, що спричинено актуальністю й доцільністю впровадження мультипрофільного навчання в освітнє середовище сучасних навчальних закладів.
Директор школи I ступеня №268 Оболонського району м. Києва О.Л.Антонюк презентувала успішні результати дослідно-експериментальної роботи з теми «Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи», які отримали позитивне схвалення присутніх.
Ю.Г.Ніцу. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація
О.Л.Антонюк. Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи: презентація
Т.В.Мироненко. Формування інтегрованих уявлень учнів про навколишній світ за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація
І.В.Корнійчук. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація
Л.А.Кузьменко. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація
Н.І.Бережна. Формування особистості учня, здатної до самореалізації, на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація
Члени міської експертної комісії мали можливість ознайомитися з результатами дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за науково-педагогічним проектом «Росток», мета якого полягає у створенні сприятливих умов для підвищення рівня фізичного, психічного, духовного розвитку учнів шляхом організації їхньої активної творчої діяльності на засадах інтеграції, гуманізації та екологізації змісту, методів, технологій навчання і виховання.
На засіданні комісії було представлено звіти про результати дослідно-експериментальної роботи з таких тем: «Формування інтегрованих уявлень учнів про навколишній світ за науково-педагогічним проектом «Росток» (СШ №110 ім. К.Гапоненка), «Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток» (CШ №202), «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток» (школа І – ІІІ ступенів №147), «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток» (СШ №250), «Формування особистості учня, здатної до самореалізації, на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток» (СЗШ №111 ім. С.А.Ковпака).
Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про схвалення наданих звітів та завершення дослідно-експериментальних робіт у зв’язку із завершенням термінів реалізації педагогічних експериментів регіонального рівня.
Залишити відповідь