Category Archives: Педагогічний досвід

Досвід роботи заступника директора з англомовного циклу, вчителя англійської мови ліцею «Інтелект» Дарницького району м. Києва Н.М.Гордєєвої, Л.А.Шундик (2014)

Тема досвіду: «Використання інтерактивних технологій у навчанні граматики».
Адреса досвіду: ліцей «Інтелект» Дарницького району м. Києва.
Автори досвіду: Гордєєва Наталія Миколаївна, Шундик Людмила Анатоліївна.
Суть досвіду полягає в розробці та експериментальній перевірці системи інтерактивних вправ та тестових завдань з граматики.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «System of english tense forms in active and passive voices» (9 клас)
План-конспект блоку уроків з граматики «Number of nouns» (9 клас)
Методична розробка «Настільні ігри» (9 клас)

Досвід роботи заступника директора з навчально-виховної роботи, вчителів індивідуальної роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови спеціальної школи-інтернату І-ІІІ ступенів №9 Голосіївського району м. Києва Т.І.Москаленко, Н.О.Курушкіної, М.В.Коноваленко (2014)

Тема досвіду: «Організація індивідуальних занять із розвитку слухового сприймання та формування вимови з використанням ІК технологій учителями індивідуальної роботи в спеціальній школі для дітей зі зниженим слухом».
Адреса досвіду: спеціальна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №9 Голосіївського района м. Києва.
Автори досвіду: Москаленко Тетяна Іванівна, Курушкіна Наталія Олексіївна, Коноваленко Марія Вікторівна.
Суть досвіду полягає в організації індивідуальних занять із розвитку слухового сприймання та формування вимови з використанням інформаційно-комунікативних технологій, поєднання вчителями спеціальної школи для дітей зі зниженим слухом при проведенні індивідуальних занять традиційних та інноваційних методів роботи, застосування апаратно-програмних методичних комп’ютерних комплексів з корекційно-розвитковими програмами «Живий звук».
Матеріали досвіду:
Структура індивідуального заняття
Т.І.Москаленко. Дидактичний матеріал до індивідуального заняття «Історичний матеріал Голодомор 1932-1933 рр», 5 клас: презентація
Н.О.Курушкіна. Робота над текстом «У їдальні», 2 клас: презентація
М.В.Коноваленко. Робота над текстом «Частини тіла», 2 клас: презентація
Т.І.Москаленко. Робота над текстом «Головне місто держави», 6 клас: презентація

Досвід роботи педагогічного колективу гімназії №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м. Києва

Тема досвіду: «Організація правової освіти та правового виховання громадянина України, здатного жити в правовій державі».
Адреса досвіду: гімназія №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м.Києва.
Автор досвіду: педагогічний колектив гімназії №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м.Києва.
Суть досвіду: підтримка та розвиток обдарованих дітей, створення умов для саморозвитку та самореалізації, стимулювання учнів та викладачів у їхній фаховій та навчальній діяльності.
Матеріали досвіду:
Засідання дискусійного клубу «Феміда»
Всеобуч для батьків на тему: «Роль сім`ї у формуванні особистості дитини. Пустощі і хуліганство – чи є відмінності?»
Правова система: презентація
Україна суверенна, демократична, соціальна, правова держава: презентація
Союз захисту прав дитини: презентація

Досвід роботи вчителя-дефектолога спеціального навчально-виховного комплексу «Мрія» Деснянського району м. Києва В.В.Бабіч

Тема досвіду: «Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах навчального закладу».
Адреса досвіду: спеціальний навчально-виховний комплекс «Мрія» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бабіч Вікторія Володимирівна.
Суть досвіду полягає у створенні авторської карти психологічно-педагогічної діагностики дітей з розкладами спектра аутизму в соціальній адаптації дітей та інтеграції в суспільство, залучення до суспільно-корисної діяльності.
Матеріали досвіду:
Карта розвитку АУТИЗМ
Опис навчальних блоків
Книжка-нагадування
Блок «Рослини»
Блок «Кухня»
Блок «КГН (Культурно-гігієнічні навички)»
Блок «СХД»
В.В.Бабіч. Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами спеціального НВК «Мрія»: презентація

Тим, хто узагальнює педагогічний досвід

Рекомендуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, надрукованими в журналі «Шкільна бібліотека» №3, 2011 року (видавець – ТОВ «Редакція газети «Позакласний час»). Автор рекомендацій – завідувач НМЦ координації методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка Галина Павлівна Бондарчук (на фото).
Г.П.Бондарчук. Методичні рекомендації щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ППД

Досвід роботи вчителя курсу «Християнська етика…» СЗШ №218 Деснянського району С.Д.Степури (2010)

Тема досвіду: «Виховання духовності молодших школярів у процесі вивчення курсу «Християнська етика в українській культурі».
Адреса досвіду: СЗШ №218 Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Степура Світлана Дмитрівна.
Суть досвіду полягає у створенні умов для формування християнських чеснот в учнів початкових класів на уроках курсу «Християнська етика в українській культурі». Використання інтерактивних методів навчання на уроках, у позаурочний час, а також робота з батьками сприяють відродженню національних традицій і вихованню духовно-моральних і естетичних почуттів учнів, які мають вагомий вплив на становлення особистості.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Весна природи і весна душі» (1 клас)
Конспект уроку «Молитва до Святого Миколая» (2 клас)
Конспект уроку «Воскресіння Христове» (4 клас)

Досвід роботи вчителя української мови Економіко-правового ліцею Деснянського району І.О.Радченко

Тема досвіду: «Створення та використання мультимедійних навчальних посібників як засіб підвищення якості навчального процесу з української мови та літератури».
Адреса досвіду: Економіко-правовий ліцей Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Радченко Ірина Олегівна.
Суть досвіду полягає у створенні системи електронного мультимедійного забезпечення уроків української мови та літератури для 5–11 класів за такою структурою: конспект уроку, презентації (медіа-експресії, слайд-твори, блок-диктанти та ін.), дидактичний матеріал, відео матеріали тощо. Зорове й слухове навантаження учнів збалансовано з урахуванням вікових особливостей школярів і санітарно-гігієнічних вимог МОЗ України.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Складне речення» (9 клас)
Твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему: презентація
Віршовий розмір: презентація
В.Підпалий. Тиха елегія: презентація

Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району В.І.Гатальської (2009)

Тема досвіду: «Технологія групового навчання у комп’ютерному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Гатальська Валентина Іванівна.
Суть досвіду полягає у використанні Універсального програмно-методичного комплексу електронної автоматизованої навчально-тестувальної системи (УПМК ЕЛАНТЕС) для групового та індивідуального навчання: сучасні комп’ютери виконують роль асистентів учителя на уроці, а також індивідуальних репетиторів кожного учня.
Матеріали досвіду:
В.І.Гатальська. Технологія групового навчання у віртуальному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС: віртуальний посібник

Досвід роботи вчителя фізики гімназії «Троєщина» Деснянського району м. Києва С.Ю.Ткаченко (2009)

Тема досвіду: «Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Світлана Юріївна.
Суть досвіду полягає у впровадженні в навчально-виховний процес ЗНЗ інноваційних технологій і методик, зокрема створення програмного матеріалу з фізики та астрономії для роботи в мультимедійних технологіях; робота в проектних технологіях I*EARN Intel з метою формування інформаційної компетентності учнів та забезпечення їх комунікативної діяльності.
Матеріали досвіду:
Урок з теми «Закон Бернуллі»
Позаурочний захід для учнів 7-8 класів «Біоніка»
Закон Бернуллі: презентація
Біоніка: презентація