Category Archives: Педагогічний досвід

Досвід роботи вчителя-дефектолога спеціального навчально-виховного комплексу «Мрія» Деснянського району м. Києва В.В.Бабіч

Тема досвіду: «Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах навчального закладу».
Адреса досвіду: спеціальний навчально-виховний комплекс «Мрія» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бабіч Вікторія Володимирівна.
Суть досвіду полягає у створенні авторської карти психологічно-педагогічної діагностики дітей з розкладами спектра аутизму в соціальній адаптації дітей та інтеграції в суспільство, залучення до суспільно-корисної діяльності.
Матеріали досвіду:
Карта розвитку АУТИЗМ
Опис навчальних блоків
Книжка-нагадування
Блок «Рослини»
Блок «Кухня»
Блок «КГН (Культурно-гігієнічні навички)»
Блок «СХД»
В.В.Бабіч. Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами спеціального НВК «Мрія»: презентація

Тим, хто узагальнює педагогічний досвід

Рекомендуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, надрукованими в журналі «Шкільна бібліотека» №3, 2011 року (видавець – ТОВ «Редакція газети «Позакласний час»). Автор рекомендацій – завідувач НМЦ координації методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка Галина Павлівна Бондарчук (на фото).
Г.П.Бондарчук. Методичні рекомендації щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ППД

Досвід роботи вчителя курсу «Християнська етика…» СЗШ №218 Деснянського району С.Д.Степури (2010)

Тема досвіду: «Виховання духовності молодших школярів у процесі вивчення курсу «Християнська етика в українській культурі».
Адреса досвіду: СЗШ №218 Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Степура Світлана Дмитрівна.
Суть досвіду полягає у створенні умов для формування християнських чеснот в учнів початкових класів на уроках курсу «Християнська етика в українській культурі». Використання інтерактивних методів навчання на уроках, у позаурочний час, а також робота з батьками сприяють відродженню національних традицій і вихованню духовно-моральних і естетичних почуттів учнів, які мають вагомий вплив на становлення особистості.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Весна природи і весна душі» (1 клас)
Конспект уроку «Молитва до Святого Миколая» (2 клас)
Конспект уроку «Воскресіння Христове» (4 клас)

Досвід роботи вчителя української мови Економіко-правового ліцею Деснянського району І.О.Радченко

Тема досвіду: «Створення та використання мультимедійних навчальних посібників як засіб підвищення якості навчального процесу з української мови та літератури».
Адреса досвіду: Економіко-правовий ліцей Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Радченко Ірина Олегівна.
Суть досвіду полягає у створенні системи електронного мультимедійного забезпечення уроків української мови та літератури для 5–11 класів за такою структурою: конспект уроку, презентації (медіа-експресії, слайд-твори, блок-диктанти та ін.), дидактичний матеріал, відео матеріали тощо. Зорове й слухове навантаження учнів збалансовано з урахуванням вікових особливостей школярів і санітарно-гігієнічних вимог МОЗ України.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Складне речення» (9 клас)
Твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему: презентація
Віршовий розмір: презентація
В.Підпалий. Тиха елегія: презентація

Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району В.І.Гатальської (2009)

Тема досвіду: «Технологія групового навчання у комп’ютерному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Гатальська Валентина Іванівна.
Суть досвіду полягає у використанні Універсального програмно-методичного комплексу електронної автоматизованої навчально-тестувальної системи (УПМК ЕЛАНТЕС) для групового та індивідуального навчання: сучасні комп’ютери виконують роль асистентів учителя на уроці, а також індивідуальних репетиторів кожного учня.
Матеріали досвіду:
В.І.Гатальська. Технологія групового навчання у віртуальному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС: віртуальний посібник

Досвід роботи вчителя фізики гімназії «Троєщина» Деснянського району м. Києва С.Ю.Ткаченко (2009)

Тема досвіду: «Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Світлана Юріївна.
Суть досвіду полягає у впровадженні в навчально-виховний процес ЗНЗ інноваційних технологій і методик, зокрема створення програмного матеріалу з фізики та астрономії для роботи в мультимедійних технологіях; робота в проектних технологіях I*EARN Intel з метою формування інформаційної компетентності учнів та забезпечення їх комунікативної діяльності.
Матеріали досвіду:
Урок з теми «Закон Бернуллі»
Позаурочний захід для учнів 7-8 класів «Біоніка»
Закон Бернуллі: презентація
Біоніка: презентація

Досвід роботи працівників ДНЗ №518 Подільського району м. Києва Т.М.Шевченко та Л.А.Пух (2009)

Тема досвіду: «Розробка проектів з екологічного виховання дошкільників».
Адреса досвіду: ДНЗ №518 м.Києва.
Автори досвіду: директор ДНЗ №518 Тетяна Миколаївна Шевченко та вихователь-методист ДНЗ №518 Леся Анатоліївна Пух.
Суть досвіду полягає в розробці методики формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку як складової розвитку особистості, формування навички культурної природодоцільної поведінки через проектну діяльність. Ідея проектно-тематичної діяльності дозволяє поєднати зміст розвитку, виховання і навчання дошкільників із реальним життям, уможливлює використання умінь, навичок, знань для вирішення практичних задач екологічного спрямування.
Про досвід
Матеріали досвіду:
Конспект заняття «Осінні перельоти»
Сценарій екологічного свята «Пташина рада»
Брейн-ринг для педагогів

Досвід роботи вчителя трудового навчання СШ №252 А.В.Лисюка (2009)

Тема досвіду: «Розвиток творчої особистості як невід’ємна частина соціалізації школяра».
Адреса досвіду: СШ №252 Оболонського району м.Києва.
Автор досвіду: Лисюк Анатолій Володимирович.
Суть досвіду А.Лисюка полягає у створенні умов для розвитку творчої особистості в процесі вивчення трудового навчання. Різні види діяльності на уроках трудового навчання та в позаурочний час, як за формою так і за змістом, формують в учнів творчі здібності та вміння, які допоможуть їм у подальшій самостійній діяльності.
Матеріали досвіду:
5 клас. Оздоблення виробу. Види оздоблення виробів із фанери
7 клас. Призначення та будова токарно-гвинторізного верстата
9 клас. Конструювання пристроїв і пристосувань. Конструювання виробів з кількох деталей об’ємної форми
Сценарій позакласного заходу (конкурс «Моя професія»)
Авторські роботи вчителя і учнів (технічний опис)
Об’єкти праці для 5 класу (технологічні карти)

Досвід роботи гімназії №136 Дніпровського району м. Києва (2008)

Тема досвіду: «Впровадження інтерактивних технологій на уроках російської мови, зарубіжної літератури».
Адреса досвіду: гімназія №136 Дніпровського району м.Києва.
Матеріали досвіду:
Урок ЗМ в 7 кл. «Повторение понятия текст…»
Урок ЗМ в 7 кл. «Понятие о публицистическом стиле речи»
Сценарій вечора відпочинку «Осінній бал» з елементами інтелектуальної гри (6 кл.)
Сценарій вечора «Услід за літературними героями» (7-11 кл.)
Сценарій пушкінського літературного вечора «А мне приснился сон…» (7-11 кл.)
Літературно-мистецька пошукова вистава «Камея Гонзаго, або детективна агенція «Міф»
Презентація досвіду гімназії №136 Дніпровського району м. Києва

Досвід роботи вчителя фізики СШ №291 Дарницького району м. Києва О.П.Бабко (2008)

Тема досвіду: «Методика і техніка демонстраційного і фронтального (авторського) експерименту з фізики в середній загальноосвітній школі».
Адреса досвіду: спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №291 Дарницького району м.Києва.
Автор досвіду: старший учитель фізики Бабко Олена Петрівна.
Матеріали досвіду