Category Archives: Головна

Проведено семінар «Організація підготовки до ДПА з біології в 9-х та 11-х класах»

5 березня 2015 року в гімназії 177 (біотехнологій) було проведено семінар «Організація підготовки до ДПА з біології в 9-х та 11-х класах» для методистів РНМЦ, учителів біології та голів МО вчителів біології ЗНЗ.
Виступ методиста НМЦ природничо-математичної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка С.В.Назаренко було присвячено підходам до завдань ДПА з біології для учнів 9 та 11 класів та процедурі проведення ДПА у школах.
Доцент НМУ імені Богомольця, кандидат біологічних наук О.В.Костильов зупинився на питанні наукового підходу до складання завдань та оцінюванні якості знань учнів, використанні тестових завдань високої розподільчої здатності. Науковець охарактеризував різновиди завдань різної складності та різних когнітивних рівнів для тестування в форматі ДПА та підготовки до ЗНО-2015.
О.А.Андерсон, учитель СЗШ №4 розглянула основні типи завдань та методику їх оцінювання, особливості організації підготовки до ДПА учнів 9-х та 11-х класів, продемонструвала приклади завдань для тестування у форматі ДПА в 9-х та 11-х класах в 2015 році.
Інформацію про сучасні науково-методичні періодичні видання для вчителів та учнів представила Л.О.Мялківська – редактор видавництва «Генеза». Вона заохотила вчителів узяти участь у громадському обговоренні підручників для 7-го класу, організованому в репозитарії на сайті МОН України.
О.В.Костильов, О.А.Андерсон. ДПА з біології в 9, 11 класах, 2015 рік: презентація
Сайт видавництва «Генеза»
Гімназія біотехнологій №177
Звернення МОН України до вчителів щодо конкурсного відбору підручників

Семінар у дистанційному режимі для вчителів початкових класів

Пропонуємо матеріали науково-методичного семінару в дистанційному режимі «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів: від теорії до практики». Учасники семінару дізнаються про психофізіологію становлення мислення дитини, про джерела пізнавальної активності, стадії розвитку пізнавального інтересу та методи діагностики пізнавальної активності молодшого школяра. Педагоги ознайомляться з досвідом голландських колег щодо активізації пізнавальної активності дітей.
У практичній частині семінару представлено розробки уроків, які містять вправи та завдання, спрямовані на розвиток пізнавальної активності молодших школярів.

Міський науково-практичний семінар з українознавства

18 лютого 2015 року в Музеї Лесі Українки відбувся міський науково-практичний семінар «Використання біографічного методу в дослідженні й популяризації життя і творчості видатних діячів української культури» для вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу та вихователів навчальних закладів. Захід організовано кафедрою методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Актуальність заходу зумовлена докорінною зміною культурно-освітнього простору на засадах пріоритетності національного компонента, між іншим, і в структурі історико-педагогічної науки і практики. Ідея розвитку національної науки, культури і мистецтва, створення української школи, відродження українських традицій у громадському житті нині набули першочергового значення для української педагогічної спільноти.
Програма семінару
Ю.В.Беззуб. Біографічні матеріали як джерела з історії українського національного відродження другої половини ХІХ – початку ХХ ст.: презентація доповіді
О.В.Дудар. «Фрагменти життя» особистості як об’єкт музейної педагогіки: презентація доповіді
О.В.Дудар. «Фрагменти життя» особистості як об’єкт музейної педагогіки: текст виступу
В.В.Шорохова. Особливості використання біографічних досліджень у виховній роботі: презентація доповіді