Category Archives: Серпневі заходи

Серпнева конференція учителів історії

20 серпня 2015 року було проведено конференцію «Науково-методичне забезпечення викладання історії і правознавства у 2015-2016 навчальному році». У заході, організованому кафедрою методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, взяли участь понад 200 вчителів історії та правознавства ЗНЗ Києва.
О.В.Гелегова. Структура 2015-2016 навчального року: презентація
Т.О.Ремех. Компетентнісний підхід у загальній середній освіті: проблеми і перспективи: презентація
О.І.Пометун. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні історії: презентація
Т.О.Ремех. Реалізація компетентнісного підходу до навчання школярів правознавства: текст
Ф.Л.Левітас. Мистецтво проведення сучасного уроку: презентація
О.В.Дудар. Організація на уроках історії інтерактивного навчання: презентація
О.Ф.Трухан. Використання ІКТ на уроках історії: презентація
Н.П.Клименко. Сучасний урок права: презентація
В.В.Даниленко. Впровадження мультимедійних програмних засобів на уроках історії: презентація
О.І.Гук. Агресія Росії проти України: презентація
Підручники з історії України: оновлення навчальних видань (2015 рік)

Науково-методична конференція для вчителів математики

20 серпня 2015 року в Міському будинку вчителя відбулася науково-методична конференція «Математична шкільна освіта в 2015-2016 н.р.: зміни та перспективи». Учителі математики, голови РМО, методисти РНМЦ взяли активну участь у роботі заходу.
Звернувшись до педагогів з вітальним словом, завідувач відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПНУ М.І.Бурда наголосив на особливостях змісту навчання математики в сучасній школі.

Тренінг з питань упровадження дистанційної та змішаної форм навчання

20 серпня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено тренінг «Упровадження дистанційної та змішаної форм навчання» (автори-розробники – І.П.Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат педагогічних наук, та С.В.Якубов, молодший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій). Учасниками тренінгу були представники шкіл-учасників регіонального експерименту з упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ столиці, та вчителі навчальних закладів, які беруть участь в інших педагогічних експериментах.
Педагогів було залучено до практичного ознайомлення зі складом та структурою дистанційних навчальних курсів, створених учителями шкіл-учасників регіонального експерименту; особливостями створення дистанційних курсів для змішаної форми навчання (очно-дистанційної), у тому числі для навчання за методикою «перевернутого класу» (інверсного навчання); моделями дистанційних курсів для системи підвищення кваліфікації вчителів за змішаною формою навчання та підходами до їх проектування.
С.В.Якубов. Узагальнені результати вихідного анкетування учасників тренінгу «Упровадження дистанційної та змішаної форм навчання»: презентація