Category Archives: Про ІПО пишуть
Інтерв’ю Олени Кепканової газеті «Психолог»

На обкладинці сьомого (487) числа всеукраїнської газети «Психолог» (квітень 2012 року) – Олена Іванівна Кепканова, завідувач науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Олена Кепканова має звання “психолог- методист” та вищу категорію, багаторічний досвід практичної роботи в закладах освіти.
Олена Іванівна – тренер програм «Соціально-психологічна програма розвитку лідерства» (ООН), проекту ХОУП «Шкільна програма превентивної освіти «Корисні звички» та «Цікаво про корисне», спеціаліст у галузі еко-фасилітаційного підходу в практиці психолого-педагогічної допомоги. Вона володіє методом тілесно-орієнтованої терапії з елементами Еріксоновського гіпнозу, має сертифікат групової та індивідуальної роботи за методом Еріксоновської терапії, сертифікат «Інтеграція методу М Фельденкрайза за психотерапевтичним напрямком М.Еріксона». Автор багатьох науково-методичних статей та рекомендацій для практичних психологів системи освіти.
Інтерв’ю Олени Іванівни газеті «Психологія» видруковано в рубриці «Почесний гість».
Олена Кепканова. Вплив медіа-середовища на формування дитини
Олена Кепканова, Світлана Капкович. Конфлікти та шляхи їхнього подолання
Видавництво педагогічної преси та літератури “Шкільний світ”
Сайт НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Олена Кепканова про себе і свою діяльність:
Моє життєве кредо: інколи треба зробити крок назад, аби потім – два вперед.
Пишаюся власними особистісними перетвореннями і можливостями, які відкрилися завдяки цьому.
Не соромно мені за свої вчинки, які намагаюся контролювати, за те, що не дозволяю емоціям визначати мої дії.
Від майбутнього сподіваюся змін. Хочеться, аби кожна людина свідомо ставилася до свого життя, роботи, вчинків, думала не лише про «сьогодні», але й про «завтра».
Подобається порядність, чесність перед самим собою. Дратує непрофесіоналізм у будь-якій сфері.
Моя «група підтримки» – це насамперед сім’я, колеги, які допомагають у важку хвилину.
Бажаю читачам особистого щастя, душевної рівноваги, оптимістичного настрою і великих перемог у нашій непростій, але такій значній справі!
Інтерв’ю Валентини Шорохової газеті «Дефектолог»

На обкладинці другого (62) числа всеукраїнської газети «Дефектолог» (лютий 2012 року) – обличчя Валентини Шорохової, методиста Науково-методичного центру практичної психології Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. У рубриці «Почесний гість» видруковано інтерв’ю Валентини Володимирівни газеті.
Про В.В.Шорохову
Видавництво педагогічної преси та літератури «Шкільний cвіт»
Всеукраїнська газета «Дефектолог», № 2 (62), лютий 2012
Інтерв’ю О.В.Кочерги газеті «Дитячий садок. Управління»

“Від вдалого початку в дошкільній і початковій освіті залежить успіх (або фальстарт) дитини в подальшому житті. Усі психологічні проблеми дорослої людини родом із дитинства. Тож свої дитячі роки людина має прожити комфортно і благополучно. Певно, на часі, щоб дошкільна освіта в нашій державі стала обов’язковою, як у Фінляндії, Голландії, Іспанії. Для цього слід проаналізувати сучасний стан і ситуацію в українському дошкіллі. Тому варто було б зібрати форум працівників дошкільної освіти, на якому обговорити всі пекучі проблеми вітчизняної дошкільної освіти. На наш погляд, подальше відтермінування цього зібрання може уповільнити темпи і призвести до відставання від інших країн”.
Ці слова заступника директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка Олександра Васильовича Кочерги (на фото) взято з його інтерв’ю газеті «Дитячий садок. Управління» (№3, 2010 р.)
Повний текст інтерв’ю О.В.Кочерги
Інтерв’ю М.Ф.Войцехівського газеті «Завуч»

«…Якби Міністром був я, мій перший наказ був би таким: усі працівники системи освіти, усі чиновники, зобов’язані були б викладати хоча б 2-4 години на тиждень у школі. І тоді все стало б на свої місця: і проблеми навчального плану, і фінансування, і ЗНО, і профільного навчання, і підручників, і посібників. Через рік багато проблем в освіті було б знято або вирішено. Практичний досвід виявив би, які проблеми створені штучно, а які можна вирішити на користь учня та вчителя. До речі важливо, що сьогодні МОНУ здійснює адекватні кроки назустріч педагогам та учням, передовсім ураховуючи саме їхні побажання».
Ці слова директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка Михайла Федоровича Войцехівського (на фото) взято з його інтерв’ю газеті для заступників директорів навчальних закладів «Завуч» (№ 25, вересень 2010 р.).
Інтерв’ю директора ІППО – науково-методична візитівка закладу

У третьому числі «Коментаря до Інформаційного збірника Міністерства освіти і науки України» (березень 2010 року) видруковано інтерв’ю директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка Михайла Федоровича Войцехівського «Освіта вчителів – основа розвитку суспільства: учора, сьогодні і завжди».
В інтерв’ю йдеться про введення дистанційної освіти для педагогів столиці, створення інформаційного середовища для освітян та інші пріоритети розвитку та діяльності Інституту. Матеріал видруковано в розділі «Актуальна тема».
Повний текст інтерв’ю М.Ф.Войцехівського