Category Archives: Педагогічний досвід
Досвід роботи вчителя української мови Економіко-правового ліцею Деснянського району І.О.Радченко

Тема досвіду: «Створення та використання мультимедійних навчальних посібників як засіб підвищення якості навчального процесу з української мови та літератури».
Адреса досвіду: Економіко-правовий ліцей Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Радченко Ірина Олегівна.
Суть досвіду полягає у створенні системи електронного мультимедійного забезпечення уроків української мови та літератури для 5–11 класів за такою структурою: конспект уроку, презентації (медіа-експресії, слайд-твори, блок-диктанти та ін.), дидактичний матеріал, відео матеріали тощо. Зорове й слухове навантаження учнів збалансовано з урахуванням вікових особливостей школярів і санітарно-гігієнічних вимог МОЗ України.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Складне речення» (9 клас)
Твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему: презентація
Віршовий розмір: презентація
В.Підпалий. Тиха елегія: презентація
Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району В.І.Гатальської (2009)

Тема досвіду: «Технологія групового навчання у комп’ютерному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Гатальська Валентина Іванівна.
Суть досвіду полягає у використанні Універсального програмно-методичного комплексу електронної автоматизованої навчально-тестувальної системи (УПМК ЕЛАНТЕС) для групового та індивідуального навчання: сучасні комп’ютери виконують роль асистентів учителя на уроці, а також індивідуальних репетиторів кожного учня.
Матеріали досвіду:
В.І.Гатальська. Технологія групового навчання у віртуальному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС: віртуальний посібник
Досвід роботи вчителя фізики гімназії «Троєщина» Деснянського району м. Києва С.Ю.Ткаченко (2009)

Тема досвіду: «Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Світлана Юріївна.
Суть досвіду полягає у впровадженні в навчально-виховний процес ЗНЗ інноваційних технологій і методик, зокрема створення програмного матеріалу з фізики та астрономії для роботи в мультимедійних технологіях; робота в проектних технологіях I*EARN Intel з метою формування інформаційної компетентності учнів та забезпечення їх комунікативної діяльності.
Матеріали досвіду:
Урок з теми «Закон Бернуллі»
Позаурочний захід для учнів 7-8 класів «Біоніка»
Закон Бернуллі: презентація
Біоніка: презентація
Досвід роботи працівників ДНЗ №518 Подільського району м. Києва Т.М.Шевченко та Л.А.Пух (2009)

Тема досвіду: «Розробка проектів з екологічного виховання дошкільників».
Адреса досвіду: ДНЗ №518 м.Києва.
Автори досвіду: директор ДНЗ №518 Тетяна Миколаївна Шевченко та вихователь-методист ДНЗ №518 Леся Анатоліївна Пух.
Суть досвіду полягає в розробці методики формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку як складової розвитку особистості, формування навички культурної природодоцільної поведінки через проектну діяльність. Ідея проектно-тематичної діяльності дозволяє поєднати зміст розвитку, виховання і навчання дошкільників із реальним життям, уможливлює використання умінь, навичок, знань для вирішення практичних задач екологічного спрямування.
Про досвід
Матеріали досвіду:
Конспект заняття «Осінні перельоти»
Сценарій екологічного свята «Пташина рада»
Брейн-ринг для педагогів
Досвід роботи вчителя трудового навчання СШ №252 А.В.Лисюка (2009)

Тема досвіду: «Розвиток творчої особистості як невід’ємна частина соціалізації школяра».
Адреса досвіду: СШ №252 Оболонського району м.Києва.
Автор досвіду: Лисюк Анатолій Володимирович.
Суть досвіду А.Лисюка полягає у створенні умов для розвитку творчої особистості в процесі вивчення трудового навчання. Різні види діяльності на уроках трудового навчання та в позаурочний час, як за формою так і за змістом, формують в учнів творчі здібності та вміння, які допоможуть їм у подальшій самостійній діяльності.
Матеріали досвіду:
5 клас. Оздоблення виробу. Види оздоблення виробів із фанери
7 клас. Призначення та будова токарно-гвинторізного верстата
9 клас. Конструювання пристроїв і пристосувань. Конструювання виробів з кількох деталей об’ємної форми
Сценарій позакласного заходу (конкурс «Моя професія»)
Авторські роботи вчителя і учнів (технічний опис)
Об’єкти праці для 5 класу (технологічні карти)