Онлайн-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти»
З 10 по 23 квітня 2015 року Київський університет імені Бориса Грінченка проводив Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”. Напрями роботи конференції:
• Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
• Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
• Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
• Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.
Детальну інформацію про конференцію дивіться на сайті http://conf.kubg.edu.ua
Секції конференції “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”
Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
Інноваційний розвиток освіти в умовах трансформаційних змін українського суспільства | DOC |
Ганна Щекатунова |
Інноваційна освітня діяльність вчителя початкових класів на уроках математики | DOC |
Олена Полякова |
Інноваційний розвиток дошкільних навчальних закладів України: правове забезпечення | DOC |
Людмила Меленець |
Державно-громадське управління у сфері дошкільної освіти | DOC |
Валентина Бобир |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій як важлива умова реалізації інформаційної компетентності учнів в умовах реформування шкільної освіти | DOC |
Тетяна Грицюк |
Духовний гуманізм освіти як чинник розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога | DOC |
Валентина Матяшук |
Теоретико-методологічні аспекти організації навчання за домашньою (сімейною) формою освіти | DOC |
Жанна Вихристенко |
Педагогічні інновації як засіб реалізації цілей загальної середньої освіти | DOC |
Павло Копосов |
Інноваційні підходи до організації патріотичного виховання в закладах освіти України за допомогою Office 365 | DOC |
Галина Коломоєць |
Хмарні технології як компонент виховання професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді | DOC |
Анатолій Ребрина |
Використання комп’ютерних технологій, як інновації, в розвитку дошкільника | DOC |
Діана Сабол |
Застосування інноваційних технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці майбутніх фахівців мистецтва | DOC |
Андрій Ребрина |
Реалії інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва | DOC |
Людмила Базиль |
Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти | DOC |
Олена Харченко |
Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
Основні види і моделі надання додаткової підтримки дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу | DOC |
Наталія Софій |
Комунікативні ігри як засіб адаптації першокласників до школи | DOC |
Галина Смольникова |
Інноваційні процеси у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | DOC |
Алла Гончаренко |
Концепція формування проектної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів | DOC |
Василь Ковальчук |
Здоров’яформувальна педагогічна технологія “Фітбол – друг, партнер та тренажер” | DOC |
Лариса Пєчка |
Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації | DOC |
Марина Шопіна |
Механізми розвитку творчого потенціалу педагогів у системі підвищення кваліфікації | DOC |
Світлана Сафарян |
Реалізація програмно-цільового підходу у підготовці педагогів до виховання культури демократизму учнівської молоді | DOC |
Галина Назаренко |
Форми індивідуалізації професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті | DOC |
Ірина Воротникова |
Психофізіологічні чинники розвитку інноваційного потенціалу педагога | DOC |
Олександр Кочерга |
Інноваційна діяльність як фактор професійного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів | DOC |
Олена Таран |
Готовність як чинник інноваційної діяльності вчителя | DOC |
Лариса Кравчук |
Фактори переходу вчителя технологій до застосування інноваційних методів навчання | DOC |
Юрій Перинський |
Роль післядипломної освіти у розвитку фахової майстерності вчителя-словесника | DOC |
Олена Покатілова |
Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу | DOC |
Юрій Ковбаса |
Роль керівника в розвитку компетентності педагога школи-дитячого садка імені Софії Русової | DOC |
Людмила Синекоп |
Розвиток професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти | DOC |
Михайло Войцехівський |
Вплив педагогічних інновацій на результативність діяльності педагога | DOC |
Світлана Пазюк |
Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності
Концептуальні підходи у розвитку методичної компетентності педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти | DOC |
Алла Остапенко |
Експериментування як механізм запровадження інновацій у дошкільному навчальному закладі | DOC |
Наталія Дятленко |
Комплексна підготовка педагогів у системі ППО щодо формування навичок спілкування у вихованців спеціальних шкіл-інтернатів | DOC |
Наталія Заєркова |
Покрокове навчання дослідницької діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти | DOC |
Валентина Буренко |
Розвиток дослідницької компетентності педагогів як умова підвищення ефективності дослідно-еспериментальної роботи | DOC |
Олена Норкіна |
Рекомендації щодо підготовки і написання наукових учнівських робіт з математики | DOC |
Любов Жучок |
Підготовка студентів спеціальності «Початкова освіта» до педагогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ | DOC |
Олена Лінник |
Залишити відповідь