Category Archives: Педагогічний досвід

Досвід роботи працівників ДНЗ №63 Солом`янського району м.Києва С.Л.Самойлової та О.Г.Лисенко

Тема досвіду: «Індивідуалізація в навчально-виховній роботі дошкільного закладу».
Адреса досвіду: ДНЗ №63 Солом`янського району м.Києва.
Автори досвіду: Самойлова Світлана Леонідівна, Лисенко Олена Георгіївна.
Суть досвіду полягає в створенні в дошкільному навчальному закладі психолого-педагогічних умов для становлення індивідуальності дошкільника. Необхідність індивідуалізації навчально-виховного процесу обумовлена можливістю краще враховувати здібності, інтереси, потенційні можливості кожної дитини, стиль спілкування і навчання. Це, у свою чергу, призводить до формування позитивного, толерантного ставлення до інших дітей, бачення та прийняття розбіжностей між ними, прагнення допомогти й підтримати.
Матеріали:
Опис досвіду роботи ДНЗ №63
Стратегії педагогічної роботи з дітьми залежно від їх темпераменту
Поради щодо урахування індивідуальних відмінностей у виховному процесі
Анкета «Прояв самостійності дітей у родині» та поради батькам щодо виховання в дітей самостійності
Критерії об’єднання дітей для організації підгрупових занять

Досвід роботи вчителя інформатики Кловського ліцею №77 Печерського району Ю.Б.Шведової

Тема досвіду: «Розробка та впровадження послідовної програми з курсу інформатики для 5-11 класів».
Адреса досвіду: Кловський ліцей №77 Печерського району м.Києва.
Автор досвіду: Шведова Юлія Борисівна.
Суть досвіду полягає в розробці послідовного програмного комплексу з вивчення інформаційних технологій з курсу «Інформаційні технології у дизайн-освіті для 5-11 класів. Ідея комплексу полягає в інтегруванні навчальних курсів освітніх галузей “Технології” та “Естетична культура” із застосуванням напрямку інформаційних технологій та дизайн-освіти, основою якого є послідовна програма з курсу інформаційних технологій для 5-11 класів, його апробація, діагностика, аналіз результатів та остаточний вибір якісних форм та методів навчання за результатами цього аналізу.
Матеріали досвіду:
Скорочений опис інформаційного Web-посібника з економічної географії для 10-х класів (США, Канада, Австралія та країни Західної Європи) з практичними та тестовими завданнями
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів технологічний напрям, технологічний профіль, спеціалізація «Основи дизайну»

Досвід роботи колективу ДНЗ № 428 «Екологічне виховання старших дошкільників (за творами Василя Сухомлинського)»

Тема досвіду: «Екологічне виховання старших дошкільників (за творами Василя Сухомлинського»).
Адреса досвіду: ДНЗ № 428 Шевченківського району м. Києва.
Автори досвіду: Заріцька Наталія, директор, Селіванова Ірина, вихователь-методист, Стеценко Тетяна, Могутнова Наталія, вихователі.
Новизна педагогічного досвіду полягає у:
• розробці інноваційних форм роботи формування природодоцільної поведінки: реалізація потенціалу освітньої подорожі в процесі пізнання природного простору міського дитячого садка;
• модифікації дидактичних ігор природничого змісту на основі казок Василя Сухомлинського;
• визначення ролі проєктної діяльності як ефективного методу екологічної освіти дошкільників.
Опис досвіду
Свідоцтво про затвердження педагогічного досвіду
Фейсбук-сторінка ДНЗ № 428

Досвід роботи вчителя фізики гімназії №179 Голосіївського району Н.Г.Ткаченко

Тема досвіду: «Інтерактивні технології та методики в навчально-виховному процесі з фізики».
Адреса досвіду: гімназія №179 Голосіївського району м.Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Наталія Григорівна
Суть досвіду полягає в розробці методик інтерактивного навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики, астрономії та природознавства.
Матеріали досвіду:
• Конспект уроку «Тиск. Одиниці тиску» (8 клас)
• Конспект уроку «Тиск у рідинах та газах» (8 клас)
• Конспект уроку-конференції «Шкала електромагнітних випромінювань. Властивості та застосування різних видів випромінювання»
• Н.Г.Ткаченко. Передовий педагогічний досвід: презентація виступу

Досвід роботи заступника директора з англомовного циклу, вчителя англійської мови ліцею «Інтелект» Дарницького району м. Києва Н.М.Гордєєвої, Л.А.Шундик (2014)

Тема досвіду: «Використання інтерактивних технологій у навчанні граматики».
Адреса досвіду: ліцей «Інтелект» Дарницького району м. Києва.
Автори досвіду: Гордєєва Наталія Миколаївна, Шундик Людмила Анатоліївна.
Суть досвіду полягає в розробці та експериментальній перевірці системи інтерактивних вправ та тестових завдань з граматики.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «System of english tense forms in active and passive voices» (9 клас)
План-конспект блоку уроків з граматики «Number of nouns» (9 клас)
Методична розробка «Настільні ігри» (9 клас)