Category Archives: Педагогічний досвід

Досвід роботи вчителя-дефектолога спеціального навчально-виховного комплексу «Мрія» Деснянського району м. Києва В.В.Бабіч

Тема досвіду: «Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах навчального закладу».
Адреса досвіду: спеціальний навчально-виховний комплекс «Мрія» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бабіч Вікторія Володимирівна.
Суть досвіду полягає у створенні авторської карти психологічно-педагогічної діагностики дітей з розкладами спектра аутизму в соціальній адаптації дітей та інтеграції в суспільство, залучення до суспільно-корисної діяльності.
Матеріали досвіду:
Карта розвитку АУТИЗМ
Опис навчальних блоків
Книжка-нагадування
Блок «Рослини»
Блок «Кухня»
Блок «КГН (Культурно-гігієнічні навички)»
Блок «СХД»
В.В.Бабіч. Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами спеціального НВК «Мрія»: презентація

Тим, хто узагальнює педагогічний досвід

Рекомендуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, надрукованими в журналі «Шкільна бібліотека» №3, 2011 року (видавець – ТОВ «Редакція газети «Позакласний час»). Автор рекомендацій – завідувач НМЦ координації методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка Галина Павлівна Бондарчук (на фото).
Г.П.Бондарчук. Методичні рекомендації щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ППД

Досвід роботи вчителя курсу «Християнська етика…» СЗШ №218 Деснянського району С.Д.Степури (2010)

Тема досвіду: «Виховання духовності молодших школярів у процесі вивчення курсу «Християнська етика в українській культурі».
Адреса досвіду: СЗШ №218 Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Степура Світлана Дмитрівна.
Суть досвіду полягає у створенні умов для формування християнських чеснот в учнів початкових класів на уроках курсу «Християнська етика в українській культурі». Використання інтерактивних методів навчання на уроках, у позаурочний час, а також робота з батьками сприяють відродженню національних традицій і вихованню духовно-моральних і естетичних почуттів учнів, які мають вагомий вплив на становлення особистості.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Весна природи і весна душі» (1 клас)
Конспект уроку «Молитва до Святого Миколая» (2 клас)
Конспект уроку «Воскресіння Христове» (4 клас)