Засідання міської експертної комісії 30 вересня 2014 року
30 вересня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних проектів.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендованих до відкриття з 2014-2015 н.р., а саме: «Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти» – СЗШ №27, 95, 175 Шевченківського району; «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи» – Київська спеціальна школа-інтернат №16 Святошинського району; «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інноваційного суспільства» – Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, СЗШ №81 Дніпровського району м. Києва; «Морально-духовний розвиток учнів 5 – 9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі» на базі СЗШ №219 Оболонського району, СЗШ №206, 297 Святошинського району м. Києва.
О.І.Іванова. Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти (СЗШ №27, 95, 175): презентація
Н.М.Нікуленкова. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи: презентація
І.П.Воротникова. Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства: презентація
Н.К.Лебідь. Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників: презентація
О.І.Буковська. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація
Члени міської експертної комісії та запрошені педагоги мали можливість ознайомитися із результатами дослідно-експериментальної роботи за темами «Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників», що здійснюється на базі СЗШ №286 Голосіївського району; «Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня» та «Формування творчої самостійності учнів у навчально-виховному процесі ліцею «Престиж» – ліцей «Престиж» Солом’янського району м. Києва.
Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про схвалення наданих звітів та завершення дослідно-експериментальних робіт «Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня» та «Формування творчої самостійності учнів у навчально-виховному процесі ліцею «Престиж» у зв’язку з необхідністю зміни рівня дослідно-експериментальної роботи з регіонального на всеукраїнський, що обумовлюється завданнями програми наступного етапу експерименту та науковою експертизою наданих звітних матеріалів.
Залишити відповідь