Знайомтесь: переможець ІІ етапу Конкурсу «Учитель року-2014» в номінації «Світова література»

Світлана Борисівна Ісаєнко підрахувала, що впродовж навчання школяр відвідує приблизно 10 000 уроків. Як зробити так, щоб навчальні заняття не були одноманітні? Як організувати яскравий пізнавальний процес? Пошук відповідей на ці запитання, сприяв професійному зростанню, сформував яскраву вчительську особистість.
Учитель світової літератури і російської мови СЗШ №158 Дніпровського району Світлана Борисівна Ісаєнко стала переможцем міського туру конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Світова література».

Близько 33 років працює Світлана Борисівна на педагогічній ниві. Освіту отримала в Одеському національному університеті імені І.І.Мечникова за спеціальністю філолог, викладач російської мови і літератури. Яскравий, самобутній, творчий учитель усі сили й наснагу віддає обраній справі. Визначальними рисами педагога є прагнення до самовдосконалення, потяг до всього нового.
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №158 м.Києва
У представленій ЮНЕСКО доповіді «Освіта: прихований скарб» Президент Міжнародної комісії з освіти в ХХІ столітті при ООН Жак Делорн наголосив, що сучасна людина має навчатися пізнавати, тобто оволодівати інструментарієм, необхідним для розуміння того, що відбувається у світі, тобто діяти таким чином, щоб безперервно здійснювати у власному життєвому середовищі потрібні зміни.
Тож основними своїми завданнями Світлана Борисівна вважає розвиток в учнів уміння орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно конструювати власні знання, розвивати критичне мислення. Вона успішно виявляє й використовує індивідуальний досвід кожного учня, надаючи йому можливість максимально реалізувати свої здібності.
Учитель активно впроваджує інноваційні технології. Урок, вважає Світлана Борисівна, має бути наповнений думками й почуттями, естетичними переживаннями, труднощами та радістю «здобування» знань про людей, про життя, про літературу. Захоплене ставлення вчителя до предмета, натхненне розв’язання учнями порушених у художніх творах моральних, естетичних, психологічних проблем – усе це створює в класі атмосферу творчості і співтворчості. Застосовуючи активні форми й методи навчання, педагог віртуозно і, головне, тактовно й непомітно спрямовує розумову діяльність учнів.
Голова Ради школи С.Б.Ісаєнко бере активну участь у різноманітних формах методичної роботи. Навчаючись у Внутрішньому інституті педагога «158 сходинок», Світлана Борисівна опановує біоадекватні технології та упроваджує їх на уроках методики ейдотехніки.
Належну увагу вчитель приділяє роботі з обдарованими дітьми. Під керівництвом Світлани Борисівни старшокласники здійснюють дослідницьку роботу в Малій академії наук, за результатами якої посідають призові місця на районному етапі конкурсу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*