Category Archives: МЕТОДИЧНА РОБОТА

Досвід роботи працівників ДНЗ №518 Подільського району м. Києва Т.М.Шевченко та Л.А.Пух (2009)

Тема досвіду: «Розробка проектів з екологічного виховання дошкільників».
Адреса досвіду: ДНЗ №518 м.Києва.
Автори досвіду: директор ДНЗ №518 Тетяна Миколаївна Шевченко та вихователь-методист ДНЗ №518 Леся Анатоліївна Пух.
Суть досвіду полягає в розробці методики формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку як складової розвитку особистості, формування навички культурної природодоцільної поведінки через проектну діяльність. Ідея проектно-тематичної діяльності дозволяє поєднати зміст розвитку, виховання і навчання дошкільників із реальним життям, уможливлює використання умінь, навичок, знань для вирішення практичних задач екологічного спрямування.
Про досвід
Матеріали досвіду:
Конспект заняття «Осінні перельоти»
Сценарій екологічного свята «Пташина рада»
Брейн-ринг для педагогів

Знайомтесь: переможець ІІ етапу Конкурсу «Учитель року-2014» в номінації «Світова література»

Світлана Борисівна Ісаєнко підрахувала, що впродовж навчання школяр відвідує приблизно 10 000 уроків. Як зробити так, щоб навчальні заняття не були одноманітні? Як організувати яскравий пізнавальний процес? Пошук відповідей на ці запитання, сприяв професійному зростанню, сформував яскраву вчительську особистість.
Учитель світової літератури і російської мови СЗШ №158 Дніпровського району Світлана Борисівна Ісаєнко стала переможцем міського туру конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Світова література».

Досвід роботи вчителя трудового навчання СШ №252 А.В.Лисюка (2009)

Тема досвіду: «Розвиток творчої особистості як невід’ємна частина соціалізації школяра».
Адреса досвіду: СШ №252 Оболонського району м.Києва.
Автор досвіду: Лисюк Анатолій Володимирович.
Суть досвіду А.Лисюка полягає у створенні умов для розвитку творчої особистості в процесі вивчення трудового навчання. Різні види діяльності на уроках трудового навчання та в позаурочний час, як за формою так і за змістом, формують в учнів творчі здібності та вміння, які допоможуть їм у подальшій самостійній діяльності.
Матеріали досвіду:
5 клас. Оздоблення виробу. Види оздоблення виробів із фанери
7 клас. Призначення та будова токарно-гвинторізного верстата
9 клас. Конструювання пристроїв і пристосувань. Конструювання виробів з кількох деталей об’ємної форми
Сценарій позакласного заходу (конкурс «Моя професія»)
Авторські роботи вчителя і учнів (технічний опис)
Об’єкти праці для 5 класу (технологічні карти)