Category Archives: Звіти

IV міська науково-методична конференція методистів–кореспондентів

14 травня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулася IV міська науково-методична конференція методистів–кореспондентів кафедр Інституту «Методичні новації столичної освіти: здобутки та перспективи». У роботі конференції взяли участь науковці та методисти-кореспонденти кафедр – педагоги ЗНЗ та ДНЗ столиці.
З вітальним словом до учасників заходу звернувся М.Ф.Войцехівський, директор ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук. Л.А.Липова, старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук, ознайомила педагогів із новими вимогами до змісту освіти в контексті її профілізації. Г.Д.Щекатунова, завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО, кандидат педагогічних наук, розповіла про роль педагогічних інновацій як механізму ефективного розвитку шкільної освіти.
Учасники конференції поділилися досвідом методичної роботи в навчальних закладах.
Програма конференції
Рішення IV міської науково-методичної конференції методистів–кореспондентів
Н.І.Бизова. Мультисенсорне навчання на уроках англійської мови: презентація
Е.В.Ситник. Методика організаційно-педагогічної комунікації вчителя правознавства з громадськими організаціями і місцевою громадою у справі формування громадянської компетентності учнів: презентація

Конференція з питань застосування в ДНЗ музейної педагогіки

24 квітня 2015 року в Національному музеї українського народного декоративного мистецтва відбулася науково-практична конференція «Перспективи застосування музейної педагогіки в ДНЗ м.Києва».
Теоретичну частину конференції представили викладачі кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка Ю.В.Беззуб та О.В.Дудар.
Програма конференції
О.В.Дудар. Виховний потенціал музейної педагогіки: презентація
Ю.В.Беззуб. Пропедевтика українознавства: презентація
Т.С.Пипченко. Особливості роботи музеїв в НВК «Кияночка»: презентація
О.М.Стукал. Створення тематичного міні-музею в дошкільному навчальному закладі: презентація

Онлайн-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти»

З 10 по 23 квітня 2015 року Київський університет імені Бориса Грінченка проводив Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”. Напрями роботи конференції:
• Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
• Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
• Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
• Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.
Детальну інформацію про конференцію  дивіться на сайті http://conf.kubg.edu.ua

Міська науково-практична конференція, присвячена 200-річчю від дня народження Кобзаря

17 квітня 2014 року в Молодіжній залі Київського міського будинку вчителя відбулася міська науково-практична конференція «Близькі й далекі світи Тараса Шевченка» для вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Організатори й натхненники заходу – ІППО КУ імені Бориса Грінченка, Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії МОН України та Національний музей українського народного декоративного мистецтва.
У роботі конференції взяли участь понад 100 осіб. Це вчителі історії, правознавства й українознавства, керівники шкільних музеїв, лабораторій, кабінетів, гуртків та факультативних курсів українознавчого (народознавчого, етнографічного) спрямування столичних шкіл, ліцеїв та гімназій, методисти РНМЦ, наукові та науково-педагогічні працівники ІППО КУ імені Бориса Грінченка, науковці ННДІУВІ, НМУНДМ.
Про конференцію на веб-сайті ННДІУВІ
Ю.В.Беззуб. Постать Тараса Шевченка в житті та творчості Бориса Грінченка: презентація виступу
О.В.Дудар. Тарас Шевченко відомий і невідомий: презентація виступу
А.О.Титаренко. Мистецька Шевченкіана Національного музею українського народного декоративного мистецтва: презентація виступу
О.О.Смольницька. Відомий Тарас Шевченко в рідкісних архівах: презентація виступу

Конференція ІППО для вчителів іноземної мови

27 березня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено конференцію «Розвиток навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів та здібностей учнів як умова професійно зорієнтованого навчання» для голів РМО вчителів іноземної мови та вчителів англійської мови.
Завданням навчального процесу з іноземної мови в сучасних умовах є надання можливостей кожному учневі вивчити мову як для особистих цілей, так і відповідно для потреб сучасного суспільства. Профільне навчання як один із видів диференційованого навчання надає учням можливості реалізувати свої освітні потреби, нахили та здібності зокрема у вивченні англійської мови, дозволяє враховувати їхні інтереси відповідно до професійного самовизначення.
У конференції взяли участь 156 учителів англійської мови. З навчально-методичним забезпеченням профільного вивчення англійської мови учасників конференції ознайомила Л.Залюбовська, методист видавництва Кембриджського університету Cambridge University Press. Про методи та принципи організації самостійної роботи учнів йшлося в доповіді О.Маділус, тренера та автора методичних матеріалів та посібників (Велика Британія). Д.Сіжук, консультант Cambridge English Language Assessment в Україні, розповіла про принципи оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та нові формати екзаменів Cambridge English.
Л.Залюбовська. Навчально-методичне забезпечення профільного вивчення англійської мови: текст виступу
О.Маділус. Методи та принципи організації самостійної роботи учнів: текст виступу

Науково-методична конференція для педагогів спеціальних та інклюзивних навчальних закладів

20 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичну конференцію «Корекційна робота з дітьми зі слухо-мовленнєвими порушеннями: методичний аспект». Учасниками заходу стали педагоги спеціальних та інклюзивних навчальних закладів. Мета конференції – сприяти формуванню середовища професійного спілкування фахівців, що працюють з дітьми, які мають мають кохлеарні імпланти й навчаються в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання.