Семінар у дистанційному режимі для вчителів початкових класів

Пропонуємо матеріали науково-методичного семінару в дистанційному режимі «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів: від теорії до практики». Учасники семінару дізнаються про психофізіологію становлення мислення дитини, про джерела пізнавальної активності, стадії розвитку пізнавального інтересу та методи діагностики пізнавальної активності молодшого школяра. Педагоги ознайомляться з досвідом голландських колег щодо активізації пізнавальної активності дітей.
У практичній частині семінару представлено розробки уроків, які містять вправи та завдання, спрямовані на розвиток пізнавальної активності молодших школярів.


Матеріали семінару:

О.В.Кочерга. Психофізіологія становлення мислення дитини
Н.М.Дятленко. Адаптивна освіта в Голландії: вчитися – значить самостійно творити
Л.В.Кравчук. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів
Л.В.Кравчук. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів. Презентація
Методи діагностики пізнавальної активності молодшого школяра
С.В.Підлісна. Назви чисел при відніманні. Порівняння чисел і виразів. Презентація
С.В.Підлісна. Розв’язування задач на застосування дії віднімання. Вимірювання і запис довжин відрізків: конспект уроку математики в 1-му класі (з використанням мультимедійних технологій та гештальт-вправи «Узгоджені дії»)
Л.О.Стадник. Математика в 1 класі. Приклади на додавання і віднімання. Презентація
Л.О.Стадник. Математика в 1 класі. Живі задачі. Презентація
Л.О.Стадник. Математика в 1 класі. Логічні задачі. Презентація
Т.М.Беляєва. Чарівний каптур. Японська казка. Урок літературного читання в 3 класі
Т.М.Беляєва. Чарівний каптур. Японська казка. Урок літературного читання в 3 класі. Презентація

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*