Category Archives: ПОДІЇ
Майстер-клас для вчителів-логопедів навчальних закладів
![](https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/02/demyanenko.jpg)
23 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено майстер-клас «Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення». Захід провела вчитель-логопед міського медичного центру «Добробут» Ольга Василівна Дем’яненко. Учителям-логопедам навчальних закладів столиці було надано рекомендації щодо застосування сенсорної дієти; організації та проведення заходів для дітей зі зниженою сенсорною чутливістю; використання заспокійливих заходів для зниження сенсорної гіперчутливості та гіперстимулювання.
Учасники майстер-класу отримали практичні поради, які вони зможуть реалізувати у своїй практиці.
Програма майстер-класу
О.В. Дем’яненко. Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції дітей із порушеннями мовлення: презентація
О.В.Дем’яненко. Формування мовлення в дітей раннього віку: відеолекція
Науково-методична конференція для педагогів спеціальних та інклюзивних навчальних закладів
![](https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/02/Image00001-640x3601.jpg)
20 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичну конференцію «Корекційна робота з дітьми зі слухо-мовленнєвими порушеннями: методичний аспект». Учасниками заходу стали педагоги спеціальних та інклюзивних навчальних закладів. Мета конференції – сприяти формуванню середовища професійного спілкування фахівців, що працюють з дітьми, які мають мають кохлеарні імпланти й навчаються в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання.
Майстер-клас для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів
![](https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/02/0971.jpg)
Науковці стверджують, що для розвитку розумових здібностей дитини та її мовлення вкрай важливо розвивати дрібну моторику її ручок. У ранньому дитинстві надзвичайно важливо навчити її складати пірамідку, пазли, зводити будиночок з кубиків…
Педагогам дошкільних навчальних закладів корисно ознайомитись із такою публікацією педагога: В.І.Осадча. Формування тонких диференційованих рухів пальців рук у дітей із порушенням опорно-рухового апарату // «Дефектолог», 2013 р., – №9 (81), вересень. – С. 20-35.
Програма майстер-класу
Фотогалерея