Category Archives: Друковані праці ІПО

Знання про досвід колег – могутній імпульс для пошуку власних рішень

В умовах сучасного розвитку освіти проблема залучення дитини до світу мистецтва є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Навесні 2009 року в ДНЗ № 518 Подільського району м. Києва відбувся міжрегіональний семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів художньо-естетичного напряму «Художньо-естетична діяльність (практика) як складова особистісного розвитку дошкільника». Перейняти досвід колег та поділитись своїми напрацюваннями зголосилися: Томенко Любов Миколаївна, завідуюча ДНЗ № 10 «Любавонька», м. Переяслав-Хмельницький, Жменяк Віра Семенівна, завідуюча ДНЗ № 21 «Ластовічка», м. Ужгород,
педагоги ДНЗ № 307 м. Харкова, музичні керівники ДНЗ Подільського р-ну, завідувачі ДНЗ м. Києва.
У роботі семінару взяли участь науковці.
Статтю методиста НМЦ дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка та матеріали семінару видруковано в часописі «Дитячий садок». – 2009. – Число 33 (513) вересень. – С. 8-11.
Текст статті

Як запобігати втомлюваності дошкільнят у процесі їхнього навчання

Ніхто не заперечуватиме, що навчання дошкільнят має відбуватися легко й весело, не перевантажувати, а захоплювати й радувати малечу. На жаль, умінням так організувати роботу, володіють не всі, оскільки це потребує певного рівня педагогічної майстерності. Тож на практиці не завжди вдається уникати втоми, а то й перевтоми малят під час організованого навчання. Чим небезпечна втома і як можна їй запобігати, у п’ятому номері журналу «Дошкільне виховання» за 2009 рік розповідає в своїй статті «Втома-ворог небезпечний» Валентина Шорохова, методист-дефектолог НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка.

Уривок зі статті: інтегровані динамічні паузи логопедичного спрямування

Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів

Статтю Лариси Володимирівни Кравчук, викладача кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО, «Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів» присвячено проблемі збереження здоров’я дитини молодшого шкільного віку. Для нашого суспільства ця проблема завжди була й є актуальною та пріоритетною. Адже саме в дитячому віці закладається фундамент особистості, формуються її основні якості: фізичне і психічне здоров’я, інтелектуальний і моральний потенціал. Досліджуючи питання збереження здоров’я дитини, автор робить висновок, що вищою мірою здоров’я людини є здоров’я моральне, адже фізичний стан перебуває в прямій залежності від рівня морально-етичного розвитку.
Статтю вміщено в збірнику «Освіта дорослих в Україні: ІХ Міжнародна науково-практична конференція». – К.: «ЕКМО», 2008.